Google pulls rank on me...
Created on: July 9th, 2006
Google pulls rank on me...
Fine, yes it is a fake. Silly downvoters. And if you don't get it, it's something from the first movie. Someone calls him Jack Sparrow, and Jack corrects them saying "Captain Jack Sparrow". It also happens in the second, but Will and Elizabeth say it.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.2) 608 41 108

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 21,644

Inbound links:

views url
56 https://www.bing.com
8 https://www.reddit.com/r/mildlyinfuriating/comments/4olyvz/the_g
5 http://www.google.com.hk
4 http://216.18.188.175:80
4 http://www.baidu.com/s?wd=YTMND-Googlepullsrankonme

Add a comment

Please login or register to comment.
July 9th, 2006
(-1)
fake
July 9th, 2006
(0)
Congratulations OMG here's a cookie!
July 9th, 2006
(0)
HAHA! I just saw the movie too!
July 9th, 2006
(0)
hah classic
July 9th, 2006
(0)
Commented so Kemosabe will know my screen name.
(0)
5forawesomemovies
July 10th, 2006
(0)
I LOL'd
July 10th, 2006
(0)
LOL i get it
July 10th, 2006
(0)
Took me a little while, but I declare this hilarious.
July 10th, 2006
(0)
-1 for fakeness
(0)
I don't get it. Is the "joke" that it said "Did you mean Captain Jack Sparrow"?
July 10th, 2006
(0)
hahahahahahahahahaha
July 10th, 2006
(0)
hahahaha
July 10th, 2006
(0)
Word.
July 10th, 2006
(0)
get rid of the savvy, cuz at least on my screen i couldn't see what you searched for....but still 5'd Captain Jack Sparrow FTW
July 10th, 2006
(0)
haha ok that's awesome, well played
(0)
idownvotethieves said what i was gonna say.
July 10th, 2006
(0)
I get teh joke and it is better than the movie
July 10th, 2006
(0)
LOL thats good sh*t
July 10th, 2006
(0)
Love. Love love love love love. Saw the movie yesterday. Looooove.
July 10th, 2006
(0)
I lol'd
July 10th, 2006
(0)
lol awesome.
July 10th, 2006
(0)
I love it.
July 10th, 2006
(0)
XD
July 10th, 2006
(0)
If you don't get it, don't vote.
July 10th, 2006
(0)
Nice.
July 10th, 2006
(0)
Oh I get it
July 10th, 2006
(0)
5 for music
July 10th, 2006
(0)
That is too awesome.
July 10th, 2006
(0)
It's CAPTAIN Jack Sparrow ^^
July 10th, 2006
(0)
Savvy? omg thats said, google pulled rank.
July 10th, 2006
(0)
yes. yes. punch the keys for god's sake.
July 10th, 2006
(0)
For those who don't get it, there's a bit in the first film where some dude says "Jack Sparrow" and Jack says "Captain Jack Sparrow... savvy?"
July 10th, 2006
(0)
The Khan has been amused.
July 10th, 2006
(0)
savvy indeed.
July 10th, 2006
(0)
that's funny. if you don't get the joke, you are ranked 'stupid'.
July 10th, 2006
(0)
hahah just like the film :)
July 10th, 2006
(0)
5ive
July 10th, 2006
(0)
5ake
July 10th, 2006
(0)
Good sh*t.
July 10th, 2006
(0)
Jack Sparrow's One Weakness: Google Trends http://www.google.com/trends?q=jack+sparrow%2C+captain+jack+sparrow
July 10th, 2006
(0)
I dont get it... nor do I find this very funny
July 10th, 2006
(0)
it's funny, cause like, in the movie, when someone calls him jack sparrow, like, someone corrects that person, and says CAPTAIN jack sparrow, so like, thats why its funny LOLZ
July 10th, 2006
(0)
would have been 5 if it was real
July 10th, 2006
(0)
if it was real it would be funnier cause i was bored enough to try it
July 10th, 2006
(0)
lol, command heirarchy
July 10th, 2006
(0)
Nice, lol
July 10th, 2006
(0)
Nice
July 10th, 2006
(0)
Move text down to the third line.
July 10th, 2006
(0)
+5 for good idea... -3 for fake
July 10th, 2006
(0)
Fixed the song title (thanks DaXyro). Also explained it was a fake a fake and the what it means. Also moved the text down to the third line like furrykef suggested. Does it look better this way? My browser is kind of weird.
July 11th, 2006
(0)
:D YAY!
July 12th, 2006
(0)
Johnny Depp is gorgeous.
July 12th, 2006
(0)
Goggle ytmnd's = Fail
July 12th, 2006
(0)
f*ckin' WIN. I lol'd. Hard.
July 12th, 2006
(0)
haha clever...
July 12th, 2006
(0)
Great! If you read it out loud it is bette rI think "Thats CAPTAIN jack sparrow"
July 12th, 2006
(0)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
July 12th, 2006
(0)
stooooooolen.
July 12th, 2006
(0)
Heh. Funny stuff.
July 12th, 2006
(0)
who cares if its fake. Its funny. Though it would be cool of we could make google do that...
July 12th, 2006
(0)
pirates is the best movie ever made
July 12th, 2006
(0)
5 for design, -1 for having to fake it. If you have to photoshop google, then your humor comes off as too contrived.
July 12th, 2006
(0)
Hehehe.
July 12th, 2006
(0)
fake....
July 12th, 2006
(0)
would be funnier if real, and would have been 4 if you didn't call people who think it's lame that you photoshopped google downvoters
July 12th, 2006
(0)
too bad he dies :(
July 12th, 2006
(0)
^yeah...because they're gonna make a third movie with no Jack. Anyway, this ytmnd wins.
July 12th, 2006
(0)
Nice.
July 12th, 2006
(0)
Whats the point of faking Google Results?
July 12th, 2006
(0)
Argh.. we have an accord
July 12th, 2006
(0)
fake or not, hysterical.
July 12th, 2006
(0)
Funny, but faked.
July 12th, 2006
(0)
who gives a sh*t if its fake? great idea
July 12th, 2006
(0)
Nice.
July 12th, 2006
(0)
Love it!
July 12th, 2006
(0)
Samri, I misspelled Captain when searching for Jack Sparrow and thought it would be funny to take a joke from the movie and apply it to Google. Seriously, just because something is fake doesn't mean it's horrid.
July 13th, 2006
(0)
Search "Captian Jack Sparrow" and it's not fake at all. ;) Just delete the "captian" from your search bar afterwards.
July 13th, 2006
(0)
Oh, he just said it too... >_> *runs away*
July 14th, 2006
(0)
Ridin' Jars of Dirt. Also Kraken.
July 18th, 2006
(0)
HAHA! Awesome.
July 18th, 2006
(0)
well played.
August 1st, 2006
(0)
One of the best orcestra songs ever, and a good joke to boot? That constitutes a 5
August 7th, 2006
(0)
fake, but awesome
August 8th, 2006
(0)
I GOT A JAR OF DIRT!
(0)
Quite clever, nonetheless.
August 11th, 2006
(0)
Nice. Stupid *ss downvoters.
August 12th, 2006
(0)
would have never known it was fake unless you said it lol
August 17th, 2006
(0)
owned
August 18th, 2006
(0)
Yar, I lol'ed. To the depths with ye!
August 19th, 2006
(0)
hahahahahahahaaahha
August 21st, 2006
(0)
yessssssssss
August 25th, 2006
(0)
If you have a good idea and Google doesn't cooperate, then oh well, do it yourself. Anyone who deducts points because it's "fake" needs to chill out. Personally, I 5'd it.
August 27th, 2006
(0)
LOL amazing!
September 2nd, 2006
(0)
Needs NEDM.
September 10th, 2006
(0)
Most probrably fake, but still made me laugh :D
September 11th, 2006
(0)
^Maybe you should f*cking read you moron
September 14th, 2006
(0)
lawl
September 15th, 2006
(0)
nice
September 17th, 2006
(0)
fake, but still lol
September 17th, 2006
(0)
Still funny, regardless how real it is.
September 19th, 2006
(0)
you WIN, please try again ^_^
September 19th, 2006
(0)
FAKE
September 19th, 2006
(0)
I give you a 5, so... you have heard of me
September 24th, 2006
(0)
w00t
December 31st, 2006
(0)
Not bad...hehehe.
May 14th, 2007
(0)
And don't you forget it.
September 18th, 2007
(0)
hahahaha awesome