OMG, Secret Nazi Google Captcha !!
Created on: January 27th, 2007
OMG, Secret Nazi Google Captcha !!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4) 319 17 51

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 11,279

Inbound links:

views url
47 https://www.bing.com
7 http://www.facebook.com/
7 https://www.google.com/
5 http://216.18.188.175:80
3 https://www.google.hu/

Add a comment

Please login or register to comment.
January 27th, 2007
(0)
probably shopped
January 27th, 2007
(0)
omgness
January 27th, 2007
(0)
hahaha
January 27th, 2007
(0)
Rock.
January 27th, 2007
(0)
lol!
January 27th, 2007
(0)
thats just awesome if genuine
January 27th, 2007
(0)
lulz
January 27th, 2007
(0)
imanazi
January 27th, 2007
(0)
If that's true, well... Nice, what were the odds? XD
January 27th, 2007
(0)
"U R A Nazi"
January 27th, 2007
(0)
I knew it! Google had to be too good to be true!
January 27th, 2007
(0)
what a diarrhea mess
January 27th, 2007
(0)
I've seen one that said "retard".
January 27th, 2007
(0)
So you took an image from another website and posted it here as a bad fad? That would explain why your rating is so high.
January 27th, 2007
(0)
all u did is take a screen shot, and then add text.
January 27th, 2007
(0)
Well...I guess that could be true for me...maybe..kinda...sorta...yes
January 27th, 2007
(0)
made me laugh
January 27th, 2007
(0)
O RLY?
January 27th, 2007
(0)
Real or fake this is still funny
January 27th, 2007
(0)
pic + blinky + fad music.
January 27th, 2007
(0)
One time I got a rape one on Myspace.
January 27th, 2007
(0)
congrats you read digg. if this were digg i would bury your ass
January 27th, 2007
(0)
Sorry, but I have to believe that this is shopped.
January 27th, 2007
(0)
Gotta be shopped, but I laughed a little.
January 27th, 2007
(0)
shopped
January 27th, 2007
(0)
Prolly shopped, but eh, whatever
January 27th, 2007
(0)
As a connoisseur I must point out that the Hitler is flashing too frequently, but alas my palette is not cleared.
January 27th, 2007
(0)
I AM NOT
January 27th, 2007
(0)
Uhhh, this wasn't photoshopped, so stop downvoting for that...
January 28th, 2007
(0)
I miss my dog
January 28th, 2007
(0)
5'd for actually remembering to block name in address bar.
January 28th, 2007
(0)
looks shopped
January 28th, 2007
(0)
January 28th, 2007
(0)
RAPE F3VA
January 28th, 2007
(0)
This isnt real, right? even if it isnt, its still frickin hilarious...
January 28th, 2007
(0)
you didn't make it
January 28th, 2007
(0)
ur a nazi!
January 28th, 2007
(0)
lolol
January 28th, 2007
(0)
LIL-SNAPZ U IDIOT THATS WHAT YTMND IS. PICTURE, SOUND, TEXT; A SINGULAR FOCUS NOT A F*GGY SHORT FILM!!!
January 28th, 2007
(0)
ACTUALLY YOUR NAME IS LIL-SLIPAZ BUT NOT LIKE IT MATTERS YOU NONFACTOR!!!
January 28th, 2007
(0)
YTMND Asset ID: 198800 (md5 bfe3e14dff668ce2114403e84768b6d0) / Size: 127kB / Type: mp3 / Number of sites that use this asset: 2228
January 28th, 2007
(0)
URANAZI
January 28th, 2007
(0)
Sorry, but I have to believe that this is shopped.
January 28th, 2007
(0)
Ur a Nazi XD
January 28th, 2007
(0)
COOKIE 4 U ^_^
January 28th, 2007
(0)
funny, +2 for random unnecessary black censor bars ...
January 28th, 2007
(0)
There cannot possibly be this many "accidental" humorous captchas on the internet. Especially when posted to the underbelly of the internet.
January 28th, 2007
(0)
5 to counter idiot downvoters. How can you believe anything isn't photoshopped?
January 29th, 2007
(0)
lol
February 5th, 2007
(0)
█ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █ █
April 30th, 2008
(0)
+5 for nazi google (or very good photoshop)