NSFW image hider
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.2) 372 34 94

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 0 1 19,211

Inbound links:

views url
259 http://www.reddit.com/r/videos/comments/kp857/this_is_how_hackin
60 http://www.reddit.com/r/technology/comments/8ggrp/the_jurassic_park_unix_gui_its_real/
38 http://www.baidu.com/s?wd=YTMND-ilikethepartinJurassicParkwhenth
18 http://www.reddit.com/r/technology/comments/8ggrp/the_jurassic_p
7 http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/9lsp2/i_create_those_fake_fbi_screens_and_crime/

Add a comment

Please login or register to comment.
April 21st, 2008
(6)
Hey Keaton, wanna play Super Smash Brothers together?
April 21st, 2008
(-16)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-16)
Keaton upvoted my comment, lolol
April 21st, 2008
(17)
How do youmake those letters fit in? Do you use matlab or something?
April 21st, 2008
(11)
i love when i watch a movie on TV and then there are funny sites on YTMND about it because it means i had nothing better to do on saturday than watch jurrasic park and at least someone else didn't have anything better to do on saturday than watch jurrasic park as well.
April 21st, 2008
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
do you ever leave your house!!!!!!!!!!!! max please introduce a system where users can only submit 2 sites a week.
April 21st, 2008
(3)
Steam
April 21st, 2008
(3)
Nope, I didn't have anything better to do either. Granted I should have been studying for finals, but I just ended up watching the damn thing twice.
April 21st, 2008
(-4)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
ooh ooh ooh what program do you use to rip movies?
April 21st, 2008
(9)
good dvd ripper extreme
April 21st, 2008
(4)
I use that program too... However it keeps telling me "C'mon... Don't bullsh*t me..."
April 21st, 2008
(1)
I like to sniff panties
April 21st, 2008
(4)
Ah ah ah, you didn't say the magic word
April 22nd, 2008
(0)
lets play smash bros
April 23rd, 2008
(1)
HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEH
April 24th, 2008
(0)
very good
April 25th, 2008
(0)
supplies dwindling
April 21st, 2008
(15)
While she's at it she should go to the Ebaums file and lock their doors too lol
April 21st, 2008
(2)
LOL
April 21st, 2008
(-2)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
F*G
April 21st, 2008
(31)
the way she holds the mouse makes me want to punch her in the face so badly
April 21st, 2008
(10)
hold on to yer buttz
April 21st, 2008
(1)
haha no joke. i always make fun of this stupid scene with my brother. "i prefer to be called a hacker"
April 21st, 2008
(7)
ACCESS MAIN PROGRAM. ACCESS MAIN PROGRAM GRID. ACCESS MAIN COMMAND GRID.
April 21st, 2008
(-1)
lolol
April 21st, 2008
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
lollacaust!
April 21st, 2008
(0)
She got it!
April 21st, 2008
(-2)
She did get it.
April 21st, 2008
(11)
ahahaha! I completely forgot about that. It's a good thing navigating those computers is like pre-school morning activity time or that bitch wouldn't have been able to do it
April 21st, 2008
(11)
noooo.. but the vast amounts of data REQUIRE a tighter graphics intarfayce then a normol computrs!!!!! cuz it's about DINO SOARS!!!
April 21st, 2008
(1)
and then they ran away from the cloned dinosaurs
April 21st, 2008
(6)
no john, YOU are the demons!
April 21st, 2008
(0)
you liked it?
April 21st, 2008
(3)
It's a unix system....I know this.
April 21st, 2008
(0)
You got it? Yes!
April 21st, 2008
(1)
I came here to read this and I was not disappointed.
April 21st, 2008
(-1)
Title made me lol, god job Keaton!
April 21st, 2008
(0)
There are many reasons to five this, but I think the hidden message from the homosexual agenda is the best.
April 21st, 2008
(0)
wow, I didnt see it the first time
April 21st, 2008
(-1)
F*G!
(-1)
lol too
April 21st, 2008
(2)
I knew we should have installed LOCKING MECHANISMS on THE VEHICLE DOORS!
April 21st, 2008
(0)
I knew we should have installed MINIMUM SITE RATING REQUIREMENTS on THE FEATURED USERS SECTION!
April 21st, 2008
(-1)
So sad... they almost finished level 3. lol f*gs
April 21st, 2008
(-3)
So sad, they almost finished C Oh, and I'm back.. at least for a bit =)
April 21st, 2008
(-2)
lol F*GGOT!!!!!
April 21st, 2008
(0)
Nice use of the game mapping editor(Valve Hammer Editor?...), I see some overlapping in the background :D
April 21st, 2008
(0)
yEAH. i make good custom maps for good games. I'm importing this one into mario bros so we can play it multiplayer. http://mario.keaton-world.com
April 21st, 2008
(3)
C'mon... Don't bullsh*t me...
April 21st, 2008
(-2)
Her UNIX system looks suspiciously like blockland...
April 21st, 2008
(2)
it's a map editor for half life 2
April 21st, 2008
(1)
Hammer is such a pain in the ASS.
April 21st, 2008
(0)
half life 2 best graphics ever
April 21st, 2008
(2)
omg, I just realized that you used Hammer, I thought you were joking. ROFL, I'm going to add this in my YTMND map for TF2.
April 21st, 2008
(-1)
C'mon... Don't bullsh*t me...
October 22nd, 2009
(1)
I told my dad I wanted a computer when i was little and he bought me an SGI O2. It had the 3D file system browser from Jurassic park. They must have been using IRIX on the computers so it's no wonder that girl could hack them.
October 23rd, 2009
(2)
i had no idea that the 3d file browsing was a real thing. i see now that it was http://www.siliconbunny.com/wp-content/uploads/2008/12/3060c037-069f-4715-a01e-c30e53e505a2.jpg
April 21st, 2008
(2)
the F*G building is where the raptors attacked ellie
April 21st, 2008
(0)
its just like simjurassicpark on my pc at home!
April 21st, 2008
(0)
I like how much this wins
April 21st, 2008
(0)
lol, legos
April 21st, 2008
(0)
lol
April 21st, 2008
(-1)
lol f*g
April 21st, 2008
(0)
I don't feel so good
April 21st, 2008
(1)
5'd because she holds the mouse like a retard
April 21st, 2008
(-1)
Its a Apache system (of a down).
April 21st, 2008
(3)
Sperm is ejaculated from the penis at an average velocity of around 26.5 miles per hour.
April 21st, 2008
(-1)
The More YOu Know!
April 21st, 2008
(2)
F*G LOL
April 21st, 2008
(1)
It's a Unix system, I know this!
April 21st, 2008
(0)
nah nah nah, you didn't say the magic word
April 21st, 2008
(0)
i fived this before it loaded
April 21st, 2008
(0)
a highly under-rated scene
April 22nd, 2008
(0)
say, you're a queer aren't you?
April 22nd, 2008
(0)
4 because no one has killed dctownes yet
April 22nd, 2008
(1)
Good Graphics are Not Safe For Work
October 19th, 2008
(0)
Yeah that's bullsh*t. You can say "f*g" in PG movies.
April 22nd, 2008
(0)
i double clicked five the same way she did with the same expression on my face
April 22nd, 2008
(0)
5 for the satisfaction
April 23rd, 2008
(1)
so, why is this NSFW? is f*g a swear word now?
April 23rd, 2008
(-1)
i dont remember that being in the movie...
April 23rd, 2008
(-1)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
Bob-the-Builder downvotes keatonkeaton999
April 25th, 2008
(1)
i likd the part of this site wehre i votd 1
(0)
hahahahahaha
July 17th, 2008
(2)
What source engine were you making it for.
November 25th, 2008
(0)
LOL Hammer
July 7th, 2011
(2)
A conversation with a friend about shitty movie portrayals of computer technologies reminded me of this site. Deserved to be sponsored.
(0)
Thanks for the sponsorship!!
July 9th, 2011
(0)
yeah, it seems like no one even tries to get permission to use windows in their films. You'd think microsoft would pay for movie exposure.
July 8th, 2011
(1)
That's Half-Life 2: Episode 3 right there it is it is.
July 11th, 2011
(0)
It took me a few loops to catch the edits. I love me some subtlety.
July 14th, 2011
(0)
Flawless.
July 15th, 2011
(0)
lol fag