My name's Homer. Homer Gump.
Created on: September 1st, 2006
My name's Homer.  Homer Gump.
Homer Gump.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.17) 625 41 82

View metrics:

today yesterday this week this month all time
2 0 0 0 16,189

Inbound links:

views url
22 https://www.bing.com
9 http://www.google.com.hk
1 http://www.google.co.id/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=homer+gump
1 http://www.google.com/search
1 https://www.reddit.com/?count=250&after=t3_5t90ak

Add a comment

Please login or register to comment.
September 1st, 2006
(0)
please help me! http://givemefivestars.ytmnd.com/
September 1st, 2006
(0)
I didn't enjoy this YTMND as it actually made me cringe.
September 1st, 2006
(0)
That's pretty good but lost sync on me pretty quick. Firefox.
September 1st, 2006
(0)
That was a horrible episode.
September 1st, 2006
(0)
This man is a genius.
September 1st, 2006
(0)
That oughta hurt lots.
September 1st, 2006
(0)
MY EYE HURTS. Ow.. That sound.. *TCHK!*
September 1st, 2006
(0)
WOW.
September 1st, 2006
(0)
yay
September 1st, 2006
(0)
Lmao
September 1st, 2006
(0)
yeah sorry sync sucks in firefox, but with this sort of sync (long mp3 with actual synced sound inserted within it) IE seems to handle it better
September 1st, 2006
(0)
Simpsons, Yes!
September 1st, 2006
(0)
lol
September 1st, 2006
(0)
This man is a genious.
September 1st, 2006
(0)
meh
September 1st, 2006
(0)
How long would it take to remove the credits? I think it'd look better if you did that.
September 1st, 2006
(0)
I can only watch that so much.. Then I start crying..
September 2nd, 2006
(0)
Boy, did I love that episode.
September 2nd, 2006
(0)
haha i like.
September 2nd, 2006
(0)
This really made me reflect on tht episode and laugh. The Simpsons is such a great show, and we need these reminders to keep us watching.
September 2nd, 2006
(0)
TheBigDawg: Are you kidding me?
September 2nd, 2006
(0)
I love it. Sync is PERFECT in Firefox I didn't even need to reload!
September 2nd, 2006
(0)
Ouch!
September 2nd, 2006
(0)
roofles! awesome!
September 2nd, 2006
(0)
lol remember when the simpsons wasn't unquestionably the worst show on tv? this episode is not an example of that.
September 2nd, 2006
(0)
this ytmnd is full of half truths and misinformation.
September 2nd, 2006
(0)
LOL Great loop
September 2nd, 2006
(0)
I could watch this all night.
September 2nd, 2006
(0)
looks more like american beauty, but still v good
September 2nd, 2006
(0)
perfect loops!
September 2nd, 2006
(0)
loop is broken after the first run through
September 2nd, 2006
(0)
lmao
September 2nd, 2006
(0)
haha, love it! nice loop.
September 2nd, 2006
(0)
desyncs
September 2nd, 2006
(0)
At the beginning good synch...but loop bad so: -1
September 2nd, 2006
(0)
It sticks in both eyes in the episode, one then the other. Do THAT Loop.
September 2nd, 2006
(0)
awesome loop
September 2nd, 2006
(0)
Classic
September 2nd, 2006
(0)
"It sticks in both eyes in the episode, one then the other. Do THAT Loop." Can't, because after it goes in the other eye he doesn't throw it and instead stomps on it which ends the loop.
September 2nd, 2006
(0)
This YTMND also made me cringe. Eesh.
September 2nd, 2006
(0)
funny
September 2nd, 2006
(0)
kayne, this guy stole your ytmnd --> pl.ytmnd.com
September 2nd, 2006
(0)
lol
September 2nd, 2006
(0)
"lol remember when the simpsons wasn't unquestionably the worst show on tv? this episode is not an example of that." Ever heard of get over it, don't watch it if you don't like it, and quit being a whiny bitch?
September 2nd, 2006
(0)
IT KEEPS COMING BACK AT HIM!
September 2nd, 2006
(0)
September 2nd, 2006
(0)
xD
September 2nd, 2006
(0)
5 for the loop, -2 because homer's scream is annoying
September 2nd, 2006
(0)
bad episode
September 2nd, 2006
(0)
ROFL!
September 2nd, 2006
(0)
lolloll
September 2nd, 2006
(0)
These are my testing supplies
September 2nd, 2006
(0)
i'm w/ wellax: made me cringe, not so fun. well done, though.
September 2nd, 2006
(0)
Yay
September 2nd, 2006
(0)
SH*T AND TORRID LOOP.
September 2nd, 2006
(0)
There really was no way to loop the fact that he does get stuck in the eye twice?
September 2nd, 2006
(0)
I like AegisReflector's version better, but this is still good. :)
September 2nd, 2006
(0)
This is why I hate the Simpsons now. Good loop though.
September 2nd, 2006
(0)
Flawless. ^_^
September 2nd, 2006
(0)
great loop
September 2nd, 2006
(0)
lol nice
September 2nd, 2006
(0)
'"lol remember when the simpsons wasn't unquestionably the worst show on tv? this episode is not an example of that." Ever heard of get over it, don't watch it if you don't like it, and quit being a whiny bitch?'LOL AR U MAATTT GROEOEOEONINNG?!?!?!?!?
September 2nd, 2006
(0)
I could watch that forever.
September 2nd, 2006
(0)
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAH
September 2nd, 2006
(0)
lol
September 2nd, 2006
(0)
nice
September 3rd, 2006
(0)
The sync worked well for me with firefox. Very nice loop! 5'd and fav'd
September 3rd, 2006
(0)
Originality, or lack thereof.
September 3rd, 2006
(0)
you are my favorite loop artist on ytmnd
September 3rd, 2006
(0)
Goes out of sync after watching too many loops. But then again, what doesn't? Great loop and sync, as always :-D
September 3rd, 2006
(0)
*spptt* Ow! Owww!
September 4th, 2006
(0)
you'd think he'd learn by the 2nd/3rd time?? @(.
September 12th, 2006
(0)
rofl..... this is hilarious.
September 13th, 2006
(0)
xD
September 14th, 2006
(0)
Bad sync.
September 14th, 2006
(0)
FOUR IAN MAX-TONE GRAHAM
September 15th, 2006
(0)
Use IE if you want a perfect sync, not my fault Firefox sucks at timing frames exactly with the music when the music is longer than the .gif. It takes what, two seconds to load up IE since it already comes with Windows? IE initially loads faster than Firefox, too. Really the only good thing about Firefox is its ability to process large .gif files with no lag after about the 100th frame. I don't know why everyone uses it anyway, especially since the security on it is retarded (you can't view a .gif or listen to a sound file from your own hard drive with client-side javascript) and the fact that you need Quicktime installed to listen to any sort of sound in websites that don't use Flash.
September 15th, 2006
(0)
Sound sync was off in FF, but visually, a great job creating the gif....
September 15th, 2006
(0)
nice
October 3rd, 2006
(0)
lol
November 17th, 2006
(0)
TsukasaElkKite approves of this YTMND
March 13th, 2007
(0)
Freaking good.