How we watch Lazytown: Part 2
Created on: May 18th, 2007
How we watch Lazytown: Part 2
Yeah, I don't know how this became so popular, Love you ytmnd

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.34) 497 67 112

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 23,586

Inbound links:

views url
13 http://www.lazytownlinks.com/
6 http://ytmnsfw.com/keywords/Lazytown/2
3 http://www.stumbleupon.com/su/
2 http://www.getlazy.net/forums/showthread.php?t=12&page=18
2 http://delicious.com/J0rd4n/ytmnd?page=10

Add a comment

Please login or register to comment.
May 18th, 2007
(0)
lol awesomeness.
May 18th, 2007
(0)
"robot, ZOMBIE! robot!" "thats right, a witch =D" hahahahaha XD
May 18th, 2007
(6)
She turned me into a newt.
May 18th, 2007
(82)
she turned my snake into a stick
May 18th, 2007
(2)
^ wish i could +5 this comment
May 18th, 2007
(2)
fetusking deserves a medal.
May 19th, 2007
(2)
Christ, you people are creepy. But 5 for Robot! ZOMBIE!! Robot!!
May 19th, 2007
(-3)
fetusking has the highest rated comment I have ever.
May 19th, 2007
(4)
seen.
September 8th, 2007
(-1)
fetusking's comment says +69 right now. 69 is always funny.
October 25th, 2007
(-2)
74 point comment? is that the highest ever?
July 27th, 2009
(-1)
... Well, I got better.
May 18th, 2007
(2)
Make like a few more, BUT dont try too hard... Itll be a great thing if you time it good and stuff. Dont f*ck it up.
May 18th, 2007
(-1)
I couldn't agree with you more
May 18th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
I actually have another one ready, I will see how this does, and if I do make the third one, It probably will be the last, don't wanna drag it out, but then again if people want to see more, they will probably make it themselves... omg I see a fad coming, oh noes! :)
May 18th, 2007
(-1)
NINJA PIRATE ZOMBIE ROBOT!
May 18th, 2007
(0)
Robot! ZOMBIE! ROBOT! ERIC BAUMAN!
May 19th, 2007
(-1)
Now there's an idea for a halloween costume . . .
May 18th, 2007
(-1)
Simply flawless
May 18th, 2007
(2)
Haha "Well, actually, I was gonna be you."
May 18th, 2007
(0)
Robot! ZOMBIE!! Robot!!
May 18th, 2007
(-4)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
Are you on dope or crack or something? This is messed up.
(0)
WOOF
May 18th, 2007
(-9)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-9)
1
May 18th, 2007
(0)
Screw her antics, worthless, all of it
October 16th, 2009
(0)
You meant to stop before 'antics'.
May 18th, 2007
(0)
You need to stop doing these because the fact that I'm even voting on a Lazytown site has led me to be concerned.
May 18th, 2007
(0)
CreepPipe, I won't tell anyone ;)
May 18th, 2007
(1)
Your voice is just perfect for these. Grats on the pink.
May 18th, 2007
(0)
So stupid
May 18th, 2007
(-6)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-6)
Yeah, your idiotic Lazytown sites have something to do with your CRACK PROBLEM.
May 18th, 2007
(0)
whoa, heeyy!! f*cking love dude. ROBOT, ZOMBIE, ROBOT! 5/5 for spelling hard right this time :p
May 18th, 2007
(0)
Haha I love it.
May 18th, 2007
(0)
haha, where are all these commercials from?
May 18th, 2007
(0)
KEEP THEM COMING KEEP THEM COMINGGGGGGGG
May 18th, 2007
(0)
i love you.
May 18th, 2007
(1)
HAHAHA the funniest thing ive seen in ages, well done
May 18th, 2007
(0)
Enjoyable.
May 18th, 2007
(-6)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-6)
Pedotown = auto 1
May 18th, 2007
(0)
Stephanie is the gayest fad ever, but you deserve a 5 for good work
May 18th, 2007
(2)
i love you. please raise my children as your own.
May 18th, 2007
(0)
Woah, what a request
May 18th, 2007
(0)
where is number 3? "i want it!"
May 18th, 2007
(0)
(0)
Slightly funnier that the first one.
(0)
She scared me....
May 18th, 2007
(-7)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-7)
Chris Hansen called,he wants his pedos to jail.
May 18th, 2007
(0)
LOL
May 18th, 2007
(0)
These are great.
May 19th, 2007
(0)
Hah ah aahhhh!
May 19th, 2007
(0)
Bahahha
May 19th, 2007
(0)
You sound like Jon Lovitz.
May 19th, 2007
(0)
pretty amazing dude
May 19th, 2007
(0)
Cute. I guess.
May 19th, 2007
(0)
2 for effort
May 19th, 2007
(1)
I heard the best way to watch lazytown was with a cigar, tissues and lube
May 19th, 2007
(0)
Also 5'd
May 19th, 2007
(0)
keep em coming
May 19th, 2007
(-4)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
All Lazytown sites are sh*t. End of story
May 19th, 2007
(0)
I was going to be you
May 19th, 2007
(0)
these are pretty funny
May 19th, 2007
(1)
I'll probably just keep 5ing these as long as you're the only one that makes em. Wouldn't be as funny as a multi-player fad.
May 19th, 2007
(0)
Loud, ear-raping voiceovers FTW.
May 19th, 2007
(0)
ROFL OMG
May 19th, 2007
(0)
Best of the three. Its like the Empire Strikes Back of the series. Scary coincidence.
May 19th, 2007
(0)
Don't worry, I am not going to turn this into Star Wars, and make even 3 more.
May 19th, 2007
(0)
It's 2007 and you don't know how to use the mic on your computer
May 19th, 2007
(0)
Robot! Zombie! Robot!
(0)
Even Perverted Justice lol
May 19th, 2007
(0)
pedo
May 19th, 2007
(0)
WOOF!
(0)
(0)
I really like the part at the end..."have fun"
May 19th, 2007
(0)
LOL genius. have a trophy!
May 19th, 2007
(0)
This is like the one good new idea on YTMND recently. Thank you for the contribution!
May 19th, 2007
(0)
F*ckin great.
May 19th, 2007
(0)
I lol'd.
May 19th, 2007
(0)
a HAHAHAHAHssaaas
May 19th, 2007
(0)
ROBOT, ZOMBIE, ROBOT! That's right, a witch! Oh. 5 Stars.
May 19th, 2007
(1)
Reminds me of Dora the Explorer. "WHAT WAS YOUR FAVORITE PART" The part where you got eaten by rabid wolves and raped to death by retarded weasels "I LIKED THAT TOO"
May 19th, 2007
(-1)
A die-hard fan who is CLEARLY way too old
May 19th, 2007
(1)
Apparently
May 19th, 2007
(0)
yeah, congrats on pulling off the funny.
May 19th, 2007
(0)
lol win
May 19th, 2007
(0)
Zafa ---------- I came what can I say?
May 20th, 2007
(-2)
This is how I watch lazytown: fap, fap, fap, fap.
May 21st, 2007
(0)
...have fun.... LMAO
June 17th, 2007
(0)
ROBOT! ZOMBIE! NEDM!
(0)
Lol Safa, that's awesome. But it won't let me vote! :(
July 17th, 2007
(0)
haha these are awesome ..! 5
July 30th, 2007
(0)
I keep wishing I could forget that I watched this so that each time I watched it, it would be new and catch me by surprise with its awesomeness again. I envy your mad YTMND skillz, Zaffa!
July 30th, 2007
(0)
Whoops, phantom 'f'! I meant Zafa!
August 29th, 2007
(0)
hahahaha, so funny
October 31st, 2007
(0)
actually i was gonna be you, awesome
November 9th, 2007
(0)
ROFFEL AWESOME!
November 29th, 2007
(0)
you got to talk to her, you lucky bastard
January 8th, 2008
(0)
Have a seat,Right over there.
February 18th, 2008
(0)
XD!! Your voice is great for this. "Heeey!" This is hilarious.
(0)
LMAO
October 10th, 2008
(1)
This is sh*t
November 29th, 2009
(-1)
type-o you're missing "the"
March 8th, 2009
(-1)
I got a Robot Zombie Robot for Christmas.
July 27th, 2009
(-1)
Yelling at the TV is what crazy people do