fetcher's recent comments:

February 26th, 2014
You seem to think you know everything about everyone, lol
February 23rd, 2014
Because I like Scatman John. :V
February 23rd, 2014
I'm still new to making my own compositions like this, thanks for the constructive criticism brah.
February 23rd, 2014
You really have an obsession with me, don't you?


I anticipate your not well-thought out response.
February 23rd, 2014
If someone else made this, like, say, someone who DIDN'T make moon man sites, you wouldn't bother 1 starring it.
February 22nd, 2014
On on the site ?Cat Rap!
I still love this, I wish I knew the history behind this recording more.
February 16th, 2014
Ight, sounds like a plan. :V
February 16th, 2014
One or two of the pictures had different looking eyes, but this is a cute cat, and I loved this old fad, so you get five stars.
February 16th, 2014
I have the demo version of this song I got from a genesis torrent site.
February 16th, 2014
LOL. Nah, I'm Fetcher. Funny story how I got that username, by the way. I was reading an article years ago and misread someone's last name as "Fetcher" when it was actually "Fetchter" and I thought that "Fetcher" sounded like a cool name so that's why it is my name on YTMND.

I don't know what happened to Farkle.
February 16th, 2014
LOL I think we all know what will happen if we try doing that.
February 16th, 2014
On on the site ?Hover cat abduction
LOAF LOAF LOAF
February 16th, 2014
Wat.
February 15th, 2014
That would be very sexy, but it is up to you, sir.
February 15th, 2014
Inb4 FormerlyFeaturedFaggyUser comments "1'd For Moon Man", or "No he doesn't."
February 3rd, 2014
LOL I don't find Marmaduke funny either. You're obviously missing the point of this site.
February 1st, 2014
His head looks slightly cone-shaped.
February 1st, 2014
He was awesome is what he was. :V
January 31st, 2014
Hdofu, your comment made me lol.
September 1st, 2013
Go back to elementary school and learn how to write well or else you won't be a plausible downvoter.
September 1st, 2013
Lmao. Mostly a 1 starring person, I see.

There's something called joking. Stuff that isn't meant to be taken serious. So throwing around that 'impurity' shit is pretty dumb. X3
August 31st, 2013
You can barely type a full sentence and you're calling ME an ignoramus. Makes a lot of sense.
July 27th, 2013
They'd hate your negative attitude too, Zaalnog.
July 22nd, 2013
I just love when we agree on things. :D (Seriously I agree with you.)
July 22nd, 2013
LOL, your old account was bahleeted.
June 5th, 2013
The Lamb Lies Down on Broadway is one of the best albums of all time.

However, I loved Trick Of The Tail and Invisible Touch, which were both after gabriel left. Though I prefer Genesis with Gabriel, it didn't completely suck afterwords like people say.
May 22nd, 2013
That's a great TMBG album he's got there, haha
May 3rd, 2013
Dat's cuz it's ABAP