Open!
Created on: July 15th, 2006
Open!
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(2.96) 179 16 76

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 2 0 0 24,742

Inbound links:

views url
27 http://coldforged.no/forum/showthread.php?t=61418&page=374
25 http://blue.mmo-champion.com/topic/16824-firemaw-gotten-better-s
20 http://therebirth-victimized.enjin.com/forum/m/38207925/viewthre
15 http://www.twitch.tv/spamfish
15 http://blue.mmo-champion.com/topic/16824/firemaw-gotten-better-since-last-patch

Add a comment

Please login or register to comment.
July 16th, 2006
(0)
yes 5'd for WoW, just to piss off the others.
(0)
no 1'd for WoW, just to piss you off
August 25th, 2006
(0)
5'd becsause this is actually a good WoW ytmnd, and because I have forgotten my FR gear for Firemaw before and it sucks.
August 25th, 2006
(0)
4'd for the voice.
August 25th, 2006
(0)
WTF are you even saying? I tolerate most WoW YTMNDs, but this one's too esoteric. Won! I mean...one!
August 25th, 2006
(0)
4 for harmony.
August 25th, 2006
(0)
Hypnotic
August 25th, 2006
(0)
good song m8
August 25th, 2006
(0)
Video Games are gay
(0)
WoW sucks but this is still randomly hilarious.
August 25th, 2006
(0)
Wheres the sound from
August 25th, 2006
(0)
i usually 1 wow. but this isnt bad. i five for effort.
August 25th, 2006
(0)
1'd.
August 25th, 2006
(0)
5 for no reason.
August 25th, 2006
(0)
5 for a WoW Gregorian chant.
August 25th, 2006
(0)
5!
August 25th, 2006
(0)
If youre not the MT or OT you can just hide until your buffets wear off silly!!! 5'd anyway for hilarity
August 25th, 2006
(0)
no idea what this is about but awesome sound
August 25th, 2006
(0)
Hahah 5'd for music.
August 25th, 2006
(0)
so true
August 25th, 2006
(0)
Don't listen to the philistines - THIS JUST MIGHT BE THE BEST YTMND EVER! Do you hear me, philistines? BEST YTMND EVER!
August 25th, 2006
(0)
wow is for losers like jammno
August 25th, 2006
(0)
WOW instant one
August 25th, 2006
(0)
...wtf? i play wow, i get the joke, that sound is just weird as hell...
August 25th, 2006
(0)
so um, root, fifth, b3, another fifth, another b3, then waht harmonies?
August 25th, 2006
(0)
Awesome audio crappy image. Really a 3 or 4 but 5'd for others 1ing for WoW.
August 25th, 2006
(0)
wow = gay...and wtf is this song lol...
August 25th, 2006
(0)
I must remeber to 1 this ytmnd because it suuuuuuuuuuccccccccckssssssssss
August 25th, 2006
(0)
i hate firemaw, 5 to piss off downvoteres
August 25th, 2006
(0)
1'd for WoW. Why do people still play that? Just quit for a day and you'll realize what a dumbass you've been. I quit after playing for a year by not just playing one day, and I haven't touched another online game in 8 months.
August 25th, 2006
(0)
I never "1 for NEDM" or something dumb like that. But seriously f*ck WoW
August 25th, 2006
(0)
I don't really care for WoW, but 5 because this wins anyway. (Also to help fight the downvoters)
August 25th, 2006
(0)
What's that song? +4 for it.
August 25th, 2006
(0)
loller
August 25th, 2006
(0)
I don't care if this is WoW, it's funny
August 25th, 2006
(0)
Neat, but source?
August 25th, 2006
(0)
One of our tanks always forgot his Ony cloak...lol
August 25th, 2006
(0)
the music is so hypnotyzing...
August 26th, 2006
(0)
Christ man, I can relate.
August 26th, 2006
(0)
1'd
August 26th, 2006
(0)
5'd to counter the anti WoW sheep, but the sound was kinda dumb imo, woulda made a great song.
August 26th, 2006
(0)
I must remember to put on my fire resistance gear before fighting fire mob
August 26th, 2006
(0)
if you upload a WoW thing, expect to be downvoted. it's sad how much they show up these days, like people don't have better ideas for YTMND's
August 26th, 2006
(0)
[Onyxia Scale Cloak][Onyxia Scale Cloak][Onyxia Scale Cloak]!
August 26th, 2006
(0)
5 for amusing:>
August 26th, 2006
(0)
wow lame!
August 26th, 2006
(0)
I'm not getting involved in the WoW argument. This is an esoteric YTMND and I can't even hear what they're saying...mostly.
August 26th, 2006
(0)
4, Because the last harmony isn't modal - but fantastic otherwise! :D
August 26th, 2006
(0)
ps3fool, your name says it all, learn2wii kthxbai.
August 26th, 2006
(0)
haha, I liked the song. I hate it when people forget that sh*t.
August 26th, 2006
(0)
It's trippy with a good message.
August 26th, 2006
(0)
I play WoW, but why is this sh*t on the top 15
August 26th, 2006
(0)
that song is hypnotic. +3
August 26th, 2006
(0)
or really, i would have given it a 3, but the site wont let me. it does that.
August 26th, 2006
(0)
And their f'in Onyxia cloaks!
August 26th, 2006
(0)
Hey waitaminute.. flasked??!
August 26th, 2006
(0)
1'd for WoW
August 26th, 2006
(0)
The chant kicks ass. I can't turn it off.
August 26th, 2006
(0)
-1 for WoW, -3 for inside jokes no one gets.
August 26th, 2006
(0)
Who care about the inside joke.
August 26th, 2006
(0)
Nice song, crappy picture
August 26th, 2006
(0)
WoW + YTMND = SUCK
August 26th, 2006
(0)
When will people learn? WoW = 1'd
August 26th, 2006
(0)
LOL
August 26th, 2006
(0)
for great justice
August 26th, 2006
(0)
this just annoys me
August 26th, 2006
(0)
No voted for no reason.
August 26th, 2006
(0)
wow, this site sucks!
August 26th, 2006
(0)
Raiding sucks, WoW sucks
August 27th, 2006
(0)
This site sucks
August 27th, 2006
(0)
Why it sucks? First off, it's lazy. All you did was find a sound file, got an image file, and threw it up. That would becool but you didn't even cite it... damn, this site really sucks.
September 6th, 2006
(0)
"ps3fool, your name says it all, learn2wii kthxbai" does fool say anything to you? fools buy ps3's. nuff said.
September 27th, 2006
(0)
instant 1
September 27th, 2006
(0)
pve is for bitchez
September 30th, 2006
(0)
OMOGMOGMOGMGOM BEST EVER
December 24th, 2006
(0)
5'd for appearing in my gforums