Brick Tamland or Franz Fredinand?
Created on: May 6th, 2006
Brick Tamland or Franz Fredinand?
This is what the soundfile from whatwereyellingabout.ytmnd.com reminded me of.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.67) 436 7 70

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 4,396

Inbound links:

views url
45 https://www.bing.com
7 http://216.18.188.175:80
1 http://brickstation.com/
1 http://bricksandminifigs.com/
1 http://www.google.com

Add a comment

Please login or register to comment.
May 6th, 2006
(0)
5'd for brick
May 7th, 2006
(0)
ROFLCOPTER
(0)
It sounds like brick it saying it to the same beat
(0)
This made me laugh really hard for some reason
(0)
NGH! UGH! CRAB BATTLE!!
May 7th, 2006
(0)
Any way to realistically combine the two sounds? I don't suppose that portion of the song comes without vocals, does it? (Don't have the song on hand, unfortunately.)
May 7th, 2006
(0)
hahahahahhah lol
May 7th, 2006
(0)
I can dig it, but it's the wrong album cover. Still, 4d.
May 7th, 2006
(0)
I don't know who Brick Tamland is, but that's fantastic. 5.
May 7th, 2006
(0)
I'm sorry, I had to. http://brickferdinand.ytmnd.com
May 7th, 2006
(0)
Rofl, that band rules.
May 7th, 2006
(0)
LOL.
May 7th, 2006
(0)
holy crap, PREFECT
May 7th, 2006
(0)
This is great.
May 7th, 2006
(0)
perfect in timing i love it
May 7th, 2006
(0)
youre disc. doesnt explain enough
May 7th, 2006
(0)
what the f*ck is this supposed to be?
May 7th, 2006
(0)
funny
May 7th, 2006
(0)
+5 for brick, -4 for franz ferdinand
May 7th, 2006
(0)
5'd only because Brick is the MAN
May 7th, 2006
(0)
Both Suck.
May 7th, 2006
(0)
holy crap brick!
May 7th, 2006
(0)
replace woman with picture of brick and I will make sweet love to you.
(0)
lol o_O
May 7th, 2006
(0)
OH MY GOD YOU WIN.That actually,literally,made me laugh.
May 7th, 2006
(0)
-4 for Brick Tamland whoever he is, +4 for Franz Ferdinand ;)
(0)
you have to be mildly retarded to not know who brick is
May 7th, 2006
(0)
What do you guys have against franz ferdinand?
May 7th, 2006
(0)
""you have to be mildly retarded to not know who brick is"" Or you could just not have seen anchorman.
May 7th, 2006
(0)
YOU STAY CLASSY, BRICK
May 7th, 2006
(0)
on the picture, you could replace "Brick Tamland" with "loud noises!"
May 7th, 2006
(0)
what the hell is this? are they both singing? or are you piggy backing on brick and franz
May 7th, 2006
(0)
May 7th, 2006
(0)
lold
May 7th, 2006
(0)
i'll 5 it if you can put music behind brick, that would be teh super win
(0)
five
(0)
Awesome!!
May 7th, 2006
(0)
How did you notice that? Just amazing man.
(0)
This is stupid.
May 7th, 2006
(0)
"What do you guys have against franz ferdinand?" -- ummm, they suck
May 7th, 2006
(0)
ROFL!
(0)
Ha.
May 7th, 2006
(0)
haha that's awesome
May 7th, 2006
(0)
OMFG LOL! YOU'RE A WINNER!
May 7th, 2006
(0)
Did someone say my name? anyways, This rulz! FIVED!!!
May 7th, 2006
(0)
Why did I find this amusing? :D
May 7th, 2006
(0)
MAKE SURE TO PUT THIS ON ALL YOUR EMO MYSPACE PAGES LOL!!!!!!!!!
May 7th, 2006
(0)
5'd for Brick and FF
(0)
Since I hate Franz Ferdinand more than I like Brick, one.
May 7th, 2006
(0)
I lmao!! I luv it!
May 7th, 2006
(0)
LOUD NOISES!
May 7th, 2006
(0)
this needs a ten
May 7th, 2006
(0)
This is f*cking great.
(0)
does it get better than those 2?
May 7th, 2006
(0)
lol
May 7th, 2006
(0)
almost the same beat as Take Me Out, quite awesome
May 7th, 2006
(0)
WUT?
May 7th, 2006
(0)
Laughed audibly
(0)
LOUD NOISES!!!!!!!!!!
(0)
aw sh*t someone already said that ::walks away disappointed::
May 7th, 2006
(0)
Brick = Insta-5
May 7th, 2006
(0)
I AM THE CHEESE!
May 7th, 2006
(0)
+3 for Brick, +2 for Franz Ferdinand, -4 for it not making any sense.
May 7th, 2006
(0)
mmm lolocaust
May 7th, 2006
(0)
lollerskate.
May 7th, 2006
(0)
Can't see how that is funny.
(0)
yowza
May 11th, 2006
(0)
one of those ideas i never put on paper, bravo
May 20th, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
August 17th, 2006
(0)
Franz Ferdinand Sucks ass.