Cactuar Cosplay Attacks!
Created on: August 2nd, 2006
Cactuar Cosplay Attacks!
Cactuar Cosplay attacks! ...Are you sure you're ready?

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.03) 896 55 151

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 40,962

Inbound links:

views url
173 http://knowyourmeme.com/memes/cactuar
136 http://encyclopediadramatica.com/Cactuar
45 http://encyclopediadramatica.ch/Cactuar
21 http://www.google.com/search?sourceid=ie7&q=cactaur+cosplay&rls=com.microsoft:en-us:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&rlz=1I7ACAW
17 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
August 2nd, 2006
(0)
Haha, that takes me back.
August 2nd, 2006
(1)
WTFLOLBBQSAUSE
August 2nd, 2006
(-2)
Youtube + obvious music = 1
August 2nd, 2006
(0)
OH SHI! GET IN THE CAR!
August 2nd, 2006
(0)
LOL nice
August 2nd, 2006
(0)
Look at him go...
August 2nd, 2006
(0)
I want that suit.
August 2nd, 2006
(0)
uh-oh... we're all F**k'ed now
August 2nd, 2006
(-2)
ONE its how many japan gets, and quite frankly its more than it deserves.
August 2nd, 2006
(0)
Oh noes, 1000 needles!! The goggles, they do nothing!
August 2nd, 2006
(0)
Attack his weak point for massive damage.
August 2nd, 2006
(0)
Oh Noo 9999 Needles
August 2nd, 2006
(0)
haha
August 2nd, 2006
(0)
Could this be the start of an "Attacks" fad?
August 2nd, 2006
(0)
There's an Attacks fad? ...I mean, Yes!
August 2nd, 2006
(0)
I am anonymous!
August 2nd, 2006
(-1)
As much as I hate to, I have to 1 this.
August 2nd, 2006
(0)
loolo
August 2nd, 2006
(0)
3 for you toobe 1 for randomness
August 2nd, 2006
(0)
I wish it was called Cactrot instead..
August 2nd, 2006
(0)
Don't punch me in the face for this, but FF8 was my first Final Fantasy. Infact, if it wasn't for FF8, it'd be a retarded, drooling Nintendo fanboy today instead of a well-rounded gamer who enjoys all systems.
August 2nd, 2006
(0)
I think the only thing that sucked about FF8 was the junction system. It was also the game that made Cactuar more well-known.
August 2nd, 2006
(0)
99,999 NEEDLES
August 2nd, 2006
(0)
cock goes where...
August 2nd, 2006
(0)
nevermind, im not putting my cock in a cactus.
August 2nd, 2006
(0)
lol, you just made france retreat.
August 2nd, 2006
(-1)
im starting to hate japan
August 2nd, 2006
(0)
...Those people arn't even Japanese.
August 2nd, 2006
(0)
That loop would be perfect if it wasn't for that guy in the background.
August 2nd, 2006
(0)
...
August 2nd, 2006
(-1)
youtube
August 2nd, 2006
(-1)
as much as i like it, i can't give you more than a 3 for ripping an image out of a video and adding music
August 2nd, 2006
(0)
I wish >I< had a Cactuar suit...
August 2nd, 2006
(0)
FF8 wasnt that bad; To be honest, I liked it more than 7, and 3/6 more than those put together. Cactuar is
August 2nd, 2006
(0)
I want that costume!
August 2nd, 2006
(0)
use the ff music "those who fight further" instead for 5
August 2nd, 2006
(0)
But that's not from FF8. :(
August 2nd, 2006
(0)
Wonderful. 5 for my third-favorite FF. Change the "SquareEnix" keyword to "Squaresoft" for massive damage.
August 2nd, 2006
(0)
lol
August 2nd, 2006
(0)
Bendilin, isn't Cactaur from FF7 too?
August 2nd, 2006
(0)
Yes, but this scene is from a FF8 spoof.
August 2nd, 2006
(0)
Perfect music choice.
August 2nd, 2006
(0)
"Oh noes, 1000 needles!! The goggles, they do nothing!" ahahahaha
August 2nd, 2006
(0)
lol
August 2nd, 2006
(0)
I'll give you five because people are down voting it for having relation with Japan. The slime that crawls in here these days...
(0)
1000 needles... well, I'm screwed. :(
August 2nd, 2006
(0)
4, for using a preloader for no good reason.
(0)
time for, ATTACK OF THE KITTIES! you sir, as said before, may have started a fad
August 2nd, 2006
(0)
Ge-ka
August 2nd, 2006
(0)
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!
August 2nd, 2006
(0)
That's magnificant!
August 2nd, 2006
(0)
It's okay, I guess.
August 2nd, 2006
(0)
That guy walking in the background appears to be lagging :(
August 2nd, 2006
(0)
that would make the most badass halloween costume EVAR
August 2nd, 2006
(0)
Cute.
August 2nd, 2006
(0)
The cactuar does not frighten me. I'm much more afraid of those people in the background who have the ability to walk a few steps, and teleport back to where they started in the blink of an eye...
August 2nd, 2006
(0)
Also, cactuar is in almost every ff game. Also, cocks
August 3rd, 2006
(0)
haha i watched this for about 5 min cause im that bored...
August 3rd, 2006
(0)
If I saw that in public I would ATTACK!!!!
August 3rd, 2006
(0)
Agh! Run!
August 3rd, 2006
(0)
ASK ME ABOUT MY WEEEIINNNEEEERRRR!!
August 3rd, 2006
(-1)
1000 downvotes!
August 3rd, 2006
(0)
1,000 needles!!!! FFVII ftw :)
August 3rd, 2006
(0)
needs more cowbells
August 3rd, 2006
(0)
Needs more cosby.
August 3rd, 2006
(0)
i know it will piss off the purists, but i like FF8 better than any other PS1 FF title. Oh, the giant cactaur was the best GF in the game.
(0)
+3 for FF, +2 for cactaur :D
August 3rd, 2006
(0)
I had to go watch the source material. I died a little inside.
August 3rd, 2006
(0)
I get to have a scary dream about this is a little bit, because I watched it right before I need to go to sleep. Hooray!
August 3rd, 2006
(0)
this made me smile.
August 3rd, 2006
(0)
calculated ridiculouseness for the win.
August 3rd, 2006
(0)
FF8 music = instant 5
August 3rd, 2006
(0)
Cacti approves.
August 3rd, 2006
(0)
+555555555555555555555555555555
August 3rd, 2006
(0)
RUN!!!
August 3rd, 2006
(0)
funnay
August 3rd, 2006
(0)
Heh heh heh. How do you get stuff from Youtube, anyway?
August 3rd, 2006
(0)
ooo noozzz!
August 3rd, 2006
(0)
logged in to five this... FFVIII for the win
August 3rd, 2006
(0)
FFXIII FOR THE WIN
August 3rd, 2006
(0)
Cactuar attacks! Cactuar does 588 damage to selphie! Selphie P4@3lz. she sucked anyways.
August 3rd, 2006
(0)
5 for ff
August 3rd, 2006
(0)
lol, midvoting
August 3rd, 2006
(0)
KILL IT WITH FIRE!
August 3rd, 2006
(0)
lol, nice cosplay! ^_^
August 3rd, 2006
(0)
Instant 5 for FF VIII.
August 3rd, 2006
(0)
neat costume.
(0)
FF8 FTW!
August 3rd, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
August 3rd, 2006
(0)
needs more flinging needles
August 3rd, 2006
(0)
F U C K I N G H I L A R I O U S
August 3rd, 2006
(-1)
go play something worthy like Shining force 3
August 3rd, 2006
(0)
Togemon!!!!! I'm joking....
August 3rd, 2006
(0)
5'd for ff8 music. ff7 sucks
August 3rd, 2006
(0)
Damn Cactaurs, they always PWN me!
August 3rd, 2006
(-1)
you fail, please try again ^_^
August 3rd, 2006
(0)
I thought it was only 10,000 needles....unless there is also a 100,000 needles
August 3rd, 2006
(0)
Lol wow.
August 3rd, 2006
(0)
fived for cactuar!
August 3rd, 2006
(0)
If it wasn't on the super nintendo, then I dont give a damn. FF6 > You.
August 3rd, 2006
(0)
Nice, I doubt anyone who has never played FF will get much out of it though. Funny for those who have though (I want to see a Tonberry cosplay stabbing people now...)
August 3rd, 2006
(0)
Run away!
August 3rd, 2006
(0)
Fight? NO, RUN!
(-1)
Hey, look what I found!
August 3rd, 2006
(0)
oh man i f*cking hated that guy, he was next to impossible
August 3rd, 2006
(0)
RUN RUN RUN!! That needle attack will f*ck your party up BIG
August 3rd, 2006
(0)
I love how this is in the top 15 pissing off all the haters.
August 3rd, 2006
(0)
i expected cosby
August 3rd, 2006
(0)
yeah, i guess im a fanboy
August 3rd, 2006
(0)
we're f*cked
August 3rd, 2006
(0)
lol
August 3rd, 2006
(0)
khgkhjkghkgjkhgjk
August 3rd, 2006
(0)
How did you convert it from youtube?
August 3rd, 2006
(1)
I manually went in, frame by frame.
August 3rd, 2006
(0)
oh my god
August 3rd, 2006
(0)
Cactuars = attacking. World = Doomed.
August 3rd, 2006
(0)
except three times as fast
August 3rd, 2006
(0)
ITS A DEMOND! KILL IT KILL IT!
August 3rd, 2006
(0)
Nice!
August 3rd, 2006
(0)
also vaginas
August 3rd, 2006
(-1)
cosplay is gay
August 3rd, 2006
(0)
I thought it was cactacular cosby. OH WELL
August 3rd, 2006
(0)
http://cactuarcosby.ytmnd.com/ Cosby Version.
August 3rd, 2006
(0)
1000 needles...plz make it stop! i h8 that attack with a passion!
August 3rd, 2006
(0)
"That guy walking in the background appears to be lagging :(" LOL LOL ROFL LOL!!!!!!!!!HAHAHA!!!!
August 3rd, 2006
(0)
5'd for the song.
August 3rd, 2006
(0)
August 3rd, 2006
(0)
http://gamma.bluelaguna.net/ff8music//13%20-%20Dead%20End.mp3 :)
August 3rd, 2006
(0)
where's the 1000 needles!?!
August 3rd, 2006
(0)
Keep the 8 music, that's what makes this stellar. SeeD mission ftw.
August 3rd, 2006
(1)
"Mommy, what is that?" 'Don't stare at the crazy man Billy.'
August 3rd, 2006
(0)
its funny because that's what he does in the game
August 3rd, 2006
(0)
-1 for FF8. Give it the Final Fantasy Mystic Quest or FF4 or FF6 battle or boss music and you get a 5.
August 3rd, 2006
(-1)
1 for ff8 (aka worst ff)
August 3rd, 2006
(0)
quite amuseing, more so with the serious music
August 3rd, 2006
(0)
"-1 for FF8. Give it the Final Fantasy Mystic Quest or FF4 or FF6 battle or boss music and you get a 5." Last time I checked, Cactuars weren't in MQ or FF4.
(0)
the junction system was the best! you people who dont like are just too damn stupid to figure it out. im sorry its not the kindergarten "materia" system. FF8 FTW
August 3rd, 2006
(0)
You could always do FF7 but this song is somehow the most fitting. And FF8 wasn't that bad, other than a butchered storyline it was kinda fun.
August 3rd, 2006
(0)
sweet
August 3rd, 2006
(0)
ITS THE END OF THE WORLD!!! ITS THE END OF THE WORLD!!
August 3rd, 2006
(0)
Sabotender!
August 3rd, 2006
(0)
XD
August 3rd, 2006
(0)
Good job, now you made me want to play an FF game again..
August 3rd, 2006
(0)
Stupid. This is what you get for downvoting Scientology, asswipe.
August 3rd, 2006
(0)
I hated FF8 overall (and not a big fan of FF7 either really) but HELL YEAH CACTAUR! I got the doll at comic con. FTW.
August 4th, 2006
(0)
Why is this above a 3?
August 5th, 2006
(0)
*WAUGH!* GET TO THE AIRSHIP!!!
August 21st, 2006
(0)
Man, I hope I can survive 1000 Needles. If I can, then I only need 6 more Blue Magic spells before I know them all. (Rushes the Cactaur) FOR GEEKS EVERYWHERE!!!!
September 6th, 2006
(0)
ZOMG that's awsome!
December 6th, 2006
(0)
incredible
March 12th, 2007
(0)
There was a bill cosby one it was funny.... XD