Lex Luthor is a Bastard
Created on: February 26th, 2007
Lex Luthor is a Bastard
Oops, http://lexisevil.ytmnd.com/ was there first.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.2) 399 64 82

View metrics:

today yesterday this week this month all time
3 4 8 6 13,711

Inbound links:

views url
21 http://www.reddit.com/r/videos/comments/18sbwn/lex_luthor_learns
9 http://www.kingdomofloathing.com/showplayer.php?who=1944638
8 http://127.0.0.1:60080/showplayer.php?who=1944638
6 https://www.facebook.com/
4 http://www7.kingdomofloathing.com/showplayer.php?who=1944638

Add a comment

Please login or register to comment.
February 26th, 2007
(0)
;)
February 26th, 2007
(0)
LOL!
February 26th, 2007
(0)
HAWHAWHAWHAWHAWHAWHAWHAWHAWHAW
February 26th, 2007
(0)
You just added that little bit at the end with the weird sound. The part you changed didn't make the site any funnier therefore it's pointless.
April 12th, 2007
(0)
It made it way funnier actually.
June 16th, 2007
(0)
way WAY funnier
February 26th, 2007
(0)
the part at the end saved it.
February 26th, 2007
(0)
"You gonna vote 5?" "No...'cause I'm evil." Good thing I'm not evil.
February 26th, 2007
(0)
lol the end part made me lol up my cookies
February 26th, 2007
(0)
http://lexisevil.ytmnd.com/
February 26th, 2007
(0)
DAMN! O_O He really IS evil!
February 26th, 2007
(0)
Lack of Sanitation is EEEEEEVIIIIIIILE
February 26th, 2007
(0)
Lex Luthor Master of the Unsanitary Extremities!
February 26th, 2007
(0)
dont get your super germs on me!!
February 26th, 2007
(0)
Nice, but the ending was just stupid.
February 26th, 2007
(0)
This is so old...
February 26th, 2007
(0)
Positive this has been made before
February 26th, 2007
(0)
I just f*cking laughed.
February 26th, 2007
(0)
February 26th, 2007
(0)
oh you mean kinda like this site? http://lexisevil.ytmnd.com/
February 26th, 2007
(0)
The thing is the original is crappy unfunny mess that doesn't sync, this on the other hand is great.
February 26th, 2007
(0)
Amazing
February 26th, 2007
(0)
3'd cuz it was made before... but.. i still lol'd =P
February 26th, 2007
(-1)
The sound at the end doesn't really add anything to the original.
February 26th, 2007
(0)
a winner is you!
February 26th, 2007
(0)
already done, and better. Will people stop 5'ing this until they do a little searching?
February 26th, 2007
(0)
roflrofl
February 26th, 2007
(0)
CAUSE IM IVIL
February 26th, 2007
(0)
Tsk tsk Lex, good hygene isn't an issue of villainy
February 26th, 2007
(0)
well this f*cking slays vagina
February 26th, 2007
(0)
hahahah! dirty penis hands!
February 26th, 2007
(0)
Already done. And the thing at the end... No, sorry. That just makes it worse.
February 26th, 2007
(0)
stoled
February 26th, 2007
(0)
Dramatic syncing FTW! :D
February 26th, 2007
(0)
this is better
February 26th, 2007
(0)
Sorry, it wasn't my intention to bite lexisevil, never saw it. I've had actually this kicking around on my hard drive since last year but never put it up.
February 26th, 2007
(0)
if i could give it a 6, i would
February 26th, 2007
(0)
It's the Flash in Lex's body. But this is awesome.
February 26th, 2007
(0)
lolocaust. the bit at the end there made me giggle.
February 26th, 2007
(0)
Better than original.
February 26th, 2007
(0)
that devious son of a bitch
February 26th, 2007
(0)
Why is this hilarious? Oh. The ending.
February 26th, 2007
(0)
its been done b4
February 26th, 2007
(0)
hahaaha that's hilarious
February 26th, 2007
(0)
perfect!!!
February 26th, 2007
(0)
this still gets 4 because of the extreme close up and sync with the sound
February 26th, 2007
(0)
Yours has much better syncing than lexisevil. But that's still the best dialogue of the show. "You gonna wash your hands?" "No...'cause I'm EVIL."
February 26th, 2007
(0)
I could care less what anybody else say. I like this a lot better than lexisevil.
February 26th, 2007
(0)
Hes still no match for Powdered Toast Man.
February 26th, 2007
(0)
weirdest thing just happened, I went to 5 this site but there was like some magnetic repulsion stopping me from moving the mouse over the fifth star. It was pretty weird (seriously happened I'm not messin with you)
February 26th, 2007
(0)
I can't think of an act more heinous than that. 4'd your information.
February 26th, 2007
(0)
LOL
February 26th, 2007
(0)
all you did was add annoying music
February 26th, 2007
(0)
I loled
February 26th, 2007
(0)
LAWL
February 26th, 2007
(0)
this is better than lexisevil anyway... at least you added something
February 26th, 2007
(0)
CUZ IM EVIL!!@
February 26th, 2007
(0)
everybody says "its been done before" but where is the proof! show us the site! im 5'ing this until somebody shows me a defintive site that was made prior to this site AND is blatanly better. if just one person can show me the proof, i will 1 it. until then, you have my 5, sir.
February 26th, 2007
(0)
and im not talking about "lexisevil.ytmnd.com" i mean one with a better twist at the end
February 26th, 2007
(0)
been done before but this is funnier mostly because of the ending and how the shaking of the frames syncs up with the music beats =p
February 26th, 2007
(0)
That's a great episode.
February 26th, 2007
(0)
Lollerskates.
February 26th, 2007
(0)
hey whats the name of the song at the end ?
February 26th, 2007
(0)
And his master plan was not to flush!
February 26th, 2007
(0)
i lol'd
February 26th, 2007
(0)
http://lexisevil.ytmnd.com/
February 26th, 2007
(0)
Please delete this site.
February 26th, 2007
(0)
The Eddie Kendricks song is 'Just Memories'
February 26th, 2007
(0)
Great clip, and yes you stated it has been used before, I remember it =P So I'll give you a 2 for crediting the other.
February 26th, 2007
(0)
OMG, HES GONNA SPREAD BACTERIA!
February 26th, 2007
(0)
hahahahahahaha
February 26th, 2007
(0)
Yours is still better than lexisevil, even if it was there first. Don't worry, I had the same problem with a so-called "copy-cat" site of mine called whtsadwwg.ytmnd.com, where someone apparently had already made it. I BLAME THE YTMND SEARCH ENGINE!!!
February 26th, 2007
(0)
OMFG. Thank you for making this. :D
February 26th, 2007
(0)
Original isn't sync'ing on mine. 5 anyway.
February 26th, 2007
(0)
one bad son of a bitch
February 26th, 2007
(0)
it been done before
February 27th, 2007
(0)
ROFL
(0)
This is one of the best ytmnds in a while. Good job.
May 18th, 2007
(0)
5 for bastards.
July 31st, 2007
(0)
I LAUGHED TILL I CRIED MAN
April 9th, 2008
(0)
Haha that sound is absolutely perfect
May 13th, 2009
(0)
son of a b•tch...