Red Hot Brian Peppers - The Apology
Created on: May 2nd, 2006
Red Hot Brian Peppers - The Apology
DZK 
Brian Peppers goes on tour to apologize to all those he has molested over the years... OR DOES HE?
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.12) 430 45 94

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 22,841

Inbound links:

views url
78 https://www.google.com/
13 https://www.bing.com
12 https://www.google.co.uk/
10 http://stadium-arcadium.com/forum/viewtopic.php?t=27735&highlight
6 http://www.google.com/search?q=red+hot+brian+peppers&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Add a comment

Please login or register to comment.
(-3)
DZK for the lose.
(-2)
why the f*ck did you re up this? i five'd it the first time but now you made it obvious you just want attention so this gets on up and coming then to top 15. so ya also cocks and 1
May 2nd, 2006
(1)
in before and after f*ggots
May 2nd, 2006
(1)
6th
May 2nd, 2006
(-2)
sucked on the first time, you idiot would have been a better rating if you wouldn't just have resubmitted this sh*t
(-2)
This whole DZK fad needs to die.
(-2)
um, yea. Brian is dead. You disrespectful prick.
May 2nd, 2006
(0)
Much better than the last one.
May 2nd, 2006
(1)
haha @ DZK fad
May 2nd, 2006
(1)
who gives a sh*t about ratings, lmfao... i just wanted people to check it out.
(-1)
remake that song from red hot chili peppers that goes "give it away give it away give it away now" and change it to "youre the man now, youre the man now, youre the man now dawg" and ill kiss your *ss like everyone else and 5 this site along with all your
May 3rd, 2006
(0)
0 M F G
May 3rd, 2006
(0)
this is just awesome, every bit of it
May 3rd, 2006
(-1)
might have blown it here.
May 3rd, 2006
(-1)
f*ck DZK
May 3rd, 2006
(-1)
durp durp durp listen to my cool fake gangster accent im DZK durp durp durp
May 3rd, 2006
(0)
is that haley on the left of the picture?
May 3rd, 2006
(0)
DXK is the best rapper of all time. Give him money and underage ladies!
May 3rd, 2006
(0)
my f*ckin eyes are bulgin outta my skull
May 3rd, 2006
(-1)
DZK is the true pedophile
(-1)
DZK IS GAY LOLOLOLOLRIME
May 3rd, 2006
(0)
DZK fad? o rly? Im pretty sure DZK is a person who makes ytmnds, i guess everytime he makes one now hes just part of the fad :O
(0)
let me baby sit
(0)
Funny as hell...
May 4th, 2006
(0)
Pretty classy ;p
(0)
I AM IN TEARS LAUGHING THIS IS MY 3RD TIME LISTENING!!
May 5th, 2006
(0)
Awesome
May 5th, 2006
(0)
I did NOT expect the Brian Peppers music to kick in and the lyrics to change like that. Laughed my *ss off
May 9th, 2006
(0)
Congratulations on being the ptkfgs.com of the day (5/9/06)!
May 9th, 2006
(0)
that is soooo awesome
May 14th, 2006
(0)
5'd for the greatest sh*t, because of the 'Look at me, my f*ckin eyes are buldgen out of my head'
May 14th, 2006
(0)
Hmmm.
May 18th, 2006
(0)
So good i put it on my mp3 player. LOL!
May 21st, 2006
(-1)
You won't ever get on MTV but enjoy this one on your YTMND
May 29th, 2006
(-2)
You got issues, motherf*cker.
June 5th, 2006
(0)
This is one of the greatest YTMNDs i have ever seen
June 5th, 2006
(1)
Quality humor right there! Very nice.
(1)
still hilarious
June 13th, 2006
(0)
I downloaded this, put it on my MP3 player and sent it to friendas. Hope you don't mind DZK.
June 16th, 2006
(0)
lol
June 26th, 2006
(0)
Brian Peppers memes and fads are starting to bore me, but at least you made some kind of effort with this one. 3.
July 3rd, 2006
(0)
hahahahahaha i have no idea what the problem up top is guys but this is great
July 8th, 2006
(0)
wins for the end
July 15th, 2006
(0)
I don't see DZK as being 'good'. I see DZK as being 'god'.
July 16th, 2006
(0)
D Z K, All The Way
July 16th, 2006
(0)
O_o
July 19th, 2006
(0)
XD
July 19th, 2006
(0)
Good transition into "his" theme song.
August 1st, 2006
(0)
you rule
August 24th, 2006
(0)
Im just wondering, who is that other girl with red hair?
August 25th, 2006
(0)
I remember seeing this one awhile back, but I don't think I was registered then. This needs to be 5'd because this rocks
August 31st, 2006
(0)
I love everything you do DSK, keep it up! Dont get discouraged by the low views
September 4th, 2006
(0)
Whats the name of the song, originally?
September 9th, 2006
(0)
dzk is the best
September 21st, 2006
(0)
i also put this on my mp3 player
November 10th, 2006
(0)
Sexy
November 17th, 2006
(0)
HOLY SH*T. This was an incredible mediocre YTMND. Then... he's like "f*ck this, cue my music". HOLY SH*T, I still can't wipe the smile from my face.
December 7th, 2006
(0)
I can't get this out of my head. Peppers is my favorite ytmnd fad and this is my favorite ytmnd song hands down.
January 13th, 2007
(0)
I love you
January 14th, 2007
(0)
DZK FTW.
January 15th, 2007
(0)
dzk does the best ytmnds for sure
January 21st, 2007
(0)
Epic'ly done
January 21st, 2007
(0)
mega lols
January 21st, 2007
(0)
well done! O_O
January 22nd, 2007
(0)
look at me, im dzk, yay!
January 22nd, 2007
(0)
the you f*cked up chant made this worth the listen
January 22nd, 2007
(0)
dude your a f*cking genious, the sonic one now this, do another please
January 22nd, 2007
(0)
almost as good as your sonic rap almost
January 22nd, 2007
(0)
These are so bad...
January 22nd, 2007
(0)
haley got front row ticks
January 22nd, 2007
(0)
Hope he comes to Boston and releases a live album!
January 22nd, 2007
(0)
Simply.... Perfect FAV
January 22nd, 2007
(-1)
I don't like you....
January 22nd, 2007
(1)
DZK for the win!
January 22nd, 2007
(0)
lol @ eyes popping out of my head
January 22nd, 2007
(0)
Well, that's disturbing...
January 23rd, 2007
(0)
lol
January 23rd, 2007
(1)
Go DZK. The Brian Peppers fad kicked ass.
January 24th, 2007
(0)
:D Nice
January 24th, 2007
(0)
O_o omg lol!
January 24th, 2007
(0)
pwn
January 24th, 2007
(1)
Once again sir, you out do yourself. You truly are king of kings. Well done. Very well done.
January 25th, 2007
(0)
You rock so much DZK.
January 25th, 2007
(0)
hahaha
January 25th, 2007
(0)
Great stuff
(1)
I caught myself singing the "let me babysit" part when walking throu my house. Damn you.
May 22nd, 2007
(1)
I love you DZK
October 2nd, 2007
(1)
LOL!!!!!!AWESOME REMIX ONE OF THE BEST EVER!!!!!!!!!5 STARS DEFINITELY
October 2nd, 2007
(0)
Nice Remix!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
May 20th, 2008
(1)
MY F*CKING EYES ARE BULGIN OUT OF MY SKULL!!!
June 24th, 2008
(0)
WOO
June 24th, 2008
(0)
WIN
October 6th, 2008
(0)
I LOVE THIS
August 22nd, 2010
(1)
This is still the greatest thing in the world ever.