Peter Griffin is a woman
Created on: December 31st, 2006
Peter Griffin is a woman
Terry!!!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.69) 80 1 37

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 2,410

Inbound links:

views url
3 http://www.stumbleupon.com/su/
1 http://ytmnsfw.com/keywords/terry
1 http://www.google.com.hk

Add a comment

Please login or register to comment.
December 31st, 2006
(0)
Looks liek peter griffin.
December 31st, 2006
(0)
Looks liek peter griffin.
December 31st, 2006
(0)
LOL, WTF is that thing?? I declare that from now it shall reffered to as...."Terry".
December 31st, 2006
(0)
ha!
December 31st, 2006
(0)
scary
December 31st, 2006
(0)
I wonder if Terry has ever been f*cked?
December 31st, 2006
(0)
WHAT THE F*CK IS THAT!
December 31st, 2006
(0)
That's more disturbing than aids.
December 31st, 2006
(0)
HOLF FUKCING SHTI
December 31st, 2006
(0)
lolol wtfzomg
December 31st, 2006
(0)
ROFLLLLL
December 31st, 2006
(0)
Pytir Gryphin
December 31st, 2006
(0)
I think that gave me a brain aneurysm.
December 31st, 2006
(0)
thats pretty damn funny
December 31st, 2006
(0)
LEWISBERRY
December 31st, 2006
(0)
HAHAHAHhhahaa
December 31st, 2006
(0)
haaaahahahaha. winzzorz
December 31st, 2006
(0)
How do you get a face that fat with a lower body that small (below waist). Must have had lypo..
December 31st, 2006
(0)
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
December 31st, 2006
(0)
pangs bulge
December 31st, 2006
(0)
What the-- how the.... Disturbing. Image origin?
December 31st, 2006
(0)
1 because this is disturbing
December 31st, 2006
(0)
Hey! How'd you get a picture of my Mom?
December 31st, 2006
(0)
rofl
December 31st, 2006
(0)
ron231 likes gay truckers
December 31st, 2006
(0)
wtf dude gay truckers i meant to say oily gay truckers
December 31st, 2006
(0)
People starving in africa and she's got an extra f*cking chin.
December 31st, 2006
(0)
omfg
December 31st, 2006
(0)
nooooooooooooooooooooooooooooooooo
December 31st, 2006
(0)
you KNOW that thing lives in texas.
December 31st, 2006
(0)
sh*t!
December 31st, 2006
(0)
that... that is... yeah thats him
December 31st, 2006
(0)
I see a bulge.
December 31st, 2006
(0)
lol
December 31st, 2006
(0)
nise life peter
February 13th, 2007
(0)
It's a guy with bitch tits. Look at the source pic without the text covering up the crotch..... you see his package buldge....
March 11th, 2007
(0)
Lol...