The BURGER KING ends the Hamburgler !!!
Created on: November 2nd, 2005
NSFW image hider
The King, now living in McDonaldland, makes an example of Hamburgler and all those who would rob the King's tasty sandwiches! Grimmace can only watch in horror.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.17) 454 39 56

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 0 0 45,989

Inbound links:

views url
141 http://www.insomniacgames.com/community/showthread.php?17578-Wha
34 http://bkstomp.ytmnsfw.com/
34 https://www.google.com/
22 http://www.reddit.com/r/gifs/comments/lzvaf/just_another_latenig
14 http://www.facebook.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
November 2nd, 2005
(0)
get rid of the text for a other star
November 2nd, 2005
(0)
Haha, I love how Grimace is like creeping away in the back.
November 2nd, 2005
(0)
I 86ed the text. works better whithout it. Thanks.
November 2nd, 2005
(0)
Legendary YTMND. And I actually liked the text.
November 3rd, 2005
(0)
Too hillarious
November 3rd, 2005
(0)
f*cking grimmace! hahaha.
November 4th, 2005
(0)
I love how you added Grimace in the back!
November 4th, 2005
(0)
Sweet.
November 8th, 2005
(0)
Made a censored version, since this one was marked "NSFW"... ---> http://bkstompcensored.ytmnd.com/ Not sure if it was for the cartoon violence or the swastika, so I obscured both...
November 26th, 2005
(0)
What is the sound clip? What song is it? 5 for song alone.
November 26th, 2005
(0)
Hmmm, I wrote it in the sound origin space...seems to be a glitch (Temporary, I hope)on ALL the YTMNDs...not showing up....
November 26th, 2005
(0)
Anyway, the song is STOMP by The Brothers Johnson. Early 1980s, I believe.
December 17th, 2005
(0)
I love how he stomps with the music.
January 1st, 2006
(0)
So, your saying that the king is a nazi????!!?!?!?
January 14th, 2006
(0)
The Grimace doesn't need to run away. Remember, NOTHING CAN KILL THE GRIMACE.
January 15th, 2006
(0)
Thats effing incredible. how is this not rated higher. dont mess with the king
January 31st, 2006
(0)
Haha, I didn't even notice Grimmace until I read the description.
February 23rd, 2006
(0)
Needs the burgerking logo on his chest.
March 5th, 2006
(0)
This is some bloody good looping, and it looks like a sort of dancing.
March 8th, 2006
(0)
This guy stole your gif. http://ytmnd.com/sites/profile/348699
April 7th, 2006
(0)
O_O -_- O_O -_- O_O XD XD XD XD XD
April 7th, 2006
(0)
so awesome.
April 24th, 2006
(0)
I brushed out the swastika, which I suppose gave me the NSFW rating. Or maybe the words Curb Stomp in the title. Hopefully the edits will make this WS. If not, I'll return it the way it was.
May 10th, 2006
(0)
damn, HA HA. Glorious. Best AHX curbing translation of them all. That scene f*cked me up when I watched it the first time, remember that sh*t?
May 15th, 2006
(0)
Great.
May 20th, 2006
(0)
perfecto
June 5th, 2006
(0)
Robble robble!
June 18th, 2006
(0)
Awesome splice, it took me a second watching it to notice the swastika brushed out.
(0)
oh god. This is hilarious. I'm so ashamed of myself.
July 31st, 2006
(0)
Grimace is a witness! He must be destroyed!
August 16th, 2006
(0)
lol nice work old chap
August 26th, 2006
(0)
August 31st, 2006
(0)
haha nice.
September 12th, 2006
(0)
faved
October 15th, 2006
(0)
HEY! fish biscuit.
October 27th, 2006
(0)
well done sir
October 27th, 2006
(0)
lol. grimace better get his fat *ss outta there.
October 27th, 2006
(0)
lol @ the little squirting brain
October 28th, 2006
(0)
That movie owned.
October 29th, 2006
(0)
why is the sound quality so bad, are you being ironic or something? agh
October 30th, 2006
(0)
f*ckin hamburgler
October 30th, 2006
(0)
rofl, love the backround
November 2nd, 2006
(0)
lololololololololololololawlwalwalalawlwllalalwikjalskdj;foaisje;ilnv;waliejnaoifje;oaiwjenvliajfse f*cking awesome
November 2nd, 2006
(0)
I want that song on the next soundtrack
November 2nd, 2006
(0)
n*gg* stompin' fun
November 2nd, 2006
(0)
grimace addition seals the deal
November 2nd, 2006
(0)
I'm sorry, you can mess with Ronald but not The Hamburgler. He's respectable.
November 5th, 2006
(0)
lawlers!
November 6th, 2006
(0)
Needs better sound.
November 7th, 2006
(0)
Needs to be a longer gif.
November 9th, 2006
(0)
5'd for the tooth.
November 9th, 2006
(0)
lol, curbed
November 9th, 2006
(0)
Look at those f*ckin' stompin' boots, Hamburgler didn't have a chance
November 9th, 2006
(0)
he kinda stomps to the music!
January 4th, 2007
(0)
the king is a killer.... and he has his own video games.... B.K. Sneak, where you go around killing people with cheeseburgers lol
January 27th, 2008
(0)
5 for grimace.