Dad Got Hosed
Created on: January 14th, 2007
Dad Got Hosed

Add a comment

Please login or register to comment.
January 14th, 2007
(1)
LOLOLOLOLOLOLOL ROFFELMAYO!!!!!!!!!!!
June 28th, 2007
(1)
LOLZ....MAYO!
January 14th, 2007
(1)
It's pretty good because the racism isn't coming from Verizon, which obviously loves African American customers, hence the use of them in nationwide comercials.
January 14th, 2007
(0)
nice
January 14th, 2007
(0)
Kramer...
January 14th, 2007
(0)
wait, you didn't use the michael richards racism sounds?
January 14th, 2007
(0)
the description is the michael richards sound
January 14th, 2007
(0)
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
January 14th, 2007
(0)
lawld
January 14th, 2007
(0)
nice
January 14th, 2007
(0)
hahaha
January 14th, 2007
(0)
aaaaaahahaha
January 14th, 2007
(0)
Who didn't see this coming?
January 14th, 2007
(0)
I was waiting for something lik this
January 14th, 2007
(0)
Damn you for beating me to it....
January 14th, 2007
(0)
If anyone tries to downvote this work of art, I'll f*cking cut them.
January 14th, 2007
(0)
lol, racism
January 14th, 2007
(0)
not funny. racist as hell. and horsedick or nedm would have been even worse.
January 14th, 2007
(0)
i see what you did there
January 14th, 2007
(0)
just in time for MLK day.
January 14th, 2007
(0)
rofl i didnt even realize but your right TheWunderkind
January 14th, 2007
(0)
+1 for not doing it on MLK day.
January 14th, 2007
(0)
omfg i had to watch that twice
January 14th, 2007
(0)
haha good job man, i thought it would be something like this too
January 14th, 2007
(0)
lol
January 14th, 2007
(0)
omg ahhaha
January 14th, 2007
(0)
what the fart
January 14th, 2007
(0)
The daughter is f*cking hot.
January 14th, 2007
(0)
I just saw that commercial. ^_^
January 14th, 2007
(0)
Since when can N*gg*rs afford that?
January 14th, 2007
(0)
hahaha!!
January 14th, 2007
(0)
i've never been able to decipher what dad actually got.. all I hear is like Fax Machine.. or pappacheen
January 14th, 2007
(0)
5 for keywords.
January 14th, 2007
(0)
rofl, i saw that one coming. im not a racist, thats what's so insane about this.
January 14th, 2007
(0)
It's pretty clever because of the pasting of three different unrelated stuff. I thought it would have sexual innuendo from "hosed" but wow, it sure did trick me.
January 14th, 2007
(0)
gay gay oh so gay so f*ggy gay on my *ss like gay gay gay like f*ggy gay gay or gay gay f*ggy gay
January 14th, 2007
(0)
4'd your information, Kramer still loves hosin' negros.
January 14th, 2007
(0)
n*gg* stole my idea
January 14th, 2007
(0)
ok its offically MLK day where i live, how will this affect my votes?
January 14th, 2007
(0)
I SO knew that was coming.
January 14th, 2007
(0)
January 14th, 2007
(0)
holy f*cking sh*t this is epic on a grand scale of racist jokes, five stars my friend.
January 14th, 2007
(0)
Try originality sometime.
January 14th, 2007
(0)
lol
January 14th, 2007
(0)
oh cool syncan laughed at my ytmnd. now my life feels completed.
January 14th, 2007
(0)
oh my f*ckin god. yes
January 15th, 2007
(1)
I DO COCAINE!!!!!
January 15th, 2007
(0)
His voice is higher in this one than in the "hoes" one. Which oner is the real one?
January 15th, 2007
(0)
lol
January 15th, 2007
(0)
I wondered what you were going to do with it. I wasn't that disappointed
January 15th, 2007
(0)
i got the sound off www.youtube.com/watch?v=s0GU9dnhluc which the creator of dadgothoes.ytmnd.com, BrokenVisage, provided. also i made that sound louder.
January 15th, 2007
(0)
downvoting the up and coming to stay above the rest. really original that one
January 15th, 2007
(0)
sorry if i didnt like your new site BTape
January 15th, 2007
(0)
predictable
January 15th, 2007
(0)
I'm not a racist, that's what's so insane about this
January 15th, 2007
(0)
refresh = 1
January 15th, 2007
(0)
refresh = 5. Countervote bitch.
January 15th, 2007
(0)
Over Counter Voted!
January 15th, 2007
(0)
^ win
January 15th, 2007
(0)
winwinwinwinwinwin
January 15th, 2007
(0)
Oh my god!
January 15th, 2007
(0)
what da hell does the daughter say?
January 15th, 2007
(0)
you deserve an oscar
January 15th, 2007
(0)
What's so racist about this YTMND? If anything, it's a tribute to the difficult times the black race had to go through during the civil rights movement in order to ensure that their children can live freely and get cell phones for Christmas. Happy MLK Day folks! Peace!
January 19th, 2007
(0)
You still get a 4.
January 30th, 2007
(0)
ROFL
February 26th, 2007
(0)
March 1st, 2007
(0)
January 8th, 2010
(0)
totally underrated YTMND