HadoGai's recent comments:

May 19th, 2009
On on the site ?WANTED: Brian PepPEZ
Bring him back!
September 8th, 2008
On on the site ?An Ad About Nothing
Parkinsons?
August 22nd, 2008
Still updating?
August 8th, 2008
On on the site ?Five-Star Restaurant
hahahahaha holy sh*t, this ones funny.
July 5th, 2008
On on the site ?Life on Mars pt. 7
I love these life on mars-sites. Keep it up.
June 23rd, 2008
He should be watching some GAYTMND-sites.
June 10th, 2008
On on the site ?lol, japanese art
You brought it back and its.... its... f*ck... FAVED!
May 16th, 2008
On on the site ?Enter Your Name
KUK.. as always :( How mature i am.
May 10th, 2008
On on the site ?Green Hill Zone
Best sonictune ever.
March 31st, 2008
Oh gayfuel!
March 29th, 2008
That car need some love. MOPAR cars are legend.
March 26th, 2008
He is still getting laid!
March 25th, 2008
On on the site ?GAYTMND: be a pirate!
GAYTMND.... long time no see.
March 19th, 2008
On on the site ?LOL IRON MAIDEN!!!
greates lol-site EVER!
March 17th, 2008
*honk honk*
February 20th, 2008
Now this is an old trick from the god ol times at school. Crazy that no one has done this before.
February 18th, 2008
On on the site ?ORLYtmnd: Iron Maiden
When ever, where ever you are. Iron Maiden is gonna get you, no mater how far!
February 15th, 2008
On on the site ?club sauce
Sex with food!
January 31st, 2008
I got some skin for ya! 5ed!
January 29th, 2008
He speaks the truth!
January 25th, 2008
On on the site ?Batman Sucks
(-1)
uummmmm sex with men?
January 25th, 2008
On on the site ?
Hahahaha!!! Black comedy owns!
January 23rd, 2008
On on the site ?2girls1cup (KFC Remix)
(-1)
Also cawks
January 18th, 2008
lÍl
January 16th, 2008
On on the site ?Time for Sexy Magic!
Hahaha damn that was a good one. He just says manflesh and you turn this into something totaly ghey and s&m. What goes around in your mind? Faved!
January 16th, 2008
On on the site ?lol, slapstick
Who cares of its an over used fad as long as its funny? Fived!
December 27th, 2007
Jerry Le Lewis was the devil, previous to hes carer as a prophet.
December 27th, 2007
I was soooo expecting something to do with Jesus built my hotrod with Ministry.
December 26th, 2007
The idea and the hilarious bad editing = 5ed! Made med laugh anyway :)
December 25th, 2007
On on the site ?Medieval Google
Long time, no see :)