lol cable internet !!
Created on: January 17th, 2006
lol cable internet !!
yay for 23mb/sec, sorry edit to add proper sources

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.25) 914 62 92

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 2 0 0 95,781

Inbound links:

views url
1,961 http://knowyourmeme.com/memes/lol-internet
273 https://www.google.com/
215 http://www.youtube.com/watch?v=EiTxcEysjWg&feature=related
78 https://knowyourmeme.com/memes/lol-internet
65 http://www.youtube.com/watch?v=EiTxcEysjWg

Add a comment

Please login or register to comment.
January 17th, 2006
(0)
YES! 5Mbps in upstate New York. Anyways, this one goes well with lol dial-up.
April 7th, 2007
(0)
epic
January 17th, 2006
(0)
haha yeah, my ISP are upgrading me from 6.5Mbps to 10Mbps at the end of the month, can't wait ^_^
January 17th, 2006
(0)
(Just lettin ya know, oldnes and nesnotworking aren't the same. Check the colors)
January 19th, 2006
(0)
5'd because I have it.
January 19th, 2006
(0)
YAY!
January 19th, 2006
(0)
Actually it's slower than dialup if charter is your ISP. 3mb my ass.
January 19th, 2006
(0)
My Cable internet is slower then dail-up half the tme :(
January 19th, 2006
(0)
the best of the current up and coming ytmnds. had to 5 it.
January 19th, 2006
(0)
Should've been fiber optic.
January 19th, 2006
(0)
5'd cuz its true.
January 19th, 2006
(0)
lol its funny cause its the same as the other one but faster
January 19th, 2006
(0)
ROFL!!!!!!!!!!11111
January 19th, 2006
(0)
Sadly, the Tech Support for most cable ISPs is crap. But kudos.
January 19th, 2006
(0)
Great idea (Y)
January 19th, 2006
(0)
DSL is better
January 19th, 2006
(0)
This is too cool, my isp announced they are taking us from 6.5mpbs to 10mbps.. for FREE! yay
January 19th, 2006
(0)
uncreative fad ftl
January 22nd, 2006
(0)
lol you stole my idea
January 22nd, 2006
(0)
I have a cable modem and it's exactly the same as dial up
January 22nd, 2006
(0)
more like LOL OC48
(0)
i had 100 mb per second back in sweden, now i got cox.. it's ok though
January 23rd, 2006
(0)
Nice.
January 25th, 2006
(0)
Dayum. Thats fast.
January 26th, 2006
(0)
55555 [if you are a goon, sup goon?]
January 27th, 2006
(0)
I had a bajillion gigs a second back in Whogivesash*t, TX
January 31st, 2006
(0)
this is a very popualr fad
February 1st, 2006
(0)
ur fail
February 5th, 2006
(0)
haha nice, but sadly Cable is a joke where I live ... if you want something faster than 256Kbit, you either have to pay like 50$ a month for cable or do the smart thing and get DSL (which isn't bad really)
February 5th, 2006
(0)
I thought T1 was better..
February 6th, 2006
(0)
Nice! It'd be funnier if it suddenly just... slowed down for a few seconds.... then sped up again. How cable tends to just commit suicide at random intervals.
February 8th, 2006
(0)
yes
February 12th, 2006
(0)
wait, if this is cable and "lol, dial up" is dial up, whats the original? DSL?
February 19th, 2006
(0)
I have 400 Mbps LOL
February 19th, 2006
(0)
Nice mod!
February 19th, 2006
(0)
You should make it "lol T1 line" instead of cable, but I will not take a star off for that.
February 21st, 2006
(0)
Lawl, so true.
February 22nd, 2006
(0)
10mbs FTW ^_^
March 3rd, 2006
(0)
You should make it slow down then speed up again to represent high-traffic periods, which is a common problem with cable.
March 7th, 2006
(0)
March 12th, 2006
(0)
Needs moving text bubble
March 30th, 2006
(0)
Haha, nice one
April 1st, 2006
(0)
I
April 5th, 2006
(-1)
So predictable and so not funny.
April 18th, 2006
(0)
100 mbps :)
May 8th, 2006
(0)
damn you war loving bush kissers! i only have 2MB! :-( "FIVED!!!" anyway!
June 9th, 2006
(0)
-1 for the word bubble not twitching
June 12th, 2006
(-1)
cable is slow...
June 20th, 2006
(0)
W0000t!!
June 22nd, 2006
(0)
lmfao. i
June 28th, 2006
(0)
saw that coming a mile away.
July 2nd, 2006
(0)
GO RONALD GO!
July 5th, 2006
(0)
what would FiOs be then???
July 11th, 2006
(0)
Loooove cable!
July 19th, 2006
(0)
hells yeah
July 19th, 2006
(0)
It should say LOL, Broadband, not lol cable internet.
July 22nd, 2006
(0)
I like it because I have it. Although T1 or T3 would be more fitting since they're much faster than Cable.
July 23rd, 2006
(0)
yep roadrunner ftw
July 24th, 2006
(0)
FASTERRRRRRRRRRRRRRRRRRR
July 31st, 2006
(0)
I have cable internet!
August 1st, 2006
(0)
Look at Ronald go!!
August 2nd, 2006
(0)
Haha, cleaver of you.
August 5th, 2006
(0)
How can anyone have less than 54 mbps? What is this, China?!?
August 5th, 2006
(0)
lol upvote
August 5th, 2006
(0)
MOAR SPEED
August 9th, 2006
(0)
15 Mbit ADSL ftw!
August 14th, 2006
(0)
holy sh*t!
August 18th, 2006
(0)
TOO SLOW!
August 19th, 2006
(0)
HAHA! Excellent... and I have wi-fi internet =P
September 1st, 2006
(0)
hahaha. Cable ftw
September 1st, 2006
(0)
hhaa
September 1st, 2006
(0)
Dude, we are out of comments. OH WELL, HAHAHAHAHA LOLoLo!L!o!lOL1 ROFL!!!! Oh sh*t, I laughed so much my eye popped off. .(
September 5th, 2006
(0)
I have never had a problem like that,but what ever.
September 13th, 2006
(0)
:D
September 14th, 2006
(0)
Clever.
September 15th, 2006
(0)
ahhh
September 18th, 2006
(0)
Thats the best way to express the joy of having cable internet.
September 18th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
September 18th, 2006
(0)
yep
September 18th, 2006
(0)
you win, keep up the good work. ;D
September 20th, 2006
(0)
OMG CHARTER SUCKS BALLS, IT IS LIKE 200KB...3MB MY F*CKING ASS. By the way, charter sucks ass.
November 30th, 2006
(0)
yes
January 6th, 2007
(0)
It should have been DSL, or FiberOptic, or an OC connection.... Cable here is a joke, I go faster on my DSL with dedicated 1500/k.
January 6th, 2007
(0)
one word. COX. >.
January 30th, 2007
(0)
F*cking win
February 10th, 2007
(0)
The technician left this morning. I now have 10mb cable internet. F*CK YEAH!!!! (yes its true)
February 11th, 2007
(0)
YAY CABLE!!
May 5th, 2007
(0)
My innernets is all like a ferarri man.
May 11th, 2007
(0)
6
July 20th, 2007
(0)
LOL MOAR SPEED!!!!!!!
July 21st, 2007
(0)
Go cable dsl is for f*gs
March 11th, 2008
(0)
7Mbps DSL. I only get like 3Mbps of it, though. :( Oh well, this YTMND is pretty cool. Five for being one of the better (yet definitely older) ones.