The truth about the number 101
Created on: July 19th, 2007
The truth about the number 101
Inspired by: http://thenumber1337.ytmnd.com/

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.12) 512 32 119

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 12,100

Inbound links:

views url
2 http://butt3rscotch.org/discussions/6703;The-best-YTMND-evar-(period)?page=2
1 http://b3s.me/discussions/6703?page=2
1 http://b3s.me/discussions/6703;The-best-YTMND-evar-(period)?page=2
1 http://whmd.ru/20-01-2010/506u20.php
1 http://www.thehelper.net/forums/showthread.php/63863-The-truth-a

Add a comment

Please login or register to comment.
July 19th, 2007
(0)
ha
July 19th, 2007
(16)
202 is actually not relevent. lol
July 20th, 2007
(0)
Yea that made it.
July 20th, 2007
(0)
agreed
July 20th, 2007
(5)
Actually 202 is the area code of Washington D.C. and we all know who resides there....
July 21st, 2007
(0)
Actually, it is revelant. It made me 101 twice.
July 21st, 2007
(-2)
Owned by doomfrost.
July 19th, 2007
(0)
Wow. You rock man.
July 19th, 2007
(0)
amazing
July 19th, 2007
(2)
There are also 101 dalmations, but we're above such simple connections
July 20th, 2007
(4)
I thought there were 99, plus the parents, totaling 101...
July 19th, 2007
(-1)
[ comment (and 6 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
1 for no ear rape
July 19th, 2007
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
Spelt wrong
July 19th, 2007
(-3)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-3)
add noise
July 19th, 2007
(0)
lol
July 19th, 2007
(-4)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
1'd for rememering Poland.
July 19th, 2007
(-1)
Very good, but "anyways" ain't a word.
(4)
neither is leet or pwn
July 19th, 2007
(4)
^ stop winning
July 19th, 2007
(6)
you forgot to beg for 101 converted to decimal
(-1)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
All these f*cking poland forgettorgots these days omg
July 20th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
This is funnier than anything either of you have ever created.
July 19th, 2007
(0)
zOMG you didn't forget Poland!!!!
July 19th, 2007
(0)
u weren't suppose to remember polend... keep one eye open when u sleep tonight...
July 19th, 2007
(0)
yay, I inspired someone !
July 19th, 2007
(0)
congrats on starting a fad
July 21st, 2007
(0)
We would've found something else relevant to 101 anyways... I'm sure there are many more >.>
July 19th, 2007
(0)
im suprised you could find those obscure connections-- did you start w/ poland and work backwards to some number?
July 19th, 2007
(1)
GOD DAMN EPIC
July 19th, 2007
(0)
we all knew this, you just forgot about poland
July 19th, 2007
(0)
I just kicked a bottle of turk 101. That gives you a star.
July 19th, 2007
(1)
RAWR!
July 19th, 2007
(0)
Thank you
July 19th, 2007
(0)
streeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetch
July 19th, 2007
(0)
Well...
July 19th, 2007
(0)
lawl
July 19th, 2007
(0)
Nice use of Poland.
July 19th, 2007
(0)
No suprise here. Forgetting about poland is like believing in the holocaust. Some ad compain to steal your golds.
July 20th, 2007
(0)
actually you forgot about poland
July 20th, 2007
(-1)
101
July 20th, 2007
(0)
five^101
July 20th, 2007
(-1)
Gene Wilder is way cooler than kevin spacey
July 20th, 2007
(0)
Stolen from http://www.youtube.com/watch?v=wJ9zOg_uFKQ
July 20th, 2007
(1)
It's better and more believable than 1337, but surely you guys can come up with one worthy enuff 2 make this a good fad. Non-sh*tty/non-pointless.
July 20th, 2007
(1)
Sorry man, but I didn't like it.
July 20th, 2007
(0)
POLEND to the 5th power
July 20th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
No Polend, no vote 5 begs, no ear rape. Fix now.
July 20th, 2007
(0)
lol
July 20th, 2007
(0)
INSTANT FAVE ATTACK! Best Polandventure of the month.
July 20th, 2007
(0)
total flop when you got to polen
July 20th, 2007
(1)
So, if I'm on the west coast of the US, and I live near highway 101, does that mean that I live near Poland?
July 20th, 2007
(0)
POLAND
(1)
there is so much to hang my head in disgust over, but I should have just closed it out after I saw the genius, not in the least bit cliched, willy wonka clip
July 20th, 2007
(-1)
he's a n*gg*r!
July 20th, 2007
(0)
Ooh! You just blew my mind!
July 20th, 2007
(1)
you somehow made this worse than the 1337 one
July 20th, 2007
(0)
Great.
July 20th, 2007
(0)
You remembered... :')
July 20th, 2007
(0)
This might be the first time the Poland fad has ever squeezed a laugh out of me.
July 21st, 2007
(0)
It's the same with me.
July 20th, 2007
(0)
omg teh noes! I love these sites.
July 20th, 2007
(0)
Let this be a warning to any Poland forgetters
July 20th, 2007
(0)
haha
July 20th, 2007
(0)
Pole Land.
July 20th, 2007
(0)
Brilliant
July 20th, 2007
(-1)
WELL ACTUALLY YOU FORGOT LOL
July 20th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
no
July 20th, 2007
(-1)
Pololand.
July 20th, 2007
(0)
POLAND.
July 20th, 2007
(0)
gj
(0)
Totally unexpected +5
July 20th, 2007
(0)
I make love to poland and you are its pimp!
July 20th, 2007
(-1)
dunno wat to say actually... 5
July 20th, 2007
(0)
you betrayed the lol
July 20th, 2007
(0)
these number sites are great
July 20th, 2007
(-1)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
ugh -_-
July 20th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
didnt watch
July 20th, 2007
(-1)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
1'd for old old no longer funny punchline.
July 20th, 2007
(1)
What's the point of scrambling for my volume down button if there's no ear rape?
(0)
ok i was expecting this to be not near as funny as the 1337 one but you caught me by surprise. Good show sir! 5
July 20th, 2007
(1)
vote 5?
July 20th, 2007
(0)
202 is actually not relevant.
July 20th, 2007
(0)
OMG, U REMEMBERED POLAND!
July 20th, 2007
(0)
POHLEND
July 20th, 2007
(2)
if there was noise it would be a lot better
July 20th, 2007
(-1)
my username ends in 101. and i approve this message
(-2)
"I just noticed that the numbers on Neo's door make a little 'lol.'"
July 21st, 2007
(0)
wow, ure observant....
(0)
Stolen comment
July 20th, 2007
(1)
Could have been way better. But I mean, at least you remembered Polend.
(0)
POOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAND.
July 21st, 2007
(0)
Poland ytmnds = insta-5.
July 21st, 2007
(-1)
Win. Epic win.
July 21st, 2007
(0)
What a disappointing ending
(0)
What a geat ending.
(0)
WIN
July 21st, 2007
(-1)
needs forgot poland blasting
July 21st, 2007
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
needs more jailbait
July 21st, 2007
(0)
5'd for POLEND
July 21st, 2007
(0)
I 101'd so hard...
July 21st, 2007
(0)
the music make me want to sex
July 21st, 2007
(0)
This number fad is Gayer than Gay Fuel... So, it's like, completely hilarious. 4 stars.
July 21st, 2007
(0)
This is more horribly painful than the slow agonizing death that my sister endured at the sinister blades of a butter churn. LOL. GAY.
July 21st, 2007
(0)
At least this one went somewhere, and was amusing.
July 21st, 2007
(-1)
As amusing as being raped by a blender.
July 21st, 2007
(0)
yay 5 for Poland
July 21st, 2007
(1)
win
July 21st, 2007
(1)
you didn't forget poland
July 24th, 2007
(0)
5'd for poland
July 27th, 2007
(0)
Lmfao! I loved that sh*t!