Karate Chicken
Created on: October 11th, 2006
Karate Chicken
No idea where I got the gif from, can't find it through google either.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.05) 289 22 55

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 8,283

Inbound links:

views url
70 http://www.reddit.com/r/videos/comments/gbret/these_chickens_are_bad_as_fuck/
3 http://www.stumbleupon.com/su/
2 http://donrosenberger.150m.com/ytmnd/ytmnd.html
2 http://www.facebook.com/
2 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
October 11th, 2006
(0)
cite the music and clip...4 stars for a great song and clip...if only if I knew what they were.......
October 11th, 2006
(0)
You win!
October 11th, 2006
(0)
LOL!
October 11th, 2006
(0)
That kid got owned.
October 11th, 2006
(0)
'tis a classic
October 11th, 2006
(0)
Cite sources please, PLEASE! I really want to 5 this.
October 11th, 2006
(0)
god, thats one fast chicken!
October 11th, 2006
(0)
Hope that helps with some of the source issues.
October 11th, 2006
(0)
woot
October 11th, 2006
(0)
You win for karate kid music. For some reason that song always gets me pumped up.
October 11th, 2006
(0)
Bucking ell! What a wimp! :D
October 11th, 2006
(0)
lolololol
October 11th, 2006
(0)
I bet it caught him. I want to see what happens next.
October 11th, 2006
(0)
Thats hilarious! ROFL
October 11th, 2006
(0)
Ha, chickowned.
October 11th, 2006
(0)
made my day :)))
October 11th, 2006
(0)
rofloughagus.
October 11th, 2006
(0)
O_O -_- O_O -_- O_O XD XD XD XD XD
October 11th, 2006
(0)
rofl
October 11th, 2006
(0)
I really don't find this funny. Change the song plz.
October 11th, 2006
(0)
I'd run too.
October 11th, 2006
(0)
+2 for funny gif -3 for watermarked gif
October 11th, 2006
(0)
From AFHV. And yeah, chickens are usually at least that fast. None of mine are that aggressive though; they usually stop chasing you once you've run a short distance.
October 11th, 2006
(0)
lol it's funny bc it happened to me
October 11th, 2006
(0)
I usually dont give gifs like these more than 2 stars, but this was hilarious
October 12th, 2006
(0)
FEAR C*CK!
October 12th, 2006
(0)
That chicken is SO badass.
October 12th, 2006
(0)
XD
October 13th, 2006
(0)
BRING ME THAT CHICKEN
October 13th, 2006
(0)
you are an unfailure
October 13th, 2006
(0)
Victory is Yours!
October 13th, 2006
(0)
that's a brave chicken. i guess it's a good thing to be called a chicken now eh?
October 13th, 2006
(0)
ChickOWNED
October 13th, 2006
(0)
Reminds me of Ocarina of Time where the chickens gang up on you and kick your *ss if you keep attacking them.
October 13th, 2006
(0)
HAHA, that little dipsh*t
October 13th, 2006
(0)
This makes me smile.
October 13th, 2006
(0)
OMG MOD ABUSE probably the same guy who killed color me ytmnd killed this
October 13th, 2006
(0)
Dude, WHY THE F*CK are they killing innocent YTMNDs!? Screw this, I'm gonna go play Oblivion.
October 13th, 2006
(0)
OWN3D
October 13th, 2006
(0)
looks like a rooster, not a chicken. idiot.
October 13th, 2006
(0)
there is a difference between a rooster and a chicken you idiots
October 13th, 2006
(0)
jk, 5 stars
October 13th, 2006
(0)
I cant believe that kid RAN LIKE HELL... ROFL!!!
October 13th, 2006
(0)
America's Funniest Home Internets.
October 13th, 2006
(0)
i gotta figth that kid lol WIMP fav'd
October 13th, 2006
(0)
dude, trim the song to just the chorus. there are plenty of ytmnds with that sound clip or i'd be glad to cut it for you.
October 13th, 2006
(0)
lol F*ck I swear that was hilarious
October 13th, 2006
(0)
YES
October 13th, 2006
(0)
LOL WINNNNNNNN
October 13th, 2006
(0)
lol seriously
October 13th, 2006
(0)
In Rocky 3, When they ran on the beach? Ya, they were being chased by a chicken.
October 13th, 2006
(0)
that chicken poaned him
October 13th, 2006
(0)
Winned-ed-ed-ed-ed-ed-ed-ed-eed-dddd
October 13th, 2006
(0)
I've been attacked by a chicken before. That's not funny!
January 27th, 2007
(0)
That was one speedy c*ck.