Police Nodded Off
Created on: December 1st, 2006
Police Nodded Off

Add a comment

Please login or register to comment.
December 1st, 2006
(0)
no
December 1st, 2006
(0)
1 for trying +2 for unexpected felis navidad
December 1st, 2006
(0)
Only the last "Feliz Navidad" sounds anything like "Police Nodded Off" ;)
December 1st, 2006
(0)
"Only the last "Feliz Navidad" sounds anything like "Police Nodded Off" ;)" I disagree, I think only the beginning sounds like "Police" and the rest sounds like Navidad.
(0)
yah its doesnt quite fit, but its still funny
December 1st, 2006
(0)
close but not quite.
December 1st, 2006
(0)
The pics are kinda funny even if it doesn't really sound like "police nodded off." 3 for trying.
December 1st, 2006
(0)
Dew!
December 1st, 2006
(0)
they're all shot dude....
December 2nd, 2006
(0)
sort of...
December 2nd, 2006
(0)
One of them looks like Farva.
December 2nd, 2006
(0)
5 for a cute doggy, and an extra 5 because I finally found out what Fliz Navidad means a week ago>.>;
December 3rd, 2006
(0)
well it definitely sounds like "police nodded off" but wtf does nodded off mean?
December 6th, 2006
(0)
Well MEO, here's what it means: NOD OFF: to fall asleep or doze, esp. in a sitting position: He was reprimanded for nodding off in class.
December 9th, 2006
(0)
F I V E
December 9th, 2006
(0)
Cool idea, but I agree; only the last "Feliz Navidad" sounded like "Police nodded off".
December 9th, 2006
(0)
Aw the tiny cop dog...
December 9th, 2006
(0)
lol another great christmas ytmnd
December 9th, 2006
(0)
50 years ago we'd have you upside down
December 9th, 2006
(0)
eeeh close
December 9th, 2006
(0)
Stretched.
December 9th, 2006
(0)
4 for the dog.
December 9th, 2006
(0)
hahah nice dew
December 9th, 2006
(0)
nah
December 9th, 2006
(0)
sounds almost nothing like that
December 9th, 2006
(0)
hey nobody ever remembers my Feliz Navidad ytmnd... ;_; "Release Snoopy Dogg"
December 9th, 2006
(0)
this made me laugh
December 9th, 2006
(0)
Wonderful... just wonderful.
December 9th, 2006
(0)
To serve and protect...
December 9th, 2006
(0)
that's a bit of a stretch
December 9th, 2006
(0)
not too bad - but I definitely heared feliz navidad (happy christmas) first!
December 9th, 2006
(0)
My great-uncle harold taught Jose to play guitar. Harolds brother, my grandpa just died few weeks ago.
December 9th, 2006
(0)
Merry Christmas! YTMND: 1 Cops: 0
December 9th, 2006
(0)
not close enough.
December 9th, 2006
(0)
Not bad.
December 9th, 2006
(0)
LMFAO! It was a 5 before the sound loaded. GOOD SHOW!
December 9th, 2006
(0)
No no no no, Its 'Police got my dad.'
December 9th, 2006
(0)
This isn't reall holiday YTMND.
December 9th, 2006
(0)
no
December 9th, 2006
(0)
lawl. -2 for not really having anything to do with xmas, besides the song
December 9th, 2006
(0)
not at all
December 9th, 2006
(0)
It is a holiday YTMND, noble. Feliz Navidad is a Spanish phrase meaning "Merry Christmas".
December 9th, 2006
(0)
Other than that, those cops look dead.
December 9th, 2006
(0)
Please mock and ridicule me. Shun me from society.
December 9th, 2006
(0)
soso
December 9th, 2006
(0)
no
December 9th, 2006
(0)
I don't think that's actually what the song is saying! But the doggie is soooo cute.
December 9th, 2006
(0)
5'D FOR PUPPY. Also humor.
December 9th, 2006
(0)
how did that get holiday ytmnd
December 10th, 2006
(0)
Not even close.
December 10th, 2006
(0)
Xd
December 10th, 2006
(0)
man, I see this all the time. 5 for dozing coppers.
December 10th, 2006
(0)
5 for the dog. Awwwwwww
December 10th, 2006
(0)
nice play on words here,lol!
December 10th, 2006
(0)
lol at HG, if it was like that, i'll be already stealing a bank XD
December 10th, 2006
(0)
('_')
December 10th, 2006
(0)
notice the black guy is the only one with a firearm showing... lol racial sterotypes!!!!
December 10th, 2006
(0)
I hear police, but nodded off is a stretch
December 10th, 2006
(0)
awwwww puppy
December 10th, 2006
(0)
ehhhh not really
December 10th, 2006
(0)
too much of a stretch
December 10th, 2006
(0)
5 for Jose Feliciano
December 10th, 2006
(0)
Meh. I REALLY hate that song.
December 10th, 2006
(0)
I love it, I love it!
December 10th, 2006
(0)
December 10th, 2006
(0)
almost
December 10th, 2006
(0)
4, with 1 subtracted since "Feliz Navidad" sounds nothing like "Police nodded off."
December 10th, 2006
(0)
under rated
December 10th, 2006
(0)
Feliz NaviDEW
December 10th, 2006
(0)
Cops sleeping = win, needs more pranking while they're asleep though
December 10th, 2006
(0)
Nice try. Felix navidad I think.
(0)
OH MY FRAKING GOD will you marry me?!