half-life 3 !!!!!!
Created on: February 11th, 2006
half-life 3 !!!!!!
W00W HLAF-LIFE 3 is real VOTE NOW!!!!!!!!!!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.99) 318 11 78

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 21,239

Inbound links:

views url
12 https://www.bing.com
7 http://www.google.com.hk
2 https://www.google.com/
1 http://m.facebook.com
1 http://www.bing.com/search?q=HALF%20LIFE%203%20OR%20HALF%202%20EPISODE%203&pc=conduit&form=CONBDF&ptag=ABBAB86A3C25A4606B1F&conlogo=CT2786678

Add a comment

Please login or register to comment.
February 11th, 2006
(1)
Nice, now go break sh*t!
February 11th, 2006
(0)
How does HL3 take place in a nice suburban neighborhood?
February 11th, 2006
(0)
HL3 in the suburbs would rock so much. Insted of medkits he would just smoke pot. Suburban Pride!
March 6th, 2006
(1)
Half Life 3 would probably have graphics like that, because of the graphic in crease from 1 to 2, so 3 would pwn. 4
March 6th, 2006
(0)
Awesome graphics and music FTW
April 25th, 2006
(0)
lol
May 9th, 2006
(0)
Needs HUD
June 4th, 2006
(0)
wow, those are some good graphics.
June 8th, 2006
(0)
Wow....it's soo...real!
June 18th, 2006
(0)
Those graphics are sexy.
June 18th, 2006
(0)
its been done before a really long time ago
June 21st, 2006
(0)
Why did I enjoy this? Because it kicked ass, that's why.
June 28th, 2006
(0)
i didnt know hl3 was without a hud
July 9th, 2006
(0)
lmao
July 10th, 2006
(0)
I saw something like this right after HL 2 came out, but I'll still 4 it.
July 12th, 2006
(0)
Tighten up the gfx!
July 18th, 2006
(0)
i didnt know hl3 was without a hud it's an internal beta numnutz
August 10th, 2006
(0)
Whoa even the cooker is there
August 26th, 2006
(0)
lol, that's gold
August 27th, 2006
(0)
Awesome.
September 6th, 2006
(0)
LOL, nice! Nice crowbar, man!
September 7th, 2006
(0)
needs HUD
September 8th, 2006
(0)
way to tighten up the graphix
September 13th, 2006
(0)
i love half life games
September 13th, 2006
(0)
i cant wait. i wonder if dnf will look that good. either way it could be improved with something unexpected, like an 8-bit, 2D headcrab on the porch.
September 13th, 2006
(0)
Clever.
September 13th, 2006
(0)
I agree, needs HUD tho.
September 13th, 2006
(0)
haha photo-realistic graphics ftw
September 13th, 2006
(0)
get a better camera f*g
September 13th, 2006
(0)
what the f*ck no way
September 13th, 2006
(0)
TIGHTEN UP THE GRAPHIX.
September 13th, 2006
(0)
Didn't Valve say that the episodic content IS Half-Life 3?
September 13th, 2006
(0)
omgzzzzzz it's so realzzzzzzz
September 13th, 2006
(0)
Yeah, if you search google you'll find several pictures like this. Someone photoshopped some HL images into real picts. Cool music but -2 for bad cites. (at least you put something in there)
September 13th, 2006
(0)
last time I went to my aunts house in the country my uncle had a crowbar, I picked it up and walked pretending like I was in Half-life 3 thinking of this ytmnd, good times good times
September 13th, 2006
(0)
Add HUD for 5!
September 13th, 2006
(0)
OMFG LOOK AT TEH GFXxz
September 13th, 2006
(0)
roofles!
September 13th, 2006
(0)
Great idea! Give it a HUD for 5.
September 13th, 2006
(0)
use the crowbar to destroy that sh*tty kia before i do. yuck.
September 13th, 2006
(0)
OMG someone used the SNES control to tighten up the graphics on this one!!! I need a 3000 MB graphics card just the meet the min sys req. HL FTW!!
September 13th, 2006
(0)
First of all this is a super secret sneak peek shot, still in development so no HUD has even been officially released yet. Right Gerardo?
September 13th, 2006
(0)
haha lol
September 13th, 2006
(0)
graphics cud be better.
September 13th, 2006
(0)
Do you get to drive the Kias?
September 13th, 2006
(0)
September 13th, 2006
(0)
Been done before.
September 13th, 2006
(0)
Yeah this isn't HL3, it's real life.
September 13th, 2006
(0)
The graphics look really good, but it doesn't look very realistic.
September 13th, 2006
(0)
TIGHTEN UP T3h GRAFIX.
September 13th, 2006
(0)
Who rendered the world? God?
September 13th, 2006
(0)
Bullsh*t! This is nothing but a stupid joke!
September 13th, 2006
(0)
nice graphics
September 13th, 2006
(0)
Good pic but no sources = 3
September 13th, 2006
(0)
poor graphics.
September 13th, 2006
(0)
Tight graphics.
September 13th, 2006
(0)
Featuring epic stove-on-the-lawn technology!!!
September 13th, 2006
(0)
Yep, then people will realise real life is just another computer game.
September 13th, 2006
(0)
Half-Life 3 is HL2 Episode 1-3
September 13th, 2006
(0)
been done before.
September 13th, 2006
(0)
LOL. i like doin that with knives and fists and stuff and use my phone to video record it
September 13th, 2006
(0)
OMGOMGOMGOMGMOMG I KNOW THE GUY THAT FIRST MADE THIS
September 13th, 2006
(0)
Unoriginal. It's been done years before.
September 13th, 2006
(0)
"Half-Life 3 is HL2 Episode 1-3" No, that's Half-Life 2: Episode 1/2. That's like saying The Sims' Expansions were Sims 2.
September 13th, 2006
(0)
tighten up the graphics
September 13th, 2006
(0)
That HL2 music reminds me of Terminator 2 music.
September 13th, 2006
(0)
Graphic are too tight. Loosen them up please...
September 13th, 2006
(0)
2'd for "Untitled" source.
September 13th, 2006
(0)
Nice crowbar.
September 13th, 2006
(0)
damn thats good graphics... so where is the G man?
September 13th, 2006
(0)
4 for funni bunniez
September 13th, 2006
(0)
You tightened the graphics TOO much :)
September 13th, 2006
(0)
YES! GRAPHICS ARE ALMOST REAL LIFEISH (oh wait... thats a picture... dammit, you had my hopes up...)
September 13th, 2006
(0)
teh gafffixxxx suxzorsss!!!!11!! olololol hahaha clever though
September 13th, 2006
(0)
needs hud, 4'd
September 13th, 2006
(0)
lololol Been done before.
September 13th, 2006
(0)
Whoever did not know this is real life or did not get the joke is a moron.
September 15th, 2006
(0)
Awesome