PTKFGS: Wario & Petey Pirahna VS Hobo-Cruise
Created on: March 29th, 2006
PTKFGS: Wario & Petey Pirahna VS Hobo-Cruise
Wario and epetey are chasing hobo cruise. PTKFGS dimension ;)
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.26) 906 18 104

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 23,796

Inbound links:

views url
71 http://knowyourmeme.com/memes/hobo-cruise
20 https://www.bing.com
10 https://www.google.com
5 http://knowyourmeme.com/random
3 http://wiki.ytmnsfw.com/COFM

Add a comment

Please login or register to comment.
March 29th, 2006
(0)
YES!!!! LOL 5'd
March 29th, 2006
(0)
easy 5
March 29th, 2006
(0)
Nice
March 29th, 2006
(0)
LOL xD Probably one of the best PTKFGS
March 29th, 2006
(0)
Winz internetz
March 29th, 2006
(0)
very well done
March 29th, 2006
(0)
OMFG, No. Not again! 5'D XD
March 29th, 2006
(0)
Well played, dog, well played.
March 29th, 2006
(0)
ha
(0)
nice
March 29th, 2006
(0)
5
March 29th, 2006
(0)
Win.
March 29th, 2006
(0)
kill that scientologist
March 29th, 2006
(0)
WIN!
March 29th, 2006
(0)
man thats awesome
March 29th, 2006
(0)
Change it to the Battle Mode music
March 29th, 2006
(0)
You're winner
March 29th, 2006
(0)
heh he looks scared
March 29th, 2006
(0)
one of the best ptkfgses since the original ones
March 29th, 2006
(0)
Good job on the Wario and Petey sprites
March 29th, 2006
(0)
Wow.. I love the cleverness. XD
March 29th, 2006
(0)
lol.. wtf!? haha
March 29th, 2006
(0)
superbe
March 29th, 2006
(0)
@Wariogamer : I made Wario for some spriting project and one of the sprites made was Petey (credit to: Xgamer66. :P a koopa wouldn't be that cool, I took karters who never appeared in the game.
March 29th, 2006
(0)
5'd Great!
March 29th, 2006
(0)
/\ i noticed thats why its funny
March 29th, 2006
(0)
GREATNESS! 5'd
March 29th, 2006
(0)
Win. Koopa Beach kicks f*cking ass.
March 29th, 2006
(0)
5! 5! 5! 5! 5! 5! 5!
March 29th, 2006
(0)
I used Donut plains 1, the version that's also on MKDS. If you get the inside joke, you'll know why I chose donut plains =P
March 29th, 2006
(0)
I mean Donut Plains. Whoops.
March 29th, 2006
(0)
lmao.. clever
March 29th, 2006
(0)
I have diabetes
March 29th, 2006
(0)
The original was more creative.
March 29th, 2006
(0)
YOU GONNA GET RAPED CRUISE.
March 29th, 2006
(0)
I was gonna vote low until I saw that everyone was going the other way.
March 29th, 2006
(0)
i lol'd
March 29th, 2006
(0)
5'd for custom sprites
March 29th, 2006
(0)
Worst top 5 site I've ever seen.
March 29th, 2006
(0)
top 5 soon
March 29th, 2006
(0)
POW RIGHT IN THE DICKHOLE!!
March 29th, 2006
(0)
It's a silent chase...
March 29th, 2006
(0)
woot times 3
March 29th, 2006
(0)
The choice of music makes this better than the original.
March 29th, 2006
(0)
genius!
March 29th, 2006
(0)
In other words, if you change the music I will kill you. It's what makes this site really stand out. Don't listen to anybody. (NOT EVEN ME!!!!)
March 29th, 2006
(0)
This fad sucks.
March 29th, 2006
(0)
LOL I liek this just like the originaloloolololol
March 29th, 2006
(0)
RAWR
March 29th, 2006
(0)
Petey Piranna makes no sense. -2
(0)
that's gold, man!
March 29th, 2006
(0)
lol, 5'd!
March 29th, 2006
(0)
@Steben: what did you expected? Waluigi? I haven't made him, so i used a friend's custom sprite.
March 29th, 2006
(0)
If you didn't laugh at it with Petey Piranha, I doubt you'll laugh at it if a different sprite is put in. I think you need to just cut your losses at this point. Or... cut his losses. Whatever.
March 29th, 2006
(0)
Yeah, barely modifying jokes someone else made up and slapping PTKFGS on it is so zany and funny and worthy of "wining the internat" as many ytmnd reviewers say. Oops, this fad isn't funny.
March 29th, 2006
(0)
After all, Toad was random too...and this is PTKFGS And If Luigi was in the ytmnd one, I would have putten Waluigi.
March 29th, 2006
(0)
Don't fall Cruise...
March 29th, 2006
(0)
LOL i laughed and i 5'd downvoters should eat penis
March 29th, 2006
(0)
LOL
March 29th, 2006
(0)
n___n Yes!
March 29th, 2006
(0)
question: WHAT THE HELL IS PTKFGS?! origins?
March 30th, 2006
(0)
XD!
March 30th, 2006
(0)
This doesn't qualify as a PTKFGS site.
March 30th, 2006
(0)
ˆˆˆˆˆhow does this not qualify as a ptkgs site???/ your a moron.... anybody can figure it out wario and petey were not in mario cart. thus making it the opposite of mario and toad.... no to mention its backwards of the mario and toad one....... nice try
(0)
yeah man that's pretty cool. just came home from my brother(we played mk: double dash for two hours)
(0)
oh man, cruise looks really frightened while stumbling backwards. this totally wins.
March 30th, 2006
(0)
My YTMND just hadn't 1 PTSKFGS factor : Another person who should have replaced Cruise and the passage he's walking in, I mean, falling backwards....:P
March 30th, 2006
(0)
Way to go, you know how to loop backwards.
March 30th, 2006
(0)
Run Hobo-Cruise!
March 30th, 2006
(0)
Kill it with fire.
March 31st, 2006
(0)
Logged in just to 5 it.
April 1st, 2006
(0)
Minions of Xenu, attack!
April 1st, 2006
(0)
5'd for petey piranha
April 2nd, 2006
(0)
5 because hes running away. Lawl. You are a god.
April 2nd, 2006
(0)
Tom Cruise runs backwards in a funny manner.
April 2nd, 2006
(0)
PTKFGS isn't funny.
April 2nd, 2006
(0)
GG Frar, I seen this in your sig for a while.
April 2nd, 2006
(0)
Noice. Plus, Petey Piranha is the perfect counterpart for Toad in so many ways. But I don't get the Donut Plains bit.
April 3rd, 2006
(0)
LOLOL
(0)
LOL I JUST CRAP MY PANTS
April 5th, 2006
(0)
ha ha
April 10th, 2006
(0)
O_O -_- O_O -_- O_O XD XD XD XD XD
April 14th, 2006
(0)
YOU WIN GOOD DAY SIR
April 16th, 2006
(0)
This wins. I'd be scared too if a little Wario on a kart was driving at me.
April 25th, 2006
(0)
Petey and Wario should be bigger. MUCH bigger. Still, 4.
May 4th, 2006
(0)
we need a ptkfgs fad revival
May 19th, 2006
(0)
Pretty good ... but it's probably just nostalgia.
May 19th, 2006
(0)
Nice! Would be better with preloader. Fav'd
June 5th, 2006
(0)
XD
June 21st, 2006
(0)
I'M-A WARIO! I'M-A GONNA WIN!
June 29th, 2006
(0)
Ahhh! Zombies!
July 4th, 2006
(0)
punch the keys!
July 5th, 2006
(0)
LOLOL that expression on toms face is priceless
July 10th, 2006
(0)
Hahahaha. I love when Wario puts his hands up in victory. 5'd
July 16th, 2006
(0)
nice work.
(0)
Yes.
July 28th, 2006
(0)
4* ONLY for Petey Pirahna. ONLY!
July 29th, 2006
(0)
Make enough Wario Sprites, and I'll make an SMK Hack for you.
August 1st, 2006
(0)
auto 5
August 28th, 2006
(0)
That's awesome, I can appreciate that amount of work
September 5th, 2006
(0)
5'd! for Mario Kart, creating new racers not in the original game, and being generally awesome
September 17th, 2006
(0)
My eye! My eye!
September 29th, 2006
(0)
I Loved your site http://hobocruiseptkfgs.ytmnd.com 5'ed, check out my page votecoder5.ytmnd.com when you have time!
May 20th, 2007
(0)
Hahaha! Nice!