The Penguin's Evil Plot to Downvote
Created on: February 8th, 2008
The Penguin's Evil Plot to Downvote
The penguin's evil plot to downvote a one of batmans ytmnds

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.63) 19 1 19

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 1,186

Inbound links:

views url
2 http://www.facebook.com/home.php
1 http://www.google.com.hk

Add a comment

Please login or register to comment.
February 8th, 2008
(0)
If only we lived in a world where we would never feel compelled to vote 1.
February 8th, 2008
(0)
I try to reserve 1s for when a site has no entertainment factor
February 8th, 2008
(-2)
ME TOO! I WIN! HAAHAHAHA, SUCKERS.
February 8th, 2008
(0)
Wait... He gave them zero stars which would make him a no-voter. Let me demonstrate.
February 8th, 2008
(0)
NO. POINTS.
February 8th, 2008
(0)
why are so many ytmnd users A-holes like you?
February 8th, 2008
(0)
it kinda ruins the ytmnd communities appeal, srsly
February 8th, 2008
(0)
How many points do you want? Let me know and I'll give em to you.
February 8th, 2008
(0)
i dont expect anything more than fair voting but that hardly happens here, a site like this gets voted poorly but yet I see sites with little more than sqiggles and ear rape that get tons of 5s from alts and idiots. Go look through the up and coming at any given time and it will be full of crap while many good sites are hardly seen, it makes ytmnd look bad; especially for newcomers who think that is the best ytmnd has to offer. Its sad really.
February 8th, 2008
(0)
and anyway the last star doesnt dissapear, i didnt really time the frame right though
February 8th, 2008
(1)
5 points for stating the truth. By the way. Edit out the last guy that gets disintegrated. That way he's voting I star.
February 8th, 2008
(1)
"and anyway the last star doesnt dissapear, i didnt really time the frame right though" Well if there's anyway to fix it. Go for it ;)
February 8th, 2008
(1)
yeah i already uploaded 12 tries to sync it up, its not worth all the effort for it to get downvoted in the end. I may eventually but damn it seems effort is not worth it on ytmnd
February 8th, 2008
(0)
Yeah, Alot Of My Early Sites Didn't Have The Right Timings On Them To Run Properly On Internet Explorer And On Firefox Too If You Had A Crappy Computer. These Sites Have A Score <3.0 But One Weekend, I Felt Like Fixing Them All. Some Were Unfixable, So I Put (Firefox) In The Title To Warn Everyone :P Example: funnyhatdance.ytmnd.com
February 8th, 2008
(0)
It might sync a little different on mine too, I use Maxthon which operates of the IE core or some crap like that. Its a great browser but I suppose it might have a variation in syncing compared to IE or Firesux...
February 8th, 2008
(-2)
ur gay this is gay gay gay gay gay f*g
February 8th, 2008
(1)
your intelligent
February 8th, 2008
(1)
i swear ive seen this before... but no proof, therefore, 5
February 8th, 2008
(0)
the original catwoman used to give me boners when i was a kid.. ahh brings back memories..