Uninspired fad mashup #7632189
Created on: December 14th, 2008
Uninspired fad mashup #7632189
Alternate title: This Site took Technical Skill to Create so Vote 5 despite the fact that it sucks

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.07) 322 25 88

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 10,458

Inbound links:

views url
12 http://www.stumbleupon.com/su/
2 http://intrepidytmnd.forumotion.net/t72p325-darthwang-trivia
1 http://www.google.com/search?q=uninspired+fad+mashup&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
1 http://operamini-ru.net/
1 https://www.facebook.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
December 14th, 2008
(10)
It's two things in one.
December 14th, 2008
(5)
like a reversible jacket
December 14th, 2008
(8)
Actually it's more like Kodak film
December 14th, 2008
(5)
look at jackie chan fly
December 14th, 2008
(6)
It's Like a spork (spoon fork. yeah it exists)
December 14th, 2008
(5)
Or like Paris Hilton in a menage a trois
December 14th, 2008
(8)
soi soi soi soi
December 14th, 2008
(5)
soi sauce
December 16th, 2008
(2)
My personal favorite is the tche tche tche tche.
December 14th, 2008
(-14)
[ comment (and 3 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-14)
one!
December 14th, 2008
(3)
lol havn't seen a stride ytmnd in a while
December 14th, 2008
(3)
LOL
December 14th, 2008
(3)
LOL
December 14th, 2008
(3)
NLOL
December 14th, 2008
(3)
Holy crap. You're pretty good at this.
December 14th, 2008
(15)
DarthWang, this obviously took you more than 2 minutes to make, what the hell?
December 14th, 2008
(6)
Am I voting 4 because I think the site is funny, or because I acknowledge DarthWang's satire? Even I do not know.
December 15th, 2008
(2)
I just hate being told what to do... it's good, right up to the part where he demands we vote 5, -1
December 14th, 2008
(7)
Not bad, but I liked #7632188 better.
December 14th, 2008
(6)
if that's the kind of party this is gonna be, i'm stickin' ma dick in the mashed patatoes.
December 14th, 2008
(3)
srs 5'ers
December 14th, 2008
(1)
1
December 14th, 2008
(6)
Can't Break My... Glide?
December 14th, 2008
(1)
asiacopter has returned
December 14th, 2008
(2)
This is a lot funnier than it really ought to be.
December 14th, 2008
(1)
super epic
December 14th, 2008
(-1)
Neat GIF, but I can't stand to watch this on account of the audio.
December 14th, 2008
(4)
that is the largest asian I have ever seen
December 14th, 2008
(4)
Asians have been known to grow to over five feet!
December 14th, 2008
(0)
Bullsh*t...Yao Ming is 3 Asians stacked on top of one another.
December 14th, 2008
(1)
THIS SITE IS EXCELLENT BECAUSE IT TOOK TECHNICAL SKILL SO 5
December 14th, 2008
(1)
LOL
December 14th, 2008
(1)
funny
December 14th, 2008
(2)
why are featured users gone and why are there old sites and old fads reappearing
December 14th, 2008
(1)
because YTMnD is becoming f*cking good again!
December 14th, 2008
(1)
Feels like it's 2005 again.
December 14th, 2008
(1)
5'd for technical skill
December 14th, 2008
(1)
those edits are little too nice arent they?
December 14th, 2008
(1)
I laughed like a bastard
December 14th, 2008
(-1)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
FAV'D
December 14th, 2008
(0)
lol! vote 5
December 14th, 2008
(1)
much of up and coming: This Site took Technical Skill to Create so Vote 5 despite the fact that it sucks
December 14th, 2008
(1)
Irony abounds.
December 14th, 2008
(1)
Ridiculous
December 14th, 2008
(1)
hahahaha
December 14th, 2008
(1)
Why not?
December 14th, 2008
(1)
well played sir
December 14th, 2008
(-1)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-1)
5 for the site. -4 for generally being an *ssh*le.
December 15th, 2008
(2)
i lmao
December 15th, 2008
(2)
this almost made me pee all over myself.
December 15th, 2008
(0)
5'd for lulzepicopter and ff7 music
December 15th, 2008
(4)
Earl can't handle Final Fantasy. And this is about as good as Darthwang gets.
December 15th, 2008
(-1)
Such a terrible cacophony.
December 15th, 2008
(-1)
uninspired
December 15th, 2008
(2)
Truly an act of genius.
December 15th, 2008
(1)
lmfao
December 15th, 2008
(0)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
8
December 15th, 2008
(-2)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
downvote this comment
December 15th, 2008
(4)
This would have been on top viewed for days in 2006.
December 15th, 2008
(-2)
dude
December 16th, 2008
(2)
Ain't nothin gonna break my soi
December 16th, 2008
(-1)
SOMEONE GOT THE PHOTO SHOPS LOL
December 16th, 2008
(2)
"It's wang, darth wang. I do NICE EDITS now." (paraphrased from an article on the internet I read about Darth Wang)
December 17th, 2008
(1)
f*ck yes. I DONT GIVE A F*CK.
December 17th, 2008
(1)
im faving. THIS IS YTMND.
December 17th, 2008
(1)
7
December 17th, 2008
(-1)
2
December 17th, 2008
(1)
Woah...I laughed at something related to break my stride.
December 17th, 2008
(-1)
taking the stride music off would make the message stronger
December 18th, 2008
(1)
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL 7
December 18th, 2008
(1)
A hardworking DarthWang = limitless potential
December 18th, 2008
(-2)
This site is close to being main stream f*ggotry. In my opinion, DarthWang should have spent less time on it.
December 18th, 2008
(0)
I only spent 45 minutes on it
December 18th, 2008
(-2)
That's a lot for you.
December 18th, 2008
(1)
Haha, as much as I love classic DW junk, it was fun to see a new side of him.
December 18th, 2008
(-1)
Not really - I spent 3 weeks on http://wily.ytmnd.com
September 30th, 2009
(1)
See what happens when you put a little effort in?
December 18th, 2008
(1)
Stridecopter takes flight
September 30th, 2009
(1)
This site sucks and is now about cutie honey.
October 2nd, 2009
(1)
You ever notice how nice the grass looks.
October 8th, 2009
(1)
HELLO, MY NAME IS: DONGSICLE WANGC*CKS TALLYWACKERSON