Scientology not guaranteed....
Created on: June 13th, 2006
Scientology not guaranteed....

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.99) 528 10 38

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 22,536

Inbound links:

views url
No one has linked to this site. ( ._.)

Add a comment

Please login or register to comment.
June 13th, 2006
(0)
This could either go good or bad. I'm giving this a 5.
June 13th, 2006
(0)
count me in, i need my thetans freed
June 13th, 2006
(0)
COME ON AND SLAM! AND WELCOME TO THE JAM!
June 13th, 2006
(0)
Excellent spoof, made of win
June 13th, 2006
(0)
-1 for scientology overflow.
June 14th, 2006
(0)
This is f*cking retarded, why in the f*ck would you ever upvote this?
June 14th, 2006
(0)
lol
June 14th, 2006
(0)
w000t, top 15 ftw! :)
June 14th, 2006
(0)
Well the makeing of this one was inevitable. Good job.
June 14th, 2006
(0)
eh
June 14th, 2006
(0)
There have been like 3 scientology spoofs like this, but this one was the best.
June 14th, 2006
(0)
+1 for scientology
June 14th, 2006
(0)
A FAD IS REBORN!
June 14th, 2006
(0)
Fad, yes. But still funny.
June 14th, 2006
(0)
Lord Xenu commanded i five this, then drop a H-bomb on it from my DC-8 spaceplane.
June 14th, 2006
(0)
Yup...Scientolgy...
June 14th, 2006
(0)
ololololollololo
June 14th, 2006
(0)
l0l0l0l0l0l0l0l0l0l0l0l0l0l
June 14th, 2006
(0)
you win
June 14th, 2006
(0)
PWNT!
June 14th, 2006
(0)
Santabot 1 star This is f*cking retarded, why in the f*ck would you ever upvote this? I guess hes a scientologist. the reason we upvote this is to show scientology that they cant sue ytmnd.
June 14th, 2006
(0)
Good revamp of a classic.
June 14th, 2006
(0)
Nice
June 14th, 2006
(0)
i wish i had thought of this one...
June 14th, 2006
(0)
i downvote because there are too many of these scientology YTMNDs around latly NEED MORE ORIGINAL CONTENT!
June 14th, 2006
(0)
simiano: Go f*ck a sheep, dickhead.
June 14th, 2006
(0)
simiano: scientology = LOL. wtf you talkin bout?
June 14th, 2006
(0)
Kinda overused fad. Still, it was pretty funny.
June 14th, 2006
(0)
WINWIWNIWNIWN
June 14th, 2006
(0)
well done safety ytmnd
June 14th, 2006
(0)
omg quit with scientology!!!
June 14th, 2006
(0)
lol fad-merge
June 14th, 2006
(0)
lol hubbard not guaranteed.
June 14th, 2006
(0)
lol ownage.
June 14th, 2006
(0)
if he'd done it before, why didn't he prove Xenu's existence then?
(0)
Safety "is" not guaranteed. TAKE THE IS OUT PLZ Dx
July 4th, 2006
(0)
It's not your reprehensible and evil Thetans that need to be freed, it's your sovereign and legitimately elected lord Xenu! PAY YOUR INCOME TAXES AND FREE XENU!
July 28th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^