You need to Relax (100% better music).
Created on: March 25th, 2007
You need to Relax (100% better music).
That music was hard to relax to. So here's a much more soothing version. http://pleasefeelgoodaboutyourself.ytmnd.com/ for original.
None ( ._.)

Add a comment

Please login or register to comment.
March 25th, 2007
(0)
I love this theme.
March 26th, 2007
(0)
same here
March 26th, 2007
(-4)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
March 25th, 2007
(2)
is it can be hugs time now pls? :)
March 25th, 2007
(0)
needs less ghey music
March 25th, 2007
(0)
Kakoriko Village FTW!
March 25th, 2007
(0)
nice pic
March 25th, 2007
(0)
lol omg is this from link to the past or ocarina? i feel like an idiot
March 25th, 2007
(0)
You Deserve Five Stars! w04h.ytmnd.com
March 25th, 2007
(0)
March 25th, 2007
(0)
hey, how the f*ck do i make a poster out of this?
March 25th, 2007
(0)
Legend of Zelda for the win. ^^
March 25th, 2007
(0)
u made my balls drop!
March 25th, 2007
(0)
IDEA - Compile a bunch of relaxing pics into a gif instead of just one picture.
March 25th, 2007
(-3)
needs more coburn and cursing
March 25th, 2007
(0)
I like Feedrosie's better becuase he put thought and effort into his work.
March 25th, 2007
(0)
kakariko village ftw
March 25th, 2007
(-1)
You need to suck a dick , 5 for nice picture :p
(0)
Better music indeed!
March 25th, 2007
(0)
DAMMIT I CNA'T RELAX WHILE MYSPACE IS DOWN!!!!
March 25th, 2007
(0)
LAWLZ OMG THE SUPER RARE LIVE VERSION
March 25th, 2007
(-1)
this is relaxing.
March 25th, 2007
(0)
Leave it the way it is now- it's perfect. Ignore these idiots who say you need multiple pictures, or anything like that. No. That's bullsh*t. leave it the way it is. It's perfect, and relaxing, and great.
March 25th, 2007
(0)
zelda music? try chopin, or beetoven, or mozart. So many good possibilities
March 25th, 2007
(0)
kakariko for teh win
March 25th, 2007
(0)
Original (this) version is much better. Picture isn't too hot though
March 25th, 2007
(0)
5 for zelda
March 25th, 2007
(0)
This picture had one weakness - that UGLY FCUKING SHACK
March 25th, 2007
(0)
best relaxing I've had in a while. Thx!
March 25th, 2007
(0)
Nice.
March 25th, 2007
(0)
Needs more of these - http://www.deviantart.com/deviation/22109683/ - but OK.
March 25th, 2007
(0)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
So you took the same image and the same idea that another YTMND had and then added music that's almost the same? 1
March 25th, 2007
(0)
+6 for Zelda!
March 25th, 2007
(0)
Winrar.
March 25th, 2007
(0)
March 25th, 2007
(0)
isnt music from zelda?
March 25th, 2007
(0)
Thx man, I really needed that :)
March 25th, 2007
(0)
zelda ftw
March 25th, 2007
(0)
reminds me of when Admiral Ackbar was relaxing with his granddaughter on the apple orchard. http://quitelifewithoutraps2.ytmnd.com/
March 25th, 2007
(0)
Happy... Some kittens would have made it perfect.
March 25th, 2007
(0)
http://relaxed.ytmnd.com/
March 25th, 2007
(3)
You just took someone else's idea an changed the music.
March 25th, 2007
(-1)
put some Deez on that bitch
March 25th, 2007
(0)
Congrats.
March 25th, 2007
(0)
Kakariko Village theme FTW
March 25th, 2007
(0)
theres probably bodies in that shed
March 25th, 2007
(0)
Relax
March 25th, 2007
(0)
Not bad. I like the music alot.
(0)
Im surprised it is relaxing.
March 25th, 2007
(1)
How am i suppose to relax when i feel something is ganna scream at me any second!!
March 26th, 2007
(3)
Because it is a .jpg and not a .gif.
March 26th, 2007
(-6)
[ comment (and 1 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(-6)
SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SP
March 26th, 2007
(0)
good music
March 26th, 2007
(0)
Bob Ross would be proud.
March 26th, 2007
(0)
i r relaxed
March 26th, 2007
(0)
F, There is kaynes house right in front, lawlzee.
March 26th, 2007
(0)
hm
March 26th, 2007
(0)
zelda music ruined it
March 26th, 2007
(0)
lol thought something was gonna just suddenly appear.
March 26th, 2007
(0)
5'd for the song
March 26th, 2007
(1)
You deserve every bit of this five. Congratulations, I am relaxed.
March 26th, 2007
(-4)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
Relaxing vote.
March 27th, 2007
(0)
i suddenly feel so relaxed...
March 27th, 2007
(0)
Nice.
March 27th, 2007
(0)
Where is that?
March 27th, 2007
(1)
Let's go help the poor girl with allergies catch chickens.
March 27th, 2007
(-1)
March 27th, 2007
(0)
this is good after a long day
March 27th, 2007
(0)
I love this for some reason.
March 27th, 2007
(0)
Stop re-posting this you glory hog.
March 27th, 2007
(0)
Yay for Church! Yay for Zelda! Yay for subtle South Park reference!
April 2nd, 2007
(0)
Rofl, I completely forgot about the South Park reference and was thinking..Wtf is this tard talking about?
March 27th, 2007
(0)
Something about this made me scream. 5!
March 27th, 2007
(0)
Stealing will get you nowhere...
March 27th, 2007
(0)
Since when is it stealing when you cite?
March 27th, 2007
(-1)
gay
(0)
Either my post didn't go through or I'll look like an idiot in half an hour when it does. As I said, this is so perfect I created an account just to comment. Please don't change it. If you must please the other commentators, make new ones.
April 1st, 2007
(0)
FIVED LOLOLOLOLOL. APOKAL'S A N*GG*R.
April 1st, 2007
(0)
I approve of this message.
April 4th, 2007
(0)
ftw
April 6th, 2007
(0)
I really did. TY
(0)
Thanks. I needed this...
June 29th, 2007
(0)
Pretty