Robocop rough foreplay
Created on: March 16th, 2007
Robocop rough foreplay
Robocop has difficulty expressing his emotions without getting carried away on the wings of passion

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.28) 383 47 74

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 18,446

Inbound links:

views url
44 http://m.facebook.com
40 http://clubsauce.wall.fm/index
21 http://4playerpodcast.com/forum/
15 http://4playerpodcast.com/forum/index.php
11 https://www.facebook.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
March 16th, 2007
(0)
lmao good job!
March 16th, 2007
(0)
March 16th, 2007
(0)
Don't worry dude, thats just robocop's way of saying he loves you!
March 16th, 2007
(0)
lol
March 16th, 2007
(0)
the fear in me subsided
March 16th, 2007
(1)
he wants to hold you till YOU die
March 16th, 2007
(0)
so much glassbreak.wav
March 16th, 2007
(0)
yay for the'cop
March 16th, 2007
(0)
WHAT IS THIS @#$%?!?
March 16th, 2007
(0)
That's so beautiful!!!
March 16th, 2007
(0)
thats how i like it
March 16th, 2007
(0)
the only thing that stands between them and their happiness are a few panes of glass
March 16th, 2007
(0)
and life hanging by a thread http://ualuealuealeualechorus.ytmnd.com/
March 16th, 2007
(0)
Sorry about the shameless plug, but I think my site deserved more than five minutes on recently created.
March 16th, 2007
(0)
Is it wrong to have an erection right now?
March 16th, 2007
(0)
probably but it doesnt stop me
March 16th, 2007
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIIIIIII
March 16th, 2007
(0)
very nice, but it just doesn't sync quite right
March 16th, 2007
(0)
March 16th, 2007
(0)
WHAT IS THIS SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-
March 16th, 2007
(0)
and that other guy is getting turned on from this?
March 16th, 2007
(0)
DICK JONES!!!
March 16th, 2007
(0)
"and that other guy is getting turned on from this?" Either way he's gonna bleed.
March 16th, 2007
(0)
5 because it synced and I didn't even notice
March 16th, 2007
(0)
Haha, it's funny because it's foreplay :-)
March 16th, 2007
(0)
good work
March 16th, 2007
(0)
so... much...win...
March 16th, 2007
(0)
thanks for telling me you had a site up, stupid dumb dumb.
(0)
sometimes when we touch
March 16th, 2007
(0)
AWESOMES
March 16th, 2007
(0)
March 16th, 2007
(0)
yes
March 16th, 2007
(0)
Only in Robocop could a breaking window sound like a bomb going off.
March 16th, 2007
(0)
Very good, condom man!
March 16th, 2007
(0)
Isn't that guy a bee now?
March 16th, 2007
(0)
(Golf clap)
March 16th, 2007
(1)
I WORK FOR DICK JONES! DIIICCCCCCKKKKKK JONES!
March 16th, 2007
(0)
At least Feldco will get a call.
March 16th, 2007
(0)
he just wants a robo-kiss
March 16th, 2007
(0)
I feel your pane.
March 16th, 2007
(0)
Imagine that. fearcondom with a win...
March 16th, 2007
(0)
thats too f*cking funny!
March 16th, 2007
(0)
Scary... but nice sync!
March 16th, 2007
(0)
lmao the song sells this
March 16th, 2007
(0)
COOKIE 4 U ^_^
March 16th, 2007
(0)
March 16th, 2007
(0)
FOREplay with Red FOREman. weird.
March 16th, 2007
(0)
wow just wow!
March 16th, 2007
(0)
Glass Pain!
March 16th, 2007
(0)
lol nice sync and is that Eric's dad from That 70's Show?
March 16th, 2007
(0)
thats just great
March 16th, 2007
(0)
HAHAHHAHAHA
March 16th, 2007
(0)
I'm pretty sure you could have used almost any audio and site title and I would have 5'd this.
March 16th, 2007
(0)
NEEDS MORE POOPER
March 16th, 2007
(0)
wtf hahah
March 16th, 2007
(0)
uhhhh
March 16th, 2007
(0)
March 16th, 2007
(0)
Guns guns guns! Kill ahselves!
March 16th, 2007
(0)
You´re fired!
March 16th, 2007
(0)
well played, and funny as poop
March 16th, 2007
(0)
:( TEAR
March 16th, 2007
(0)
Syncs perfectly. Very nice job :D
March 16th, 2007
(0)
bitches leave.
March 16th, 2007
(0)
this is so money
March 16th, 2007
(0)
nice multisync audio
March 16th, 2007
(0)
(.)(.)
March 16th, 2007
(0)
I guess
March 16th, 2007
(0)
The funny is strong in this one. Stronger than Robocop himself.
March 16th, 2007
(0)
Lollerderby
March 16th, 2007
(0)
Hahhahahah
March 16th, 2007
(0)
Haha! If Robocop throws you through a glass window, that means he loves ya. ;)
March 17th, 2007
(0)
Oh man thats awesome. Must've been a bitch to get it to sync right
March 21st, 2007
(0)
5'D + BLATANT PLUG http://whoisdickjones.ytmnd.com/ LOL plzdonthurtmerobocop
April 5th, 2007
(0)
F*cking brilliant.