LazyTown: Stephanie Wishes You A Merry Christmas
Created on: December 10th, 2006
LazyTown: Stephanie Wishes You A Merry Christmas
Stephanie wishes you all a merry christmas!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.54) 399 5 100

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 24,766

Inbound links:

views url
14 http://www.lazytownlinks.com/
7 http://www.lazytownlinks.com/fanstuff.shtml
4 https://www.google.com/
3 http://lazytownlinks.com/fanstuff.shtml
2 http://www.stumbleupon.com/su/

Add a comment

Please login or register to comment.
December 10th, 2006
(0)
Is this battletoads?
December 10th, 2006
(0)
I don't know how to vote for this site.
December 10th, 2006
(0)
NEW FUEL: For the fire - Fad inspiring hits of the double ots by Stephanie and the Lazy Town Band.
December 10th, 2006
(0)
aint this been done?
December 10th, 2006
(0)
lol
December 10th, 2006
(0)
ZOMG ITS BATTLETOADS!
December 10th, 2006
(0)
lawl
December 10th, 2006
(-2)
now is the time for all good men to downvote pedos
December 10th, 2006
(0)
a ball! a bat!
December 10th, 2006
(0)
rofl
December 10th, 2006
(0)
It's a piece of cake to bake a crazy cake... something something lazy...
December 10th, 2006
(0)
December 10th, 2006
(0)
F*ck this fad, and f*ck you too.
December 10th, 2006
(0)
5teph'd!
December 10th, 2006
(0)
go outside
December 10th, 2006
(0)
Alittle to pedo.
December 10th, 2006
(0)
not much going on there
December 11th, 2006
(0)
stephanie is instant win with no repercussions.
December 11th, 2006
(0)
Stephanie :)
December 11th, 2006
(0)
5teph'd
December 11th, 2006
(0)
Um, what was that pink thing se was holding?
December 11th, 2006
(0)
Merry Christmas back to you my underage jailbaiting pink haired wonder girl!
December 12th, 2006
(0)
DESUDESU DESU DESU DESUDESU DESU DESUDESUDESU DESU DESU DESUDESU DESU DESU DESUDESU DESU DESU səp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsəp nsə
December 12th, 2006
(-1)
http://vote5polandmachine.ytmnsfw.com/
December 12th, 2006
(0)
ENOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
December 12th, 2006
(0)
was that a giant pink dildo she held up?
December 12th, 2006
(0)
maplejet, it's quite easy. Step 1: Read title of YTMND. Step 2: If title contains words such as Lazytown, Stephanie, Cake Song, etc- IGNORE. See? How hard is that. Now shut the hell up and move on.
December 12th, 2006
(0)
^ agreed... maplejet drink bleach when you get a chance.
December 16th, 2006
(0)
I'm not a good man, Symbolism?
December 16th, 2006
(0)
X3x3non...I don't hear anybody saying "Ohhh yeah a lollipop!!!!!" anywhere in that sequence....
December 17th, 2006
(0)
Ooz, it's the last thing said in your loop
December 17th, 2006
(0)
OMG HE DOES! Maybe I should pay more attention to my audio...lol. Maybe I should make a YTMND on Ziggy just saying YAY A LOLLIPOP!
December 17th, 2006
(0)
there's some weird noises going on in the background when this song is taken out of the video...
December 17th, 2006
(0)
yeah lol, if somebody isn't that fimmiliar with LazyTown they would be confused as hell if they heard the noises in the background haha
December 17th, 2006
(0)
1'd for pedo. Also loopsinging/lipsyncing.
December 18th, 2006
(0)
F, Leave the lazytown sh*t to lazytown4.
December 20th, 2006
(0)
F*ckin pedos
December 21st, 2006
(0)
I think you've got the wrong people, the pedos are this way -> www.4chan.org. Voice teh annoying "f*ckin pedos" comments that a-way
December 21st, 2006
(0)
Thanks, Xizer
December 23rd, 2006
(0)
dosnt sync, wasnt funny, but whatever she was holding in the end was hot. 3
December 23rd, 2006
(0)
WOAH! A LOLLYPOP! YEA-HAAA!!
December 23rd, 2006
(0)
idiots, this is not pedos
December 23rd, 2006
(0)
Heh, cute.
December 23rd, 2006
(0)
WTF IS THE SECOND THING SHE HOLDS UP
December 23rd, 2006
(0)
Hey, you're a F A G!
December 23rd, 2006
(0)
BingBang= pedophile.
December 23rd, 2006
(0)
woo a lollipop yaaa
December 23rd, 2006
(0)
MORE!!!! MORE!!!! MAKE MORE!!!!
December 23rd, 2006
(0)
perverts, she held up a pink baseball and a pink bat -_-
December 23rd, 2006
(0)
i hear fapping right before they sy, whoa a lolipop
December 23rd, 2006
(0)
lol wow
December 23rd, 2006
(0)
shes so hot
December 23rd, 2006
(0)
BATTLETOADS
December 23rd, 2006
(0)
Good site. You took my idea though, I was make a similar site this weekend :(
December 23rd, 2006
(0)
Whats up with the guy who says "Shes so hot" and then downvotes?
December 23rd, 2006
(0)
You're sooo coool ooooozmiin!!
December 23rd, 2006
(0)
What the f*ck is the thing she holds in her left hand?
December 23rd, 2006
(0)
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
December 23rd, 2006
(0)
that looks like a dildo she holds up
December 23rd, 2006
(0)
WALMART
December 23rd, 2006
(0)
did she just get a dildo with a bow on it?
December 23rd, 2006
(0)
Merry Christmas to you to Stephanie! FTW!
December 23rd, 2006
(0)
Man they have big dildoes in iceland.
December 23rd, 2006
(0)
nothing funny happens.. its like watching the show. and id rather not
December 23rd, 2006
(0)
Spicy hot lamby nipple chops with minty pickled sour sauce
December 23rd, 2006
(0)
I NAILED MOTHER MARY! .......................to a floor then shoved 483 pool sticks up her *ssh*le
December 24th, 2006
(0)
December 24th, 2006
(0)
its disturbing that you have this on your computer
December 24th, 2006
(0)
A time for real men to step forward and pedos to proudly show their colors.
December 24th, 2006
(0)
PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PE
December 24th, 2006
(0)
5'd for being inapproriate.
December 24th, 2006
(0)
consider suicide
December 24th, 2006
(0)
its not supposed to sync, these are just random clips along with the bing bang x-mas version... lol
December 24th, 2006
(0)
gay as sh*t, i was hoping there would at least be a horsedick or something..
December 24th, 2006
(0)
^I love the show!
December 24th, 2006
(0)
I can think of better ways for Stephanie to wish me a Merry Christmas. ~sigh club~ (OMG PEDO ALERT-Please downvote all my sites as punishment)
December 24th, 2006
(0)
"Hi, i'm Spotz. I hate people that make lazytown sites becuase i'm blindly assuming that they are a pedo, even though it contains no sexual content whatsoever. Oh, did I mention that I like furry? Yeah, I really shouldn't bash people now that I think about it...."
December 24th, 2006
(0)
She's so hot, if were still 9. Hey but i'm not, so here's my downvote :-)
December 24th, 2006
(0)
"Stephanie" is eight yeras old in the show, the real actress is 15...omg!
December 24th, 2006
(0)
AH F*CK I WANT TO MAKE F*CK AND DROP LOADS!!!! EAT IT UP EAT IT UP
December 24th, 2006
(0)
i wanna lick her twat
December 24th, 2006
(0)
^ rofl
December 24th, 2006
(0)
Around the beginning of the song.... are there people like.. having sex in the background or something?
December 27th, 2006
(0)
is that slowed down on purpose to make people drool or is it because I don't have firefox?
December 28th, 2006
(0)
5 for Steph
December 28th, 2006
(0)
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
December 28th, 2006
(0)
pedo
December 28th, 2006
(0)
Lollipop? Lollipop? Really?
December 29th, 2006
(0)
Silly words that can mean anything
January 2nd, 2007
(0)
http://i107.photobucket.com/albums/m283/Monocle_Man/google.png
January 2nd, 2007
(0)
Wow, a gif relating to Stephanie, never seen THAT before. I know that my sites suck, but for once that's not keeping me from downvoting a site related to something that should've never been a fad in the first place.
January 3rd, 2007
(0)
^ As if your dumb opinion held any weight in the first place.
January 3rd, 2007
(0)
It really is amazing how ugly the child is.
January 3rd, 2007
(0)
Did she get what I think she got for Christmas?
January 3rd, 2007
(0)
"I have trouble understanding how a 8 year old girl (well the actress is older but the character) with no breasts and a PINK WIG could be physically attractive? I'm highly disturbed by about 85% of YTMND members. This is really giving YTMND a terrible image by being on top of the sponsored list. No wonder YTMND is getting less and less hits lately" And get a life, f*ggot pedo.
January 3rd, 2007
(0)
lol @ MaxVdub's link haha
January 4th, 2007
(0)
"This is really giving YTMND a terrible image by being on top of the sponsored list." ??? It's not even sponsered dude wtf? R u high?
January 8th, 2007
(0)
The baseball bat looks like a dildo!
February 7th, 2007
(0)
Upvoted for @$$holes shrieking pedo. If they're reading something dirty into this site, then THEY have the problem.
March 21st, 2007
(0)
She signals the tree and, with a rumble of thunder, the elements obey her and the lights activate. Shes truly a creature beyond.