The Chocolate River
Created on: December 30th, 2006
The Chocolate River
The Ooompa-Loompas are going to rape this guy through his f*cking pants.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.34) 521 59 100

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 21,829

Inbound links:

views url
13 http://www.trafficfaker.com
6 http://www.stumbleupon.com/su/
1 http://www.chocolaterecordingstudio.com/
1 http://www.facebook.com/
1 http://chocolatehugbug.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
December 30th, 2006
(0)
omg, he hit him lol.
December 30th, 2006
(0)
asdfasdfasdsfff
December 30th, 2006
(0)
lol wtf
December 30th, 2006
(0)
now this is the first chocolate ytmnd i've liked.
December 30th, 2006
(0)
Gawwwwwwwwwwwwwwwd Dayummmmmmmm. ya, saw it coming.
December 30th, 2006
(0)
ummm
December 30th, 2006
(0)
LOL I BUSTED UP LAUGHING WHEN HE SMACKED HIM ANDI CHOCKED ON MY ROLL
December 30th, 2006
(0)
5
December 30th, 2006
(0)
LOL! I was torrenting willy wonka but you beat me to it! Glad though, yours is way better.
December 30th, 2006
(0)
yes
December 30th, 2006
(0)
this is not biggs you f*ggot
December 30th, 2006
(0)
5'd lol
December 30th, 2006
(0)
ROFL
December 30th, 2006
(0)
F*CK THIS STUPID FAD
December 30th, 2006
(0)
Yeah this sucks, eh
December 30th, 2006
(0)
omg newest fad!
December 30th, 2006
(0)
I expected it.
December 30th, 2006
(0)
this fad sucks
December 30th, 2006
(0)
I thought this was funny ever since I saw it on the tv show....new fad ahoy
December 30th, 2006
(0)
thank you for this.
December 30th, 2006
(0)
lol
December 30th, 2006
(0)
CRACK = 5
December 30th, 2006
(0)
Hah
December 30th, 2006
(0)
Saw it coming.
December 30th, 2006
(0)
I'm really really REALLY not liking this fad at all
December 30th, 2006
(0)
I love this fad!
December 30th, 2006
(0)
I grinned the whole time. 7'd.
December 30th, 2006
(0)
No... just....
December 30th, 2006
(0)
not baby ruth good, but good
December 30th, 2006
(0)
you rule!
December 30th, 2006
(-1)
All work and no play makes Jack a dull boy
December 30th, 2006
(0)
Yea.. I laughed.
December 30th, 2006
(0)
I love this fad
December 30th, 2006
(-1)
Oned for SpongeBob.
December 30th, 2006
(0)
CHOCOLATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
December 30th, 2006
(0)
best chocolate ytmnd I've seen thus far.
December 30th, 2006
(0)
It would be funnier, if Wonka was the addict, still funny :-)
December 30th, 2006
(0)
Great YTMND, but the wonka thing plus a spongebob reference bust it down a little. Still, this made me chuckle.
December 30th, 2006
(0)
manwithnoface - yet another really sh*tty gimmick.
December 30th, 2006
(0)
eye wip!
December 30th, 2006
(0)
And the Pinacle was the Caneslap to the Eye
December 30th, 2006
(0)
chocolate
December 30th, 2006
(0)
CHOCOLATE!?
December 30th, 2006
(0)
CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWKLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
December 30th, 2006
(0)
Oh man, this movie has an endless supply of scenes to pick from for this fad. Nice choice.
December 30th, 2006
(0)
wow just wow
December 30th, 2006
(0)
That was the funniest thing I have seen in a long time!!
December 30th, 2006
(0)
Ok, I wasn't expecting that XD
December 30th, 2006
(0)
Lol, lets take a dip in the stwaberry wiver! we're FWYING!
December 30th, 2006
(0)
Nice add to the new fad!
December 30th, 2006
(0)
I'm just not liking this fad. :(
December 30th, 2006
(0)
nice sync
December 30th, 2006
(0)
Cane slap. Ah haha
December 30th, 2006
(0)
lmao..great idea
December 30th, 2006
(0)
hardy har har har har. nice
December 30th, 2006
(0)
:|
December 30th, 2006
(0)
ccccchhhhhhoooooccccoooollllllaaaaattteeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
December 30th, 2006
(0)
l m f a o
December 30th, 2006
(0)
I love this fad, it's fantastic.
December 30th, 2006
(0)
yes! YES!
December 30th, 2006
(0)
5'd
December 30th, 2006
(0)
I totally didnt expect that, I agree that the choclate fad is dumb but I think this ytmnd pulls it off tastfully. Get it, tastfully, becasue its chocolate and chocolate is tastey.
December 30th, 2006
(0)
I've been waiting for this fad lol
December 30th, 2006
(0)
lololololol
December 30th, 2006
(0)
Best chocolate site yet. Stupid fad.
December 30th, 2006
(0)
I've been trying to listen to that clip forever, and never catch that episode, thanks a ton!!!
December 30th, 2006
(0)
Great edit, sh*tty fad. Not funny at all
December 30th, 2006
(0)
And Wonka's just acting completely normal about some dude screaming "CHOCOLATE!!!".
December 30th, 2006
(0)
i love this fad
December 30th, 2006
(0)
Anyone else have trouble seeing this site? (just shows the black screen with YTMND in the center)
December 30th, 2006
(0)
I love this fad so mcuh
December 30th, 2006
(0)
a
December 30th, 2006
(0)
best spongebob episode ever..."chocolate with nuts"....good times
December 30th, 2006
(0)
M-m-m-monster WIN!
December 30th, 2006
(0)
nice
December 30th, 2006
(0)
best spongebob episode ever
December 30th, 2006
(0)
lmao.
December 30th, 2006
(0)
OMG that slap! :D
December 30th, 2006
(0)
I really cracked up when Wonka caned him.
December 30th, 2006
(0)
XD win!! I like spongebobs shoes squeaking in the backround too.
December 30th, 2006
(0)
lol
December 30th, 2006
(0)
Now this is made of the funny in which I do love.
December 30th, 2006
(0)
Haha, great use of a great ytmnd.
December 30th, 2006
(0)
ROFLLMFAO
December 30th, 2006
(0)
Good fad
December 30th, 2006
(0)
this fad sucks
December 30th, 2006
(0)
Big money big prizes, I love it!!!!!!!!1one
December 30th, 2006
(0)
nice ending
December 30th, 2006
(0)
This is too good to be true.
December 30th, 2006
(0)
Personally, liking this new Fad. Good job
December 30th, 2006
(0)
Like anything I say will stop anyone from enjoying this fad. Nice edits though.
December 30th, 2006
(0)
here youve taken a pretty funny fad and sh*tted on it
December 30th, 2006
(0)
lol F*cking Dr-L337, eat sh*t and die!
January 1st, 2007
(0)
I love your site but this fad is gay, still 5!!!
January 7th, 2007
(0)
COOKIE 4 U! ^_^
January 16th, 2007
(0)
?
January 17th, 2007
(0)
Predictable but funny.
February 6th, 2007
(0)
Thought it wasn't going anywhere...and then the wap!!!
December 12th, 2007
(0)
win.
January 3rd, 2008
(0)
I keep coming back to this site, its so funny!