PTKFGS: Dr-R337 Pest Control
Created on: January 6th, 2007
PTKFGS: Dr-R337 Pest Control
herpetology.com, aacutepestcontrol.com, ihack.wordpress.com. Concept and image credit to SMZ.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.08) 316 13 53

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 4,996

Inbound links:

views url
1 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
January 6th, 2007
(0)
Nice
January 6th, 2007
(-1)
now i know who is behind this lame f*ggotry
January 6th, 2007
(0)
rofl o rry
January 6th, 2007
(0)
WREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYY!!
January 6th, 2007
(0)
you win
January 6th, 2007
(0)
great
January 6th, 2007
(0)
Haha. Many things are different in the PTKFGS universe, Dr-L337.
January 6th, 2007
(0)
Have I started a fad? :O
January 6th, 2007
(0)
LOL
January 6th, 2007
(0)
HAHAHAH!
January 6th, 2007
(0)
Z0MGZORZ...TEH W1NR
January 6th, 2007
(0)
u get raid now!
January 6th, 2007
(0)
I see what you did there.
January 6th, 2007
(0)
COOKIE 4 U! ^_^
January 6th, 2007
(0)
January 6th, 2007
(0)
LOL
January 6th, 2007
(0)
I dont understand the asian but the rest is SWELL!!!
January 6th, 2007
(0)
Holy sh*t, this made me laugh loud.
January 6th, 2007
(0)
Who?
January 6th, 2007
(0)
5 for you, sir.
January 6th, 2007
(0)
sexy time!
January 6th, 2007
(0)
5 for me loling
(0)
this is worthy
January 6th, 2007
(0)
Nice spinoff
January 6th, 2007
(0)
Yes sir
January 6th, 2007
(0)
R-> L = 5 ... L -> R = 1
January 6th, 2007
(0)
you are smart
January 6th, 2007
(0)
ROR
January 6th, 2007
(0)
holy sh*t, win.
January 7th, 2007
(0)
Me sooooo horny! 5'd!
January 7th, 2007
(0)
By me, have lost our hopes. But he who reigns Monarch in Heav'n, till then as one secure Sat on his Throne, upheld by old repute,
January 7th, 2007
(0)
Total 5.
January 7th, 2007
(0)
HarrisonGantz's is a women beater. Proof here http://www.youtube.com/watch?v=xrnVUDwxOb8
January 7th, 2007
(0)
rofl took me about 5 seconds to get
January 7th, 2007
(0)
yes
January 7th, 2007
(0)
Genius.
January 7th, 2007
(0)
PLEASE GO TAKE A SH*T SIR!
January 7th, 2007
(0)
DR R337 > DR L337
(0)
nice.
January 7th, 2007
(0)
You eat meat and you kill things that are better than you are, and then you say how bad, and even killers, your children are. You made your children what they are...
January 7th, 2007
(0)
diarrhea soup.
January 7th, 2007
(0)
PTKF*GS sucks but getting raid made me lol.
January 7th, 2007
(0)
LOL
January 7th, 2007
(0)
i bet he eats those bugs, and he admitted to me he gets raid also.
January 7th, 2007
(0)
Nice.
January 7th, 2007
(0)
they all look alike
January 7th, 2007
(0)
R337=gay L337=the banger of my girlfriend.
January 7th, 2007
(0)
Oh rearry?
January 7th, 2007
(0)
made of pure win.
January 7th, 2007
(0)
Lmfao.
January 7th, 2007
(0)
Made me RoR.
January 7th, 2007
(0)
lol..
January 11th, 2007
(0)
Hell yeah.