Funny attempt to get a lawsuit from Sega, ebaumsworld, the Church of Scientology, PEZ, Scholastic, and that ginger bitch
Sonic really says that stuff. Scientology really sucks. Gingers have no souls. Those Pez dispensers are real. Raid ebaumsworld. Dobby, Hedwig, Snape, Moody, Voldemort, Wormtail, Fred, Lupin, Tonks, Colin, Bellatrix, and Crabbe die in Deathly Hallows.

Add a comment

Please login or register to comment.
March 28th, 2010
(1)
+5 for mother f*cking tom cruise pez dispenser
March 28th, 2010
(-1)
i snickered
March 28th, 2010
(2)
Harry (Daniel Radcliffe) marries Ginny but then cheats on her with Hermoine (Lindsay Lohan)
March 28th, 2010
(1)
*Hermione
March 28th, 2010
(0)
Dude, you're getting a Dell.
March 28th, 2010
(1)
What else does the lawsuit say?
March 28th, 2010
(2)
...also c*cks
March 28th, 2010
(1)
This is awesome! I was just talking about doing a site like this with someone. Oh wait, that was YOU! I'm calling my lawyer!
March 28th, 2010
(0)
lol really? why don't I remember?
March 28th, 2010
(1)
what are you gonna do? call your aTOURNEY?!! no cuz YOU LOST. face it jimmm, you'll never be top ginger. ledolewdite won and you lost AND AIN'T NOTHIN GONNA CHANGE THAT!!!!!!!!11111111111111
March 28th, 2010
(1)
Madeline and Ariel are gingers.......why the f*ck didn't I ever think about that before?
March 28th, 2010
(1)
jimmm, i'd like to apologize for the aggressive content of my last reply. i'm 1/3 into my second beer and i'm not really my usual reserved self. as a token of my compassion, i'm going to 5 a handful of your sites at random, without regard of the content. thank you very much, and may god have mercy on your soul.
March 28th, 2010
(1)
Apology accepted! I know you're just salty because I eliminated you in the semis. I would return the favor, but I already 5ed every single one of your sites! And Eric, I'm not 100% sure if I had that conversation with you, but I'm just gonna say it was and claim that you were drinking at the time.
March 28th, 2010
(0)
When was this? lol
March 28th, 2010
(0)
It's hard to remember when it was, because I spend every waking moment of every day on this f*cking website. I remember parts of the conversation: I should make a compendium site of all the people that have threatened legal action on ytmnd; who all has threatened to sue?; it's on the wiki; oh, the wiki is down.
March 28th, 2010
(0)
Yeah, I don't think that was me. I don't think I ever talked to anyone about the Wiki being down (it's up again btw)
March 28th, 2010
(0)
Yeah, it probably wasn't you. Don't worry, I didn't call my lawyer. I think this is one of your best sites ever! FAV'd!!!
March 28th, 2010
(0)
really? I didn't think it was even going to make up and coming because the sonic thing has been done a million times.
March 28th, 2010
(1)
The Sonic thing represents the Sega lawsuit and ties the whole thing together. Plus, it has been dead for a long time, and I think we get nostalgic for the good old fads. At least I do. I'm probably more fad-centric than most users. (one user has this site on their favorites list)
March 28th, 2010
(1)
actually you forgot hyper gopher
March 28th, 2010
(1)
I don't think YTMND has received a lawsuit threat from Pogo.com yet, even after a year and a half of roar roar roar.
March 28th, 2010
(1)
give me the f*cking carrots
March 28th, 2010
(1)
yip yip yip
March 28th, 2010
(2)
F*cking Meebo
March 28th, 2010
(1)
welcome to the clsss action lawsit dude
March 28th, 2010
(1)
^ drunk
March 28th, 2010
(0)
6
March 28th, 2010
(1)
gingers have no souls then ginger lawyers have double no souls but two negatives are a positive so ginger lawyers have souls they're just sh*tty souls stepped on cobbled soles put on head and dodged by xeno and mananimals and that's noooooooooooooooo good.
March 28th, 2010
(1)
5'd for audio clip from "snape killz dumbledore" video
March 28th, 2010
(1)
how about a "try to get YTMND sued" fad?
March 28th, 2010
(1)
btw, I think you missed one of the lawsuit threats, read comments max has made.
April 19th, 2010
(1)
This must be the end of YTMND as we know it.... or perhaps a renaissance of YTMND?