Zid's recent comments:

May 25th, 2010
Sweet.

You should make a longer version, ride the whole song.
April 15th, 2010
On on the site ?Tiger Tiger Tiger
Haha, classic.

Hmmmm, needs more tiger!!!! haHA
March 16th, 2010
On on the site ?Pretentious Art Site
Boop buh doop duh doop! LOL, great stuff.
February 10th, 2010
Love this, it never gets old. :)
February 6th, 2010
On on the site ?(nsfw) scat-diving
Flap Flap Flap Flappy Flap, hahaha.
October 23rd, 2009
On on the site ?Imperial Guard, wtf?
Great game.
September 3rd, 2009
On on the site ?Frodo jumps on it
Brilliant!!!!! Jump on it!
August 23rd, 2009
On on the site ?
Haha, that's his real voice?
June 9th, 2009
Brilliance! Pure Brilliance!
June 8th, 2009
RAWR!!!!!!!!!!!!!!!!
June 7th, 2009
On on the site ?!!!!!!!!
High Five Fav!!!!!
March 27th, 2009
On on the site ?Maine Coon
Hmmmm. I would find this classic if a trend started of this kitty, as like the tabby on a keyboard in space. ;)
February 18th, 2009
haha, he's got the 'straight edge' mark on his hand. That's someone who would actually benefit from drugs.
February 14th, 2009
On on the site ?the pianist
That made me laugh so hard, a snot bubble came out of my nose.
December 26th, 2008
On on the site ?stuck in the tubes
I' surprised this didn't get more views and votes. I Created Disco + The Empire Strikes back = 5 Stars
December 26th, 2008
On on the site ?Masters of Nothing
This one never gets old. ;)
December 26th, 2008
Ooooh, haha. You nast-tey boy! Nastay!
December 26th, 2008
Brilliant Sir!
December 15th, 2008
On on the site ?The No's Of Star Wars
Yes! The droid on the end is a laugh riot. That's the best of all.
November 27th, 2008
Haha, Brilliant!!! The brady bunch had me dancing in my chair, lol.
October 28th, 2008
Great collection. The music fits perfectly. Looking forward to more of your YTMNDs.
August 30th, 2008
Give the dog a bone-er. :) The music makes it classic, lol.
August 5th, 2008
Just face it. Keaton is god.
August 5th, 2008
On on the site ?Pink steak?
Can I have my NY Strip medium please?
August 5th, 2008
On on the site ?
WE WANT MORE SKATEBIRD!!!!!!!!!!!!!!!!
August 4th, 2008
On on the site ?
I want more Skatebird!
August 4th, 2008
On on the site ?
Well Bob, that was awsome.
August 2nd, 2008
The end where you blend both of their voices together is best!
July 5th, 2008
On on the site ?banana defence
+5 for Monty Python. :)
July 5th, 2008
On on the site ?candy coma
Cool. Thanks Fearcondom, your sites rock and introduce me to new music. ;)