CNN helps Terri Irwin
Created on: September 4th, 2006
CNN helps Terri Irwin
Poor stevey, At least his wife/kids will get some $$$

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.89) 279 12 64

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 1 0 18,480

Inbound links:

views url
6 https://www.bing.com
6 http://www.stumbleupon.com/su/
6 http://www.google.com.hk
1 http://news.google.com/
1 http://www.stumbleupon.com/su/7DQRqG/www.badassoftheweek.com/irw

Add a comment

Please login or register to comment.
September 4th, 2006
(0)
lolz
September 4th, 2006
(0)
bahahahaha
September 4th, 2006
(0)
lmao
September 4th, 2006
(0)
Americans just don't get it.
September 4th, 2006
(0)
shameless advertising grrr
September 4th, 2006
(0)
I laughed.
September 4th, 2006
(0)
You can go f.uck yourself.
September 4th, 2006
(0)
That's just sick...
September 4th, 2006
(0)
it is no longer cool to parody 'crikey'
September 4th, 2006
(0)
CNN has NO class!
September 4th, 2006
(0)
oh my
September 4th, 2006
(0)
It wasn't the stingray...it was RAZOR GATOR!
September 4th, 2006
(0)
I noticed that too, lol.
September 4th, 2006
(0)
Horrible...
September 4th, 2006
(0)
bwahahahahaha! ....I love capitalism
September 4th, 2006
(0)
This is YTMND...why are some of you guys acting like this is some sort of compassionate community? Go check out the million Irwin tribute sites tomorrow morning.
September 4th, 2006
(0)
Irony...
September 4th, 2006
(0)
wow
September 4th, 2006
(0)
I LoL'd IRL.
September 4th, 2006
(0)
Sad, but that's pretty funny in a black humor sort of way. Nice find.
September 4th, 2006
(0)
aww crikey
September 4th, 2006
(0)
wtf was the submariner
September 4th, 2006
(0)
why would you do that? I want you to die and no one to give the slightest sh*t that you're gone.
September 4th, 2006
(0)
sucks that he died, but this was funny as f*ck.
September 4th, 2006
(0)
Ah, 21st century site based advertising... gotta love it...
September 4th, 2006
(0)
It isn't Americans, its the AMerican media which is probably best identified completely seperate from the f*cking country...
September 4th, 2006
(0)
lawl at auto-advertising. It's kind of like the ads on here where their search engine checks the word you use and comes up with advertising relating to it.
September 4th, 2006
(0)
XMFD
September 4th, 2006
(0)
It's not even funny. ;(
September 4th, 2006
(0)
Topical advertisment >:/
September 4th, 2006
(0)
lol @ the ironic factor.
September 4th, 2006
(0)
lmfao
September 4th, 2006
(0)
wow, lol
September 4th, 2006
(0)
thats not funny
September 4th, 2006
(0)
Just so you know, it wasn't a stingray that killed Steve, it was THE KRAKEN THAT GOT'EM!!
September 4th, 2006
(0)
hahahaha
September 4th, 2006
(0)
http://omgcrikey.ytmnd.com/
September 4th, 2006
(0)
Nothing could make this funny to me.
September 4th, 2006
(0)
LOLZ!
September 4th, 2006
(0)
superbe
September 4th, 2006
(0)
That's messed up.
September 4th, 2006
(0)
:(
September 4th, 2006
(0)
roflmao
September 4th, 2006
(0)
Interesting timing.
September 4th, 2006
(0)
I hope your family dies in a train wreck.
September 4th, 2006
(0)
owned
September 4th, 2006
(0)
For those wishing death on the creator of this YTMND: Do you realize he's just pointing something out? He doesn't actually have anything to do with CNN or its advertisements.
September 4th, 2006
(0)
what the F*CK is wrong with CNN.....F*CK CNN...thats heartless, and if its an accident, than its just careless
September 4th, 2006
(0)
whoa
September 4th, 2006
(0)
Ah, the American media. >_
September 4th, 2006
(0)
Steve Irwin humped a Guana!
September 4th, 2006
(0)
Hey, I'll bet Steve would laugh!
September 4th, 2006
(0)
oh f*ck you lol, I am in mourning for crikeys sake!
September 4th, 2006
(0)
Aw man..That was cold...It was so cold it BURNEDDDD... ...5..Sorry Steve :(
September 4th, 2006
(0)
You Sir, win the key to Eternal Internets. mad propz
September 4th, 2006
(0)
Thats hilarious but I feel like so much less of a person
September 5th, 2006
(0)
Damn. Cold. Lol.
September 5th, 2006
(0)
I'm sorry, but it's a bit too late to take out a life insurance policy on your dead husband, ma'am. Basically you're sh*t f*cked.
September 6th, 2006
(0)
thats so terrible... but it's still funny!
September 6th, 2006
(0)
F U CNN
September 6th, 2006
(0)
4 for people not seeing the humor in anything anymore. I mean, if we can't laugh at death, what power do we have over the inevitable end of our lives?
September 6th, 2006
(0)
5'd for irony.
September 13th, 2006
(0)
CNN has NO Class lolz
September 17th, 2006
(0)
sofd.ytmnd.com had more hits