The Fall of Lord Vader
Created on: February 27th, 2007
The Fall of Lord Vader
it's the Darth Vader Blooper Reel with all your favorite Vader antics

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.55) 1,486 300 205

View metrics:

today yesterday this week this month all time
2 2 0 0 75,361

Inbound links:

views url
51 http://www.joystiq.com/2013/05/06/ea-disney-exclusive-rights-sta
25 http://www.facebook.com/
21 http://www.kob-one.com/page.php?MP=board&ST=section&op=view_topic&topic_id=21843&start=9999
19 http://www.stumbleupon.com/su/
15 http://www.kob-one.com/fil-de-discussion/21843/le-gif-c-est-cool

Add a comment

Please login or register to comment.
February 27th, 2007
(1)
First
February 27th, 2007
(0)
1st
February 27th, 2007
(0)
eh
February 27th, 2007
(0)
February 27th, 2007
(0)
Now THATS comedy.
February 27th, 2007
(0)
wtf lolol
February 27th, 2007
(0)
thats from date movie
February 27th, 2007
(0)
Wow.
February 27th, 2007
(-1)
Twelfth
February 27th, 2007
(0)
Since I never saw that movie, I literally shouted "What the HELL!?" at the end. XD
February 27th, 2007
(0)
!!!!!!!!!!!!!!!
February 27th, 2007
(0)
now this is funny
February 27th, 2007
(0)
hae
February 27th, 2007
(0)
Oh Vader, if only you had stayed with the Jedi, you wouldn't have tripped...
February 27th, 2007
(0)
sync blows
February 27th, 2007
(-2)
5!!!!!!!!!!!!111
February 27th, 2007
(0)
syncs for me
February 27th, 2007
(0)
Good job, dawg
February 27th, 2007
(0)
it's all for you Damien
February 27th, 2007
(0)
I liked that. I'm still not quick enough with the refresh though and most sites are ruined. But I still laughed knowing the gag.
February 27th, 2007
(0)
NOOOOOO can get a little over played at times, but this was well done!
February 27th, 2007
(0)
hahahahaha!
February 27th, 2007
(0)
best "nooootmnd" ever
February 27th, 2007
(0)
yeah sync is pretty good.
February 27th, 2007
(0)
5! 5!
February 27th, 2007
(0)
How did you do that???
February 27th, 2007
(0)
Nice.
February 27th, 2007
(0)
win
February 27th, 2007
(-4)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
The incredibly high level of homosexuality in this ytmnd leads me to the conclusion that you either have or will get aids.
February 27th, 2007
(0)
lmao
February 27th, 2007
(0)
g
February 27th, 2007
(0)
MADE OF WIN. That is all I have to say.
February 27th, 2007
(0)
HAHAHAHAHHAHAHA
February 27th, 2007
(0)
need the correct sources where you got this...otherwise 3 for funny
February 27th, 2007
(0)
Still can't believe nobody's done this Comrade.
February 27th, 2007
(0)
I can't breathe in this thing!
February 27th, 2007
(0)
Pure win.
February 27th, 2007
(0)
luv yeh fearcondom
February 27th, 2007
(0)
Blooper!
February 27th, 2007
(0)
What movie is this from? I don't remember this is Star Wars :P
February 27th, 2007
(0)
he almost took it standing up
February 27th, 2007
(0)
i lold
February 27th, 2007
(0)
hee hee long live footdoctor. http://whatisfeet.ytmnd.com/
February 27th, 2007
(0)
This is BEGGING for "bed goes up, bed goes down" (Homer Simpson). Oh please, please, I beg of someone to do this! Oh, and this was ok, too. heh.
February 27th, 2007
(0)
gold jerry gold!!
February 27th, 2007
(0)
I like. It's very nice. Hi-Five!
February 27th, 2007
(0)
My hi five didn't work the first time. Hi-Five!
February 27th, 2007
(0)
-5000 for the use of a Date Movie clip. +5003 for making me giggle with it.
February 27th, 2007
(0)
NOEEEEEEEEEEEEEEEE.......crash.
February 27th, 2007
(0)
5 for making me laugh like a tard
February 27th, 2007
(0)
wow, win...
February 27th, 2007
(0)
did you get the audio of the crash from a video called lol another day 2?
February 27th, 2007
(0)
I love you
February 27th, 2007
(0)
lawl
February 27th, 2007
(0)
Ooooh, ouch.
February 27th, 2007
(0)
1'd
February 27th, 2007
(0)
hilarious
February 27th, 2007
(0)
lawl
February 28th, 2007
(0)
So I was watching Miami Ink tonight...and I think I want to be a pornstar.
February 28th, 2007
(0)
is this from Spaceballs? I must know!!
February 28th, 2007
(0)
wtf...
February 28th, 2007
(0)
teh epic
February 28th, 2007
(0)
I can't get it to sync, but 5'd anyway.
February 28th, 2007
(0)
Hhahahahahahahahahah!!!
February 28th, 2007
(0)
XD
February 28th, 2007
(0)
I havent lol'd like that in a while. Good job.
February 28th, 2007
(0)
lol, Date Movie.
February 28th, 2007
(0)
LAWL
February 28th, 2007
(0)
Is this really from DATE MOVIE? I wouldn't know since I have at least some base level of standards.
February 28th, 2007
(0)
Date Movie... ewwwww
February 28th, 2007
(0)
BAHAHAHAHA! AWESOME!
February 28th, 2007
(0)
Work of art.
February 28th, 2007
(0)
Nice find...also, can someone f*cking ban ThePlease
February 28th, 2007
(0)
Sir, I tip my hat to you. Best YTMND ever created - seriously. I literally f*cking laughed out loud.
February 28th, 2007
(0)
loool
February 28th, 2007
(0)
Heh, I giggled.
February 28th, 2007
(0)
lol. I here I thought "NOOOOOOOOOOO!" would never be used creatively again.
February 28th, 2007
(0)
LOL. Hilarious in its simplicity.
February 28th, 2007
(0)
4
February 28th, 2007
(0)
Impressive
February 28th, 2007
(0)
You bastard! I was drinking coffee.
February 28th, 2007
(0)
HAHAHA!! WTF?! Priceless.
February 28th, 2007
(0)
best thing ive seen a awhile
February 28th, 2007
(0)
loooooooooooooooooooooooooooool!
February 28th, 2007
(0)
haha
February 28th, 2007
(0)
F*cking awesome!
February 28th, 2007
(0)
epic movie plz
February 28th, 2007
(0)
One of the slightly better vader noo
February 28th, 2007
(0)
I can't breathe XD!!
February 28th, 2007
(0)
February 28th, 2007
(0)
hahahaha
February 28th, 2007
(0)
I did not see that coming.
March 7th, 2009
(0)
you did nazi that comming? lol
February 28th, 2007
(0)
made me lol
February 28th, 2007
(0)
meh
February 28th, 2007
(0)
Funny!
February 28th, 2007
(0)
oh yeah baby!
February 28th, 2007
(0)
giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com
February 28th, 2007
(0)
lol amusing
February 28th, 2007
(0)
Wow... I haven't laughed that hard in a long time
February 28th, 2007
(0)
giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com giadaisrush8.ytmnd.com
February 28th, 2007
(0)
February 28th, 2007
(0)
Why do i see rims in the background?
February 28th, 2007
(0)
This is a blooper reel, this is from that stupid "Date movie"
February 28th, 2007
(0)
isnt*
February 28th, 2007
(0)
,jhygbknj,l
February 28th, 2007
(0)
X3 this makes me smile
February 28th, 2007
(-2)
im in a good mood ill 1 it
February 28th, 2007
(-2)
are there rims in the background?
February 28th, 2007
(0)
True comedy right here.
February 28th, 2007
(0)
oh. my. god.
February 28th, 2007
(0)
lol, vader
February 28th, 2007
(0)
Brilliant. Brilliant. Brilliant!
February 28th, 2007
(0)
i chortled haughtily
February 28th, 2007
(0)
That's just plain funny, anyone who votes one on this is just being a dick.
February 28th, 2007
(0)
you get 5
February 28th, 2007
(0)
Nice.
February 28th, 2007
(0)
Comedy
February 28th, 2007
(0)
February 28th, 2007
(0)
NNNOooooooo-Crash! I love it :D
February 28th, 2007
(0)
LOCOS KICK YOUR BALLS INTO OUTER SPACE!
February 28th, 2007
(0)
can somebody please explain why the hell this is funny? All I see is vader slowly getting up and leaning down with him going "NOOOOOOO *crash*" all the time for no reason
February 28th, 2007
(0)
Hilarious
February 28th, 2007
(0)
....damn man.....LOLOLOL
February 28th, 2007
(0)
lol dude that was awesome.
February 28th, 2007
(0)
Haha, epic win.
February 28th, 2007
(0)
................
February 28th, 2007
(0)
looks like its from some comic show. Plz post sources
February 28th, 2007
(0)
u been on fuego lately
February 28th, 2007
(0)
HELL YES BROTHA
February 28th, 2007
(0)
awesome.
February 28th, 2007
(0)
You should add a "wahhhh wahhhh wahhhhhhhhhhhh" sound effect to the end
February 28th, 2007
(0)
Isn't this from some comedy movie's promo? I remember a trailer starting off with this...
February 28th, 2007
(0)
itotallyrock - Remember, this IS ytmnd. Sense or logic do not reign here.
February 28th, 2007
(0)
Wonder how this would have been with TPIR failure horns at the end... might be a bit much... anyway, 5'd for making me LOL
February 28th, 2007
(0)
lolz
February 28th, 2007
(0)
I love you
February 28th, 2007
(0)
Meh.
February 28th, 2007
(0)
LOOOOOOOOL
February 28th, 2007
(0)
sweet...
March 1st, 2007
(0)
THAT WAS AMAZINGLY GOOD it made me happy...
March 1st, 2007
(0)
*Yawn* What else do you have?
March 1st, 2007
(0)
Well done!!!!!!!! ~WIN~
March 1st, 2007
(0)
Noooawawwwoooo
(0)
noooooooo
March 1st, 2007
(0)
surprisingly funny.
March 1st, 2007
(0)
HALL OF MOTHER F*CKING FAME RIGHT NOW
March 1st, 2007
(0)
SLAPSTICK POWAAAAAAAH!!!!
March 1st, 2007
(0)
Lovely.
March 1st, 2007
(0)
I don't think I've ever laughed this hard at a ytmnd before. I laughed so hard I pooped. You win!
March 1st, 2007
(0)
FUGGIN WIN!! one of my alltime favorites, hands down
March 1st, 2007
(0)
now that IS funny
March 1st, 2007
(0)
4 letters; L-M-A-O
March 1st, 2007
(0)
RRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
March 1st, 2007
(0)
lol I saw that coming. :P
March 2nd, 2007
(0)
I like eet
March 2nd, 2007
(0)
Failed Breathing.
March 2nd, 2007
(0)
March 2nd, 2007
(0)
rofl
March 2nd, 2007
(0)
hahaha
March 2nd, 2007
(0)
On second pass, it's funny, but it's a straight rip. 3 because of the audio editing?
(0)
Hella LAWL, dammit i'm at work, try not to make me laugh so hard.
March 2nd, 2007
(0)
Unexpectedly literal titles FTW!
March 2nd, 2007
(0)
This is the first time something from Date Movie is funny.
March 2nd, 2007
(0)
March 2nd, 2007
(0)
deserves five
March 2nd, 2007
(0)
THIS SITE IS F*CKIN AWESOME!!!
March 3rd, 2007
(0)
L0L0L0L!111 well done
March 3rd, 2007
(0)
always wear your seatbelts kids!
March 3rd, 2007
(0)
I choked laffinz.
March 4th, 2007
(0)
pure win
March 4th, 2007
(0)
Now that is good.
(0)
ahahah!
March 4th, 2007
(0)
From Date Movie. Bleh.
March 4th, 2007
(0)
Star warz bloopers ftw!
March 5th, 2007
(0)
I've been giggling at this for days!
March 5th, 2007
(0)
I finally was able to view the site, it had a hard time loading. Awesome.
March 6th, 2007
(0)
hahahahahhaha
March 6th, 2007
(0)
501st... the Fist of NOOOOOOOOOO.
(0)
where the hell did you get sucha great image?
March 6th, 2007
(0)
hahaha fantastic
March 6th, 2007
(0)
I don't buy damaged Vader they just cost to much.
March 6th, 2007
(0)
rofl
March 7th, 2007
(0)
yay
March 7th, 2007
(0)
He fell down!
March 7th, 2007
(0)
Wow...simply the best
March 7th, 2007
(0)
5'd
March 7th, 2007
(0)
huge!
March 7th, 2007
(0)
funneh
March 7th, 2007
(0)
Haha simple slapstick, classic quality!
March 7th, 2007
(0)
Vader Crash FTW
March 8th, 2007
(0)
You should change the titles of this and the Mullets and Weapons site so they point at each other and say "VIEW THAT"
March 8th, 2007
(0)
Over done fad, but funny nonetheless. Nice sync.
(0)
sisisisisisisisiisi
March 8th, 2007
(0)
XD BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA! I expected a reversed loop of the animation; your extra editing sent it over the top! =)
March 8th, 2007
(0)
I lol'ed
March 8th, 2007
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
terrible. extreme lack of humor. infinitely overused sound clip. ultimate failure in a single package. swallow a syringe.
March 12th, 2007
(0)
roflmao, best noooooo ever
March 24th, 2007
(0)
LOOOOOOOLLL!!! and rotfl too
April 1st, 2007
(0)
LMAO!!
April 9th, 2007
(0)
Bwahahaha!
April 12th, 2008
(0)
hilarious
June 20th, 2008
(0)
*crash*
July 12th, 2008
(0)
LMFAO this totally made my day!
February 19th, 2009
(0)
I vowed to myself never to watch anything from those horrible people ever again after I saw "Epic Movie". I heard it went downhill after that. If this is from "Date Movie", then I must conclude that you are both very brave and very good. Brave for actually having watched that movie and good for making me laugh with a clip from the movie. The "NOO" made this one, though.