ROBOTMND: We Don't Serve Her Kind in Here †(-_^)~
She'll have to wait outside.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.04) 276 31 58

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 8,345

Inbound links:

views url
60 https://www.bing.com
1 http://www.stumbleupon.com/su/
1 http://ytmnsfw.com/keywords/Cantina
1 http://ytmnsfw.com/users/Fluk3/sites

Add a comment

Please login or register to comment.
July 8th, 2008
(-4)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
pl0x!
July 8th, 2008
(2)
Reminds me of that time I raped an alligator at a frat party.
July 8th, 2008
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
an alligator, or just a black person?
(-2)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-2)
Reminds me of that time I raped an alligator at a fart party.
July 9th, 2008
(0)
Dat gator dead
July 12th, 2008
(1)
reminds me of that time I raped your mom.
July 12th, 2008
(0)
lololloolllololololol
(0)
Did Anakin make her too?
July 9th, 2008
(0)
No, they bought her from umpa lumpas, um I mean those other little people...
July 8th, 2008
(0)
lol
July 8th, 2008
(-12)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-12)
1
July 8th, 2008
(-2)
Let it go.
July 8th, 2008
(-1)
you should make a gooftrooptmnd.
July 8th, 2008
(0)
lol
July 8th, 2008
(0)
He doesn't like you............................I don't like you either.
(0)
Quality.
July 8th, 2008
(-1)
haha, win
July 8th, 2008
(0)
My name is Nathaniel, I like to dance!
July 8th, 2008
(-1)
i laughed out loud
July 8th, 2008
(1)
Shortly afterwards, the little girl flipped out and cleansed the cantina of filthy organic life. HK-47 was in love from the first time she dismembered a Rodian with one finger.
July 10th, 2008
(0)
*from the moment she dismembered a Rodian with one finger.
July 11th, 2008
(-1)
There isn't even a Mon Cal in that scene.
July 8th, 2008
(0)
dang fluk3
July 9th, 2008
(0)
Bricks were shat.
July 9th, 2008
(0)
I see wat ya did there. Nice one!
July 9th, 2008
(0)
July 9th, 2008
(1)
LMAO! nice tunez
July 9th, 2008
(0)
well done!
July 9th, 2008
(-2)
OMG STAR WARS IS THE BEST MOVIE EVAR!!!!!
July 9th, 2008
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!
July 9th, 2008
(0)
Koenwarz™
July 9th, 2008
(0)
HAHHAAHAHAHAHAHHAHA OMFG!!!!! WIN!!!!!!!!
July 9th, 2008
(0)
GODDAMN ROBOTS!
(5)
"We don't serve her kind here!" "What?" "The retard. She'll have to wait outside. We don't want them here."
July 10th, 2008
(0)
awesome remix
July 10th, 2008
(0)
that mix reminds me of excite bike music for some reason
July 10th, 2008
(0)
No Fat Chicks
July 11th, 2008
(0)
straight 5 for sound
July 11th, 2008
(0)
lol wtf
July 11th, 2008
(4)
This r2 unit definitely has a bad motivator.
July 11th, 2008
(1)
+10
July 11th, 2008
(-4)
[ comment (and 9 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
There is no joke to your sites. Its just you inserting that girl into every possible situation/movie you can think of. Its not funny.
(1)
was a 4 until I realized what the music was
July 12th, 2008
(0)
gay
July 12th, 2008
(0)
+3 for effort, +1 for music... hard for me to vote this ANYTHING over 2 tho...
July 12th, 2008
(0)
LOL!
July 12th, 2008
(0)
I logged in to 5 this. †(-_^)~