ounoob's recent comments:

February 6th, 2007
Ytmnd ftw
February 5th, 2007
Fad comping is a fad now.
December 7th, 2006
On on the site ?
Old.
December 7th, 2006
"Why does YTMND suck now?" Coz you came here.
December 6th, 2006
On on the site ?Bob Dole!
Damn why didn't I see that?
December 5th, 2006
Make full plz
November 29th, 2006
Lol @ sC, but it could be a little shorter for the overmind speech
October 8th, 2006
On on the site ?StarCraft Tribute
Music ftw.
October 7th, 2006
Good message, boring ytmnd.
September 26th, 2006
WRONG!
September 22nd, 2006
On on the site ?Tom Hanks has to pee
Wtf?
September 10th, 2006
Something in top 5 not a fad compilation? Five'd.
September 7th, 2006
It pwns but update plz w/ more somgs!
September 6th, 2006
Winnar
September 5th, 2006
On on the site ?The Elements
Clever.
September 2nd, 2006
On on the site ?Cyberman Explodes!
Randomness.
September 2nd, 2006
On on the site ?Military loves ....
Wtf ^
September 2nd, 2006
On on the site ?Worst Chorus Ever
"Why would they call that London Bridge? It'd resemble more of a suspension bridge." Rotf lol
September 2nd, 2006
^ lol
August 31st, 2006
Omg, nightwish music that isn't Ghost love score. and ytmnd. also c*cks.
August 31st, 2006
On on the site ?An Average YTMND
Two for averageness.
August 31st, 2006
On on the site ?What Happened?...
4'd for cool effect and truth.
August 31st, 2006
On on the site ?Brad Pitt Is Ended
4'd for pure randomness
August 31st, 2006
You get a three then.
August 31st, 2006
On on the site ?fire in the sky
Nice image and music, but no vote.
August 24th, 2006
I should have done this, damn.
August 20th, 2006
Lol.
August 16th, 2006
For god's Sake!
August 7th, 2006
On on the site ?k12.ytmnd.us
Lol no vote then but gj.