HISTORYTMND: The Blog of Christ
Created on: December 13th, 2006
HISTORYTMND: The Blog of Christ

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.05) 376 31 51

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 13,807

Inbound links:

views url
9 http://www.baidu.com/s?wd=YTMND-HISTORYTMND%3ATheBlogofChrist
1 http://vipreplicastore.net/tovar/15/9799/chanel.html
1 http://bafur.info/
1 http://www.facebook.com/nate.manella/allactivity?privacy_source=

Add a comment

Please login or register to comment.
December 13th, 2006
(0)
needs more lol
December 13th, 2006
(0)
Yeeeahhh.... I know, it's not great :\ But I'll be damned if I don't get at least one person to make a historytmnd site
December 13th, 2006
(0)
wtf filth this is awesomeness! GOSH
December 13th, 2006
(0)
lol xanga
December 13th, 2006
(0)
lol xanga
December 13th, 2006
(0)
birthday ftw
December 13th, 2006
(0)
jesus wasn't actually born on the 25th of december.... look it up
December 13th, 2006
(0)
I'm really starting to like this fad.
December 13th, 2006
(0)
schlock.
December 13th, 2006
(0)
OH MY **CKING GOD THIS PWNS
December 13th, 2006
(0)
the judas part made me lol
December 13th, 2006
(0)
rofl
December 13th, 2006
(0)
lol nice, i wanna make one now
December 13th, 2006
(0)
MOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
December 13th, 2006
(1)
-1 because Jesus wasnt born on 10/25. It was actually around April or something.
December 13th, 2006
(0)
forced fad, me no likey
December 13th, 2006
(0)
great fad!
December 13th, 2006
(0)
Jesus actually did know he was going to be betrayed. He even told them he knew.
December 13th, 2006
(0)
kek
December 13th, 2006
(0)
+5 for halo smilies.
December 13th, 2006
(0)
These are great, man.
December 13th, 2006
(0)
There was no year zero
December 13th, 2006
(0)
lol walks in the desert LOLOLOLOL!!!!!
December 13th, 2006
(0)
HistorYTMND needs more than one song.
December 13th, 2006
(0)
Historytmnd is probably the fastest spreading fad ever.
December 13th, 2006
(0)
jesus is so emo
December 13th, 2006
(0)
Just an interesting thought in reference to the subject...has anyone other than me ever heard of the Gospel of Judas? Its pretty interesting and contradicts everything the bible says about him. Its also one of the oldest religious texts ever found. Wiki it. Personally, I think you could make a cool YTMND relating to it :)
December 13th, 2006
(0)
:D
December 13th, 2006
(0)
This is by far the best of the Historytmnds.
December 13th, 2006
(0)
Well I know I am a smartass, but there is no year 0. 1 BC is directly followed by 1 AD. Jesus was probably born at about 20 AD. Chronometry wasn't that precise in this time, and they also started counting the years by his year of death some centuries later, which adds to the inaccuracy.
December 13th, 2006
(0)
Stop flooding ytmnd with this crap
December 13th, 2006
(0)
Keywords FTW
December 13th, 2006
(0)
Fail. http://www.xanga.com/xJesusx
December 13th, 2006
(0)
"has anyone other than me ever heard of the Gospel of Judas?" Yeah, I learned about it a little in a New Testament class (I'm in college). It's interesting and old, but not nearly as old as the Gospels found in the Bible.
December 13th, 2006
(0)
some one needs to do one with the JFK assasination...anything in games should be good
December 13th, 2006
(0)
I lol'd
December 13th, 2006
(0)
win
December 13th, 2006
(0)
That was AWESOME
December 13th, 2006
(0)
lol upvote
December 13th, 2006
(0)
Do I hear a fad? Fad... are those fads? Is that a fad? Fad...
December 13th, 2006
(0)
i already did this
December 13th, 2006
(0)
Stop perverting history with fairy tales. 5'd for effort.
December 13th, 2006
(0)
Flawless victory.
December 13th, 2006
(0)
I liked the 'bring lots of water' part, I lol'd.
December 13th, 2006
(0)
lack of "i'm jesus LOL"
December 13th, 2006
(0)
I BLOCKED YOU ON MSN = I GAVE THIS YTMND A 5
December 13th, 2006
(0)
birthday ftw
December 13th, 2006
(0)
God you are annoying. Stop it.
January 6th, 2007
(0)
I love the halo on the sideways smiley face
January 6th, 2007
(0)
0:)
August 16th, 2007
(0)
this is hands down your best one.