YTMND March Madness Beginning Tournament Bracket (Small Seed Changes like Picard)
The YTMND Tournament

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.04) 163 1 54

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 2,416

Inbound links:

views url
10 https://www.bing.com
1 http://www.google.com/search?hl=en&client=ms-android-att-us&gl=u

Add a comment

Please login or register to comment.
February 26th, 2006
(0)
Whoa... KHAN! vs. Picard in the first round!?!?!? Can I get tickets to that?
February 26th, 2006
(0)
Something tells me this will cause a fad . . . lets watch!
February 26th, 2006
(0)
I'll put all my money on Picard
February 26th, 2006
(0)
I want second round, Brian Peppers vs. Chuck Norris.
February 26th, 2006
(0)
Yes!!!
February 26th, 2006
(0)
I'm going with Darius Rucker
February 26th, 2006
(0)
I'm going to break the fun and ruin your perfect five. I'll five it after someone else votes lower than a 5 though.
February 26th, 2006
(0)
Oh my!!
February 26th, 2006
(0)
fails for no Razor Gator.
February 26th, 2006
(0)
They soooo need to make a super smash bros. like game for ytmnd fads :P
February 26th, 2006
(0)
My money's on O RLY?
February 26th, 2006
(0)
Fived...for now..........
February 26th, 2006
(0)
The top left bracket is crazy good! In real first brackets, good teams get paired with bad teams so the final rounds are more interesting!
February 26th, 2006
(0)
Nice song
February 26th, 2006
(0)
Are these fads going to be matched up with the actual NCAA teams, so that we'll be able to follow who wins and advances as the real tournament progresses?
February 26th, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
February 26th, 2006
(0)
BRILLIANT SIR!! JOLLY GOOD SHOW! JOLLY GOOD! BRAVO!
February 26th, 2006
(0)
WTF? Why is Chuck Norris competing?!? He wins by default!
February 26th, 2006
(0)
4'd for having chuck norris vs peppers and picard vs safety-not-guaranteed in 2nd round...
February 26th, 2006
(0)
Explain to me how Picard got 16th seed and I'll give you four more stars.
February 26th, 2006
(0)
This is your...what is it now...third repost of this? Hmm? We're cheating a bit I see.
February 26th, 2006
(0)
BIG BAG
February 26th, 2006
(0)
WhereTF was Razor Gator? UPDATE THIS WITH WINNARS!
February 26th, 2006
(0)
guspolly read where it says... RANDOM... but anyway awsome idea... its gonna be a fad, and we should actually hold such a tournament
February 26th, 2006
(0)
SWEEEEEEEettttttt
February 26th, 2006
(0)
I don't know what to think of this.
February 26th, 2006
(0)
plz we should do a voting thing like gamefaqs does.
February 26th, 2006
(0)
This would be perfect if it was actually seeded instead of randomly seeded. This needs to be updated regularly
February 26th, 2006
(0)
I know how real NCAA brackets are seeded. This is just random. I could actually seed it by maybe the number of search results each one gets on this site? I currently don't know exactly how to have each round advance.
February 26th, 2006
(0)
thought u made this yesterday... i 1'd it for all the hard work remember...
February 26th, 2006
(0)
i say final 4 is going to be Picard vs. Iron Chef and Chuck Norris vs. O'rly
February 26th, 2006
(0)
We are gonna do this, right?
February 26th, 2006
(0)
man, im a HUGE fan of college basketball. so yeah, 5d.
February 26th, 2006
(0)
I am at a loss for words....
February 26th, 2006
(0)
Winner: MacGyver.
February 26th, 2006
(0)
No wait, I got one, appalling.
February 26th, 2006
(0)
muhahahah
February 26th, 2006
(0)
FAD FAD FAD FAD!
February 26th, 2006
(0)
final 4 : safety not guarateed, Chuck is in destrutible, Chuck norris, Jesus
February 26th, 2006
(0)
Best YTMND EVER! My vote is for Sonic Says to upset everyone and win it all.
February 26th, 2006
(0)
max should put up something about this ytmnd, so that the ytmnd goes can vote for their favorites. mcguver all the way!!!
February 26th, 2006
(0)
MacGyver will build some sort of bomb out of human hair and a cardboard box ........
February 26th, 2006
(0)
Obviously its going to be Chunk vs Chuck in the finals.
February 26th, 2006
(0)
I made a seeded tournament a while ago. I didn't do anything with it because it was so predictable, so this is much better.
February 26th, 2006
(0)
lol at how ytmnd has 64 fads
February 26th, 2006
(0)
how can you put khan and picard up against eachother in the first round?!?! theyre #1 seeds! i bet you would put duke and villanova against eachother too in the first round
February 26th, 2006
(0)
I remember giving this a 1 before because Picard is a 16 seed. The reason stands.
February 27th, 2006
(0)
I'm only gonna 4 this because you didnt seed them properly AT ALL. picard vs khan in round 1?? wtf.
February 27th, 2006
(0)
Man I'm dissapointed, how is this not in the top 15? This is one of the best YTMND's ever.
February 27th, 2006
(0)
FInal 4 predictions: Picard, Future Conan, OMG secret Nazi, and O Rly (the last one beating out "Lol, Internet" in a close quarterfinal)
February 27th, 2006
(0)
Future Conan will beat "Safety" by a close game too...
February 27th, 2006
(0)
Picard will beat Future Conan, and O Rly will beat Secret Nazi, with the final being Picard beating O Rly, since Picard is God of teh Intarwebz
February 27th, 2006
(0)
March 14th, 2006
(0)
omg macgyver vs jesus and picard vs safty not... final round