STFU, Mac! (fixed audio)
Created on: December 23rd, 2007
NSFW image hider
I could have made this ytmnd twice as fast had I used a Mac.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.44) 400 67 90

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 9,996

Inbound links:

views url
17 http://www.google.com.pr/url?sa=t&rct=j&q=stfu%20ytmnd&source=we
13 http://www.youtube.com/watch?v=x2QCQX4No7w&feature=related
12 http://stfumac.ytmnsfw.com
6 http://www.youtube.com/watch?v=x2QCQX4No7w
5 http://www.youtube.com/watch?v=x2QCQX4No7w&NR=1

Add a comment

Please login or register to comment.
December 23rd, 2007
(3)
dman straight
December 23rd, 2007
(2)
yes..... YES!
December 23rd, 2007
(-3)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-3)
this site will be killed™
December 24th, 2007
(-3)
dude, seriously. DUH!
December 26th, 2007
(0)
Little jingle at the very end was excellent
December 26th, 2007
(0)
^ but even if the little jingle at the very end was the worst thing ever recorded I would still have 5'd it and left a comment about how great it was
December 27th, 2007
(0)
you speak for all of us when you say "STFU MAC!"
December 31st, 2007
(0)
wow kaizen has had sex with a whole single woman before. he has a social life! BEHOLD
December 23rd, 2007
(5)
I was expecting a bike chase, but this is even better! Thank you sir for silencing what could NOT be shut up. You are my inspiring hero.
December 23rd, 2007
(0)
It is my honor.
December 23rd, 2007
(-8)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-8)
http://wangton.myminicity.com/sec
December 23rd, 2007
(1)
hahaha!!
December 23rd, 2007
(3)
Call a plumber to fix the sync.
December 30th, 2007
(0)
eh sh*tty execution
December 23rd, 2007
(-4)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
I use one and I made http://send.ytmnd.com/ in about 15 seconds, LOL
December 23rd, 2007
(-16)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-16)
Mac ownz J00
December 23rd, 2007
(1)
needs mac and apple logo at the end.
December 23rd, 2007
(0)
great
December 23rd, 2007
(0)
RAWR!
December 23rd, 2007
(0)
I love you
December 23rd, 2007
(3)
Shut the FRUIT up!
December 23rd, 2007
(2)
Hey, FREAK YOU, pal!
December 26th, 2007
(2)
Die Hard 4 on TNT?
December 23rd, 2007
(0)
[ comment (and 4 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
Damn, NSFW'd. Come on, it's just the F word.
December 23rd, 2007
(0)
LOL
December 23rd, 2007
(-3)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-3)
wtfuu
December 24th, 2007
(-3)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-3)
kinda boring.
December 24th, 2007
(3)
As maddox once said: the only difference between mac users and pc users is mac users can't shut their traps.
December 24th, 2007
(-16)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-16)
And PC users are f*ggot pox faced virgins who spend hours making YTMNDs and playing Portal. I have a Mac because I can easily afford one, I've had sex with a woman, and will have sex with a women in the future, I have a social life, and live in a city better than yours. I like knowing that I'm above all of you nerds, and I like knowing my Mac is better than your PC, because if that wasn't true, there wouldn't be a few hundred YTMNDs trying to plead with everyone who will listen that PCs are better.
December 24th, 2007
(-9)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-9)
You got me! "LAWL! 1 K@nZ Plai gamEZ! on mai PC with teh Wind0wz VI$$$ta! I <3 PC~! What? Jes I've seen teh womenz vag1n@! I've seen it on teh nets!"
December 24th, 2007
(7)
I think it's pretty obvious how much of a sex life a kid must have if he comes and bitches about it, like we care how much he can lie and make himself look more and more like an idiot. Kid, get a life and stop lying to give your pathetic life any more justification.
December 24th, 2007
(-5)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-5)
Yeah Herb, you caught me. I'm lying. LOL! F*cking dork. 'WAAAAAAAH!! PCS ARE BETTER THAN MACS!! WAAAAAAAAH!!! I'VE SEEN A GIRL NAKED ON THOSE WEBCAM SITES WITH MY PC!! I GO THERE WHEN I'M NOT PLAYING WOW FOR 12 HOURS!! WAAAAAH YOU ZERGED MY CLOUDSONG!! WAAAAH MACS SUCK!' LOL
December 24th, 2007
(4)
Owning a mac gets you laid? Kaizen is proof that there are people stupid enough out there to gobble up all the idiotic stereotypes that Apple wants you to believe about Macs and PCs. Kaizen, why don't you show your girlfriend the 12-year-old rant that you just posted, she'll probably find it hot.
December 24th, 2007
(7)
Kaizen's idea of a social life is chatting on AIM.
December 24th, 2007
(8)
Coincidentally I started getting laid around the time I switched from Mac to PC, something must be very wrong with me
December 24th, 2007
(-6)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-6)
Yeah, 12 year old rant. Sure. I love this sh*t because it gets you PC nerds all pissy. Most PC nerds prefer them over Macs because of games. More often than not those are the types who a hardcore into those games and are devoid of all social skills. Hence, nerds who never touched a woman. Hell, look at all the hallelujah comments in here. 'YES FINALLY!' LOL! It's a joke. Anytime someone makes an anti-mac YTMND the comment section turns into a homosexual f*ckfest.
December 24th, 2007
(0)
"Yeah, 12 year old rant. " Yep, described what you said exactly, Kaizen.
December 24th, 2007
(4)
I didn't really make this site to bash on Macs. I think they're okay, but as said before, most Mac users can't STFU about how great their Macs are.
December 24th, 2007
(1)
Don't worry. Mac users can bash PCs all they want, but anyone suggesting the opposite is a hater.
December 24th, 2007
(-5)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-5)
Oddflame, I'll 4 for the site now that you said that and for it's content.
December 24th, 2007
(4)
How many megs of RAM, Kaizen?
December 24th, 2007
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
Eight!
December 24th, 2007
(2)
More like 4.
December 25th, 2007
(0)
Hey, Portal made me happy, hater.
December 25th, 2007
(-3)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-3)
maddox is a sellout, and the ratio of Mac-hating sites to PC-hating sites is 10:1 so the only difference is that there's more PC users. How's that piece of sh*t Vista working for you?
December 25th, 2007
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
LOL @ Vista!
December 26th, 2007
(1)
Hah I have a Mac and all my friends love it more than their PCs and I haven't said a word of Apple-preaching to them. Go ahead and down vote this, but you all know Macs are more expensive for a reason.
December 26th, 2007
(1)
Also, I'm getting a PC soon for MS PAINT
December 26th, 2007
(0)
Oh, and I think we need to shut the f*ck up about all of this anyway.. they're f*cking computers.
December 27th, 2007
(0)
No, it's ok, let these goofs know that the PC circle jerk they hold in anti-mac YTMNDs is just as obnoxious as the Apple ads themselves. Also, let them know they are virgins. 'PEE CEEZ HAVE MAOR GAMEZ!' Yeah, sure. Knock yourself out dweebs.
December 27th, 2007
(1)
holy sh*t i just saw that my comment had a reply flood. Wow Kaizen's a dick..
December 27th, 2007
(2)
no offense to kaizen or mac users but i like how babyeater said mac users cant shut their traps and kaizen proceeded to write an essay. anyway, i agree with the type of computer one owns determines their personality, social life, and sex life. how am i supposed to get some hunnys with tha pc, its like yo baby look at my pc. you know what they say to me? they fukin laugh. when i show them my mac...sh*t...I GET ALL THA HUNNYS WITH THA MAC.
December 27th, 2007
(0)
You all have to be f*cking kidding me. The only way computers effect someone's sex life is if they talk to a girl about their computer. And considering mac users can't shut the f*ck up..
December 27th, 2007
(0)
I use a Mac and I could give a sh*t what any of you use. All I know for sure is that Justin Long (Mac Guy) sucks, Die Hard 4 sucks, and maddox sold out.
December 24th, 2007
(-1)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
mack
December 24th, 2007
(4)
Yippie ki yay, Mr. Falcon
December 24th, 2007
(1)
HA really clever. winrar
December 24th, 2007
(-1)
Yes. . . YES!! MEGA-WIN!!!!
December 24th, 2007
(-1)
boo-urns
December 24th, 2007
(1)
5 for the description baahahah
December 24th, 2007
(1)
This kind of reminds me of a site that I was going to make myself. I was gonna use the scene from dodgeball where he gets a wrench thrown at his face right after he says "Hi I'm a mac" and then it would show PC with a wrench in his hand saying "and I'm a PC." I was pretty far along with making the site but then i had hard drive failure and lost everything :(
December 24th, 2007
(0)
LOL
December 24th, 2007
(1)
All throughout the entire movie we called him "Mac." I don't even know what his name was supposd to be.
December 25th, 2007
(1)
in the movie, his name's Matt (Matt Farrell). close enough. in real life, his name's Justin Long.
December 25th, 2007
(0)
Justin Long is cool outside those commercials
December 25th, 2007
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
Macs rule and Die Hard 4 f*cking sucked. This was doomed from the start.
December 26th, 2007
(1)
learn to buck up
December 26th, 2007
(0)
gotta go smoke a cigarette
December 26th, 2007
(0)
You could have solved your sound issues had you used a mac.
December 27th, 2007
(1)
Lol, they are riding in a car with an open canister of helium.
December 27th, 2007
(0)
I'm a "mac person" and I love this.
December 27th, 2007
(0)
synch up, synch the F*CK up
December 27th, 2007
(0)
LOL JAWESOME!
December 27th, 2007
(0)
HAHA god those commercials piss me off
December 27th, 2007
(0)
stfu
December 28th, 2007
(0)
Good
December 28th, 2007
(-2)
shut the F*CK up.
December 30th, 2007
(0)
I use laptop...
January 2nd, 2008
(0)
Thank you Mr. McClain.
April 20th, 2009
(0)
needs the all-white Apple logo screen at the end