YTMND launches new war (UPDATE 2!)
Created on: March 10th, 2006
YTMND launches new war (UPDATE 2!)
omg new front in the war on teh Internets! UPDATE: Fixed Text UPDATE 2: New Post

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.73) 63 0 26

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 4,790

Inbound links:

views url
No one has linked to this site. ( ._.)

Add a comment

Please login or register to comment.
March 10th, 2006
(0)
Haha, stupid fundies can prey for us all they want. Won't stop us from laughing at their silly viewpoints.
March 10th, 2006
(0)
the... site... is... a... joke...
March 10th, 2006
(0)
HAHA Cyber terrorists known as "YTMND" i cant stop laughing.
March 10th, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
March 10th, 2006
(0)
It is green.
March 10th, 2006
(0)
lol, very amusing! "YTMND terrorist organization", hahaha!
March 10th, 2006
(0)
ROFL
March 10th, 2006
(0)
dude the words are over the text, fix that
March 10th, 2006
(0)
i have a feeling they are associated with eBaums inc.
March 10th, 2006
(0)
It's a plot. eBaum is using them to control teh world.
March 10th, 2006
(0)
YTMND MOBILIZE
March 10th, 2006
(0)
Great
March 10th, 2006
(0)
lmao
March 10th, 2006
(0)
Nice.
March 10th, 2006
(0)
LOL!!! we're a terrorist organization! Led by Osama Boo Maga
March 10th, 2006
(0)
we are all going to hell.
March 10th, 2006
(0)
yes, VERY NICE< awesome!!!
March 10th, 2006
(0)
That was stupid.
March 10th, 2006
(0)
Stolen Images and offensive repeating sound files! LOL (Love Our Lord)!!! GO GO YTMND TERRORISTS!!!
March 10th, 2006
(0)
I meant the hacking of the guestbook is stupid.
March 10th, 2006
(0)
Stop terrorizing me!
March 11th, 2006
(0)
LOL! who's Dawkins?
March 11th, 2006
(0)
OMG, maybe max is Dawkins, or Boomaga, or Syncan!
March 12th, 2006
(0)
"all your bases belong to us" HAHAHAHAHAHAHA
March 12th, 2006
(0)
"This disturbing connection between the attack on the prayerbook and the forces of Evolutionism..." What disturbing connection? All I see is two random ideas juxtaposed.
June 6th, 2006
(0)
http://objectiveministries.org/news/#3-10-2006 good work men