Mario Party IN MY PANTS
Created on: November 28th, 2006
NSFW image hider
it speaks for itself ;)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.44) 105 8 43

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 8,105

Inbound links:

views url
343 http://www.reddit.com/controversial/
230 http://www.reddit.com/r/WTF/
137 http://www.reddit.com/r/WTF/controversial/
49 http://www.reddit.com/toolbar/inner?id=t3_cx2o7
45 http://www.reddit.com/new/

Add a comment

Please login or register to comment.
(0)
o my f*cking god
November 28th, 2006
(0)
I just died a little bit inside.
November 28th, 2006
(0)
Creepy.
November 28th, 2006
(0)
oh u poor bastard. i see u have a case of teh stomach warts.
November 28th, 2006
(0)
lol i saw your penis
November 28th, 2006
(0)
oh god.
November 28th, 2006
(0)
ahahhahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahaha
November 28th, 2006
(0)
AHGGHHGGHH!
November 28th, 2006
(0)
..................I can't... I...I really don't know what to think of this. To be grossed out or... XD
November 28th, 2006
(0)
hahaha.
November 28th, 2006
(0)
@
November 28th, 2006
(0)
ROFL
November 28th, 2006
(0)
MY C*CK IS MUCH BIGGER THAN YOURRRS, CUZ IT CAN WALK RIGHT THROUGH THE DOOR
November 28th, 2006
(0)
:(
November 28th, 2006
(0)
What the f*ck is this sick sh*t. Have you no morals?
November 28th, 2006
(1)
5 for creativity
November 28th, 2006
(1)
Oh man. So wrong but so funny. You normally this creative?
November 28th, 2006
(0)
first, also c*cks
November 28th, 2006
(0)
Just wait till you try and run for public office...
November 28th, 2006
(0)
heh, win
November 28th, 2006
(0)
WOWOWOWOWOOWOWW lol your gay, but funny lol
November 28th, 2006
(0)
5 for originality. -1 for wang.
November 28th, 2006
(-1)
Dude, that's f*cked up. (But, um..... while you're at it....... what if you got some green pants? It would be like a warp pipe and sh*t. *coughs awkwardly* Have a nice penis. *blinks* DAY! .... I meant day.)
November 28th, 2006
(1)
I don't want to see your nasty-ass penis.
November 28th, 2006
(0)
you're f*cked up in the head lol
November 28th, 2006
(0)
a 3.76 on the old ytmnd scale is about perfect for this site
November 28th, 2006
(0)
5 for creativity or 1 for disgust? hmm...I'll pass judgment for now.
October 23rd, 2009
(0)
i don't think "pass judgement" means what you think it means
November 28th, 2006
(0)
oh dear.
November 28th, 2006
(0)
lol.
November 28th, 2006
(1)
WHO HAS THAT MUCH GOD DAMN MOFOING TIME?!?!?!
November 28th, 2006
(1)
lol too much time on his hands? how long does it seriously take to draw eyes on yourself and pull ur weiner out? 5 for randomness, -1 for weiner. lol.
November 28th, 2006
(0)
also, c*cks
November 28th, 2006
(0)
Ahh...hell.
November 28th, 2006
(2)
FINALLY! A practical use for a penis!!!!!
November 28th, 2006
(0)
grossest thing i;v ever seen in my f*cking life lmfao
November 28th, 2006
(0)
OHHHH MYYY GODDDD
November 29th, 2006
(0)
nice
November 29th, 2006
(0)
hahahaha!
December 2nd, 2006
(1)
someone sponsor this
May 21st, 2007
(2)
Well, it does look like you put a lot of work into it (call me).
December 3rd, 2007
(0)
That looks painful.
August 4th, 2010
(0)
I'm sorry Mario, but your princess is another bunghole