Dr. Phil > Juggernaut
Created on: June 8th, 2006
NSFW image hider
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.13) 369 60 53

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 3 0 0 35,212

Inbound links:

views url
79 https://www.bing.com
26 http://drphiljuggernaut.ytmnsfw.com/
19 http://drphiljuggernaut.ytmnsfw.com
7 http://www.google.com.hk
4 http://m.facebook.com

Add a comment

Please login or register to comment.
June 8th, 2006
(0)
Haha, pwnt.
June 8th, 2006
(0)
Somethings up with your sound, won't vote till it's fixed
June 8th, 2006
(0)
rofl.
(0)
lafft
June 8th, 2006
(0)
lawl
June 8th, 2006
(0)
nvr mind, didn't wait long enough +4
June 8th, 2006
(0)
iawp
June 8th, 2006
(0)
I do know.
June 8th, 2006
(0)
welcome to nsfw brother, i hope you enjoy your welcome basket of a 5
June 8th, 2006
(0)
ahahahaha
June 8th, 2006
(0)
He's actually the Juggernaut, Dr. Phil. Prepare to get your own pimp thrown at you.
June 8th, 2006
(0)
Yay!, ha ha ha ha, the new nsfw makes me enjoy this so much more.
June 8th, 2006
(0)
i hope dr phil quotes become a fad
June 8th, 2006
(0)
XD
(0)
I laughed, I cried, and then I watched this YTMND.
(0)
Oh, and I 5'd you but I'm dumb and still figuring all this out...
June 8th, 2006
(0)
I hate Dr. Phil, but this was awesome.
(0)
LOL
June 8th, 2006
(0)
5 great choice in sound clips
June 8th, 2006
(-1)
That's bullsh*t, everyone loves juggz. RATED ONE SIR
June 8th, 2006
(0)
OMFG OWNED TO THE FACE... also cocks. XD
June 8th, 2006
(0)
pwned
June 8th, 2006
(0)
The second bitch is great.
June 8th, 2006
(0)
nice but sync it up :-P
June 8th, 2006
(0)
Logged in to 5 this.
June 9th, 2006
(0)
ouch... Phil tells it like it is... b*tch.
June 9th, 2006
(-1)
WRONG!
June 9th, 2006
(0)
lmao!
June 9th, 2006
(0)
Dr. Phil truly IS > Juggernaut.
June 13th, 2006
(-1)
please eat my sht; you'll find it quite tasty and substantial
June 13th, 2006
(0)
yeah dr phil pwns
June 14th, 2006
(0)
Holy sh*t that is funny. 5'd
June 14th, 2006
(0)
lol
June 14th, 2006
(0)
Rofl, owned!
June 14th, 2006
(0)
this is like the only ytmnd that made me literally laugh out loud.
June 20th, 2006
(0)
yesssssss
(0)
Dr. Phil = God
(0)
it's true, though, he is a nasty bitch, and no one likes him
September 5th, 2006
(0)
dude i gotta know where this audio is from
September 30th, 2006
(0)
lmao that's funny
October 19th, 2006
(0)
nice
November 5th, 2006
(0)
F*ckin' great.
January 7th, 2007
(0)
lol
January 11th, 2007
(0)
Ha. Dr. Phil is awesome.
January 17th, 2007
(0)
I custom-made yo' suit!
January 31st, 2007
(0)
Made me lol.
February 5th, 2007
(0)
Hahhaha
February 17th, 2007
(0)
Phil can stop the juggs in his tracks.
February 22nd, 2007
(0)
I LAWL'D
March 3rd, 2007
(0)
Lol
March 15th, 2007
(0)
WOW. When the f*ck did he say that!? I wanna hear this!!
March 19th, 2007
(0)
March 31st, 2007
(0)
ROFLMAO!!