New Messages
Created on: December 5th, 2006
NSFW image hider
notable references that contributed to the sound... http://iprelaybanana.ytmnd.com/ http://iprelayrazorgator.ytmnd.com/ http://snakesansweringmachine.ytmnd.com/ as well as a plethora of movie quotes and other ytmnds, guess them all

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.39) 1,007 172 306

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 3 9 23 32,164

Inbound links:

views url
3 http://ytmnsfw.com/users/Vage/votes
2 http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fnewmessage.ytmnsfw.
1 http://drunkmov.info
1 http://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=ytmnd+new+messages
1 http://www.google.com/search

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
December 5th, 2006
(-1)
First
December 5th, 2006
(-1)
Also, razor gator
December 5th, 2006
(0)
oh cmon that's way more than 16 ^_^ nice job
December 5th, 2006
(0)
originally had 60 heh, but i had to take a few out for size sake
December 5th, 2006
(0)
tile and letters plix
December 5th, 2006
(0)
LEERO.. Deleted
December 5th, 2006
(0)
NEDeleted
December 5th, 2006
(0)
lol t68. Worst phone ever.
December 5th, 2006
(0)
hmm expected it 2 end with you're the man now dog, idk what i really think of this one circle jerkish, slightly interesting
December 5th, 2006
(0)
"wanna make 14 dollars the hard way?" *beebeep* deleted.
(0)
i see this as a fad-comp/fad-kill site
December 5th, 2006
(0)
you should make another ytmnd with the rest
December 5th, 2006
(0)
LAWL!
December 5th, 2006
(0)
5'd for leroy
December 5th, 2006
(0)
Awesome, but where's Sean Connery? Or did I cough and miss it?
December 5th, 2006
(0)
quite original
December 5th, 2006
(0)
snake
December 5th, 2006
(0)
Why does it say (Refresh) and why does it preload when no audio/video sync is needed?
December 5th, 2006
(0)
ITS A PIECE OF C... :(
December 5th, 2006
(0)
LEEERO-deleted
December 5th, 2006
(0)
5'd for clerks
December 5th, 2006
(0)
Needs more power surge.
December 5th, 2006
(0)
needs 7 days :P
December 5th, 2006
(0)
I was going to give you a 4 except I heard that piece of crap telemarketer crap thing in there.
December 5th, 2006
(0)
I like it! 5ed
December 5th, 2006
(0)
SNAKE
December 5th, 2006
(0)
That was great ^_^ well done!
December 5th, 2006
(0)
Snake!
December 5th, 2006
(0)
SNAAAAAKE!
December 5th, 2006
(0)
Snaaa...............aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............keeeeeeeee XD This ytmnd wins on so many levels.
December 5th, 2006
(0)
razor gator was a nice suprise
December 5th, 2006
(0)
NED- ftw!
December 5th, 2006
(0)
O_O -_- O_O -_- O_O XD XD XD XD XD
December 5th, 2006
(0)
5'd for horsedick
December 5th, 2006
(0)
i loved deleting NEDM
December 5th, 2006
(0)
whoa
December 5th, 2006
(0)
LEROOO--Bleep. Deleted. KHAA--Bleep. Deleted. NED--Bleep. Deleted. NOO--Bleep. Deleted. Horse di--BLEEP. Deleted. LOL! FTW
December 5th, 2006
(0)
you forgot poland lol win
December 5th, 2006
(0)
"Snape Kills" Deleted FTW
December 5th, 2006
(0)
I GOT YOUR ASS!!
December 5th, 2006
(0)
My God... it's full of stars...!
December 5th, 2006
(0)
You forgot polend!
December 5th, 2006
(0)
5 for Horse Dick.
December 5th, 2006
(0)
Overrated
December 5th, 2006
(0)
you ALMOST forgot poland
December 5th, 2006
(0)
SOMEBODY BROKE THE TOILET SEAT rofl.
December 5th, 2006
(0)
Pretty sweet.
December 5th, 2006
(0)
There are only 2 or three things here that remind me of a phone call, everything else is really out of context.
December 5th, 2006
(0)
This crap is going to be overblown.
December 5th, 2006
(0)
I 1'd this at first. Then kept listening. And it got so RIDICULOUS that I wish I could give it 10. Hahaha its still going wtf
December 5th, 2006
(0)
thats way more than 16 messages
December 5th, 2006
(0)
Annnoyyyying as HELL!!!, +1 for "Im a f*cking idiot"
December 5th, 2006
(0)
I believe you have my *bleep* deleted!
December 5th, 2006
(0)
LEEEROOO.. deleted.
December 5th, 2006
(0)
Original... better than some of you are saying
December 5th, 2006
(0)
*Alarm!* SNAAAAKEE!!!! I'm amazed "Surprise c*ckf*g!" wasn't in there afterward. The multiple attempts to get a hold of him worked well.
December 5th, 2006
(0)
*tone*deleted*boop*
December 5th, 2006
(0)
4d for 'you forgot Poland'.
December 5th, 2006
(0)
Stopped being messages, started being "look at this random sound clip!"
December 5th, 2006
(0)
brovo
December 5th, 2006
(0)
polend
December 5th, 2006
(0)
Speechless
December 5th, 2006
(0)
Snape kils-
December 5th, 2006
(0)
5'd for HAL 9000
December 5th, 2006
(0)
You f*cked my wife. DELETED
December 5th, 2006
(0)
5d for pulp fiction.
December 5th, 2006
(0)
5'd for extreme LENGTH!!!
December 5th, 2006
(0)
HOLY SH*T WHAT A WASTE OF TIME AND TECHNOLOGY MOTHERF*CKER WHY DON'T YOU ADD THE TIME IT TOOK YOU TO MAKE THIS SH*TTY *SS YTMND WITH NO TRACE OF CREATIVITY AT ALL, THE TIME IT TOOK ME TO WATCH IT AND THE TIME IT TOOK ME TO DOWNVOTE ALL YOUR BEST RATED SITES, BITCH MAYBE THEN YOU'LL ACKNOWLEDGE THE STUPIDITY AND HOPEFULLY GTFO AND KILL YOURSELF WTF IS THAT SH*T ANYWAY FOOL OMG IMA TAKE ALL THE F*CKING FADS EVER MADE AND CONDENSE THEM INTO THE LONGEST MOST BORING PIECE OF SH*T SOUND CLIP EVER WOW MAN GOOD JOB
December 5th, 2006
(0)
At least put a 'Your the man now dog' in there buddy, till ya do, you get a 3
December 5th, 2006
(0)
I believe you ha-DELETED!
December 5th, 2006
(0)
Snake!
December 5th, 2006
(0)
F*ck it Dude, let's go bowling FTMFW
December 5th, 2006
(0)
Dude. Awesome idea.
December 5th, 2006
(0)
LEERO...deleted
December 5th, 2006
(0)
December 5th, 2006
(0)
NEDeleted HAHAHAH
December 5th, 2006
(0)
^that should have been 3 stars
December 5th, 2006
(0)
hahah this wins so hard. LEEEERR-Deleted
December 5th, 2006
(0)
lol at barrel roll
December 5th, 2006
(0)
not bad.
December 5th, 2006
(0)
haha i'd like to know each and every movie those are from
December 5th, 2006
(0)
bonus points to whoever guesses them all.
December 5th, 2006
(0)
Hey, f*ck you, mang!
December 5th, 2006
(0)
yeah, in fact ill donate $10 to whoever guesses them all correctly, to whichever site they say
December 5th, 2006
(0)
No, f*ck you!
December 5th, 2006
(0)
Gold at some points, but others were weak. Once you get someone laughing, it's not good to have them come to a complete stop and then start laughing again. Some of it could be removed, or worked on so that it flows better.
December 5th, 2006
(0)
Besides that... SNAAAAAAAAAAAAAKE.
December 5th, 2006
(0)
i f*cking love this!!!! keep it up! "barrel roll" "LEEROOO.." and forgetting poland
December 5th, 2006
(0)
I like the way you cut out the overdone fads fast.
December 5th, 2006
(0)
Way more than 16 messages...
December 5th, 2006
(0)
FANTASTIC. all this needs is a funny picture(s) and a sponsor(s).
December 5th, 2006
(0)
NEDeleted.
December 5th, 2006
(0)
aah
December 5th, 2006
(0)
originally the title was going to be "My voicemail is depressing and spooky"
December 5th, 2006
(0)
Nah, it was good to go with a simple title. Props, sir.
December 5th, 2006
(0)
This isn't that funny. +2 For MGS sounds
December 5th, 2006
(0)
Fresh, hilarious, simple, good work.
December 5th, 2006
(0)
barrel roll
December 5th, 2006
(0)
5'd.
December 5th, 2006
(0)
lol, gold.
December 5th, 2006
(0)
hall of famer
December 5th, 2006
(0)
2 for deletion before the M in nedm.
December 5th, 2006
(0)
amazing i love it! 5star for you!
December 5th, 2006
(0)
You should add "everything is ungodly!"
December 5th, 2006
(0)
Thats dumb, you people are dumb.
December 5th, 2006
(0)
Add Wonka for a 5.
December 5th, 2006
(0)
HAHAH!NICE! Snape kills *bleep* DELETED *bloop*
December 5th, 2006
(0)
Hey f*ck you mang
December 5th, 2006
(0)
nice usage of metal gear :)
December 5th, 2006
(0)
LOL! Snake!
December 5th, 2006
(0)
Great Replay value, humorous. Lack decent visual to make it a very good site. 4ed out of five.
December 5th, 2006
(0)
BEST
December 5th, 2006
(0)
lolz
December 5th, 2006
(0)
Monotonous and boring. Other people's quotes doesn't make you funny by repeating them.
December 5th, 2006
(0)
where's poland?
December 5th, 2006
(0)
I 5'd and fav'd this because I th deleted.
December 5th, 2006
(0)
Joe Pesci from Casino FTW
December 5th, 2006
(0)
Would have been nice to stick with soundbites that were more believable as voice messages, but originality and Golem's message earned you a five! XD
December 5th, 2006
(0)
... a five which, had trouble registering x,O
December 6th, 2006
(0)
lol! @ Spanish Inquisition and Snaaake!
December 7th, 2006
(0)
5'd for 2001
December 8th, 2006
(0)
Nice. The Spanish Inquisition crap is the worst example of nerd humor anyway. +fadkill
December 8th, 2006
(0)
Love it.
December 8th, 2006
(0)
Clever but I really don't like it.
December 8th, 2006
(0)
That was awsome.
December 8th, 2006
(0)
5'ed for Gollum and Darth Vader :)
December 8th, 2006
(0)
yeah, way to forget poland, there, buddy. lawl!
December 8th, 2006
(0)
Awesome
December 8th, 2006
(0)
also c*cks
December 8th, 2006
(0)
+5 for leeeer-deleted
December 8th, 2006
(0)
It's just random sound clips put in an unfunny context.
December 8th, 2006
(0)
alright- okay, this is good - i like
December 8th, 2006
(0)
The deletion timing on a handful of these makes the whole thing awesome.
December 8th, 2006
(0)
lol
December 8th, 2006
(0)
Awesome. Simply amazing.
December 8th, 2006
(0)
5'd for airplane
December 8th, 2006
(0)
this is trying to be like the 60 minutes clip but it fails. it's too long, it isn't funny, and i'm sick of hearing that deleted sh*t after every one. this whole ytmnd should be *beep* DELETED.
December 8th, 2006
(0)
You forgot poland :(
December 8th, 2006
(0)
5'd for "do a barrel roll"
December 8th, 2006
(0)
This made my day.
December 8th, 2006
(0)
hahaa wow, that was a lot
December 8th, 2006
(0)
I'll give this five stars, because it--DELETED
December 8th, 2006
(0)
SNAAAAAAAAAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! You stole a cow !
December 8th, 2006
(0)
Bake a cake.........it's tasty! ;)
December 8th, 2006
(0)
You took my IP-relay Banana phone clip!!!!!!
December 8th, 2006
(0)
I thought that was pretty funny.
December 8th, 2006
(0)
December 8th, 2006
(0)
when you stole that cow
December 8th, 2006
(0)
LOL YESS!! duuuuuhhhhh NOBODY EXPECTS THE- deleted
December 8th, 2006
(0)
You forgot polend.
December 8th, 2006
(0)
lol
December 8th, 2006
(0)
As your first clip from casion said "If you don't have my money for me I'll crack your f*cking head!"
December 8th, 2006
(0)
if you dont have my money for me I'll crack your f*cking head right open in fro.. deleted
December 8th, 2006
(0)
SNAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
December 8th, 2006
(0)
"My girlfriend sucked 37 dicks." ftw
December 8th, 2006
(0)
5'd for the SNAAAAAKE that won't die.
December 8th, 2006
(0)
50 years ago deleted lmao
December 9th, 2006
(0)
5'd for clerks, -1 for lying about the amount of messages.
December 9th, 2006
(0)
best compilation ever. Hands down.
December 9th, 2006
(0)
whoa, stop listening to my voicemail
December 9th, 2006
(0)
This is f*cking ingenious. Wow. Classic YTMND for the win.
December 9th, 2006
(0)
i lol'd
December 9th, 2006
(0)
RAZOR GATOR!!!!
December 9th, 2006
(0)
I lol'ed hard sir. Good job
December 9th, 2006
(0)
Instant classic!
December 9th, 2006
(0)
THE YOU FORGOT POLAND AT THE END IS TEH WIN
December 9th, 2006
(0)
In a row?
December 9th, 2006
(0)
In a row?
December 9th, 2006
(0)
HOW THE F*CK CAN YOU LEAVE OUT TENDER CRISP BACON CHEDDAR RANCH!?!?!?! (otherwise, brilliant!!!!!!!)
December 9th, 2006
(0)
FAV'D
December 9th, 2006
(0)
F*ck it dude, lets go bowling + Polend = 10
December 9th, 2006
(0)
Hot dog trolley is on the shotgun.
December 9th, 2006
(0)
5'd for citing me as source
December 9th, 2006
(0)
Nifty.
December 9th, 2006
(0)
very good
December 9th, 2006
(0)
Heres my attempt at guessing the sounds in order. Casino, Cape fear, Ip-relay banana phone, apocalypse now, the princess bride, scarface, not sure, dumb and dumber, clerks, star fox, raging bull,not sure, airplane, cady shack, not sure,stripes, fight club,snakes answering machine, office space, snakes answering machine, montey python,office space,snake, ? ,snake kills dumbledore harry potter,homer simpson, ? , Stephanie ytmnds?, Full Metal Jacket, prank a telemarketer, casino, cnn?, ?, raging bull, cont..
December 9th, 2006
(0)
pulp fiction, star trek, Michael Richards, LOTR two towers, NEDM, Sixteen candles,Darth vader, Batman, ip relay gator razor, The Big labowski, President bush. Well thats most of them atleast it took me forever to find some of them. And theres a few I still cant figure out.
December 9th, 2006
(0)
Buhweeded. - Homestar
December 9th, 2006
(0)
NEDeleted
December 10th, 2006
(0)
Was cape fear in there too?
December 10th, 2006
(0)
F*ck I'm still laughing, And I don't know why
December 10th, 2006
(0)
forgot polland!!1!!
December 10th, 2006
(0)
F*CK YOU MANG!
December 10th, 2006
(0)
"You like movies about gladiators?"
December 10th, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
December 10th, 2006
(0)
SNAAAAAAAAKE!! Also Poland.
December 10th, 2006
(0)
hahaha
December 10th, 2006
(0)
SNAKEEEEEEEE!
December 10th, 2006
(0)
lacks cloudsong lol
December 10th, 2006
(0)
oujea
December 10th, 2006
(0)
YOU STOLE MY F*CKING CLOU--*beep*
December 10th, 2006
(0)
You win.
December 10th, 2006
(0)
Daisy.........................Daisy.......................... *boop* deleted
December 10th, 2006
(0)
LEEEERRROOOOOO *deleted*
December 10th, 2006
(0)
three for metal gear solid
December 10th, 2006
(0)
It would be pretty surreal to have such a range of people/characters leaving messages like - DELETED
December 10th, 2006
(0)
*LMFAO* I stayed for the WHOLE thing!! And you made it worth my time!!! Hahaha!!
December 10th, 2006
(0)
Ver' nice.
December 10th, 2006
(0)
You forgot poland lol
December 10th, 2006
(0)
ROFL *F*CK YOU MANG!!!!!!!!!!!!!!! LEROOOOOOY deleted nice editing...i especially liked darth vaders edit
December 11th, 2006
(0)
WTF no cloudsong?
December 11th, 2006
(0)
Did I hear a Max Payne 2 clip for a second there?
December 11th, 2006
(0)
Voice mails FTW
December 11th, 2006
(0)
This is funny hahaha
December 11th, 2006
(0)
I like YTMNDs like this. Basically Homer Tells It Like It Is with a phone.
December 11th, 2006
(0)
Eddie Izzard!! "You f*ck my wife?" "That's right..I am your wife..and I f*cked her"
December 11th, 2006
(0)
how do you delete barrel roll then stephanie then horsedick WTF IS WRONG WITH U 4d
December 11th, 2006
(0)
EPIC.
December 11th, 2006
(0)
5 if you add STOP BREAKING THE LAW *SSH*LE and lol, internet
December 11th, 2006
(0)
So much win! SO. MUCH. WIN!
December 11th, 2006
(0)
you killed my father... prepare to die
December 11th, 2006
(0)
you can swallow a pint of blood before you get DELETED
December 12th, 2006
(0)
Poland. lol
December 12th, 2006
(0)
I am amused by the simplicity of this game. Bring me your finest meats and cheeses.
December 12th, 2006
(0)
NO ONE EXPECTS TH...
December 12th, 2006
(0)
1'd for the annoying "deleted" voice over and over and over....not cool
December 12th, 2006
(0)
5'd for Gladiator movies and Poland
December 12th, 2006
(0)
SNAAAKE.
December 12th, 2006
(0)
Lol, Snaaake!
December 12th, 2006
(0)
You Win
December 12th, 2006
(0)
SNAPE KILLS DELETED
December 12th, 2006
(0)
Animal House FTW. The end made me crack up.
December 12th, 2006
(0)
Nice mix
December 12th, 2006
(0)
NEDM, and poland ftw
December 12th, 2006
(0)
Woa...a whole lotta awesome in there. Sixteen Candles would have made it an auto 5 by itself.
December 13th, 2006
(0)
did you just delet YTMND?
December 13th, 2006
(0)
December 13th, 2006
(0)
KHAAA*deleted*
December 13th, 2006
(0)
This is comedic genius.
December 13th, 2006
(0)
"Do you like movies about gladiators?" I approve.
December 13th, 2006
(0)
Anyone downvoting this fails at the very point of ytmnd.
December 13th, 2006
(0)
drop lika craka on raisen bran
December 13th, 2006
(0)
5 for sure
December 13th, 2006
(0)
4'd for more than 16.
December 13th, 2006
(0)
December 13th, 2006
(0)
NWS'd because of the messages that had swear words in them.
December 13th, 2006
(0)
4 for all the references to every YTMND ever.
December 13th, 2006
(0)
Hey meng
December 13th, 2006
(0)
5 for your name.
December 13th, 2006
(0)
Where's "You're the Man Now, Dog!"?
December 13th, 2006
(0)
Add the old man from Family Guy: "Where's my newspa-DELETED"
December 13th, 2006
(0)
3 for creativity, but 5'd for totally summing up the last two decades of pop culture
December 14th, 2006
(0)
Very Nice.
December 14th, 2006
(0)
epic.
December 14th, 2006
(0)
http://vote5polandmachine.ytmnd.com/
December 14th, 2006
(0)
needs Y T M N D
December 14th, 2006
(0)
almost 4 for telemarketer..but it's too damn funny so 5
December 14th, 2006
(0)
lol, Snaaaak... deleted.
December 14th, 2006
(0)
snaaaaaaaaake
December 14th, 2006
(0)
deleted
December 14th, 2006
(0)
LEEEEEER-
<< 1 2 >>