invaderchris' recent comments:

January 14th, 2007
On on the site ?
AWESOME!!! (I'm a 25 undead watercooler)
November 16th, 2006
PPPPPPPPOOOOOOOOLLLLLLLLEEEEEEEENNNNNNNNDDDDDDDD
November 12th, 2006
On on the site ?Ant Stops To Think
And thus the ants discover socialism.
November 4th, 2006
Remember, Remember the 5th of November.
November 2nd, 2006
VOTE GREEN.
October 26th, 2006
On on the site ?Time
1'd until you have "Time" by Pink Floyd
October 26th, 2006
On on the site ?Things Fall Apart
LOL, ENTROPY
October 26th, 2006
On on the site ?Rapist Search!
Good ol' Chicago news. Channel 7 sucks.
October 21st, 2006
On on the site ?Battlefield 1242
Battlefield 1066 (Battle of Hastings) or 1337 (Hundred Year's War) would make more sense.
October 18th, 2006
LOL THE JOKER
October 16th, 2006
On on the site ?The Chemistry of Gay
Ah, my freshman year. (Calculus as a sophomore FTW)
October 16th, 2006
On on the site ?The Chemistry of Gay
I loved that video.
October 15th, 2006
OMG I REMEMBER THAT VIDEO FROM CHEMISTRY
October 9th, 2006
On on the site ?POLEND IN HELL
I like disagreeing with Whetstone, but this stuff has no place on YTMND.
October 6th, 2006
I see it's us you're really against. I'm a pacifist athiest. "Communists" don't count because in practice they worship the state.
September 30th, 2006
On on the site ?Cries of the Infidels
Religous garbage. If anything, your hellfire scare tactics will just make more people atheist, so go ahead and make some more. Atheism and agnosticism are the fastest growing religions (or more accuarately, lack of religion) in the world, and already over one billion people are atheist or agnostic. People are just getting smarter and less vulnerable to falling for religous crap.
September 30th, 2006
Good but was expecting NEDM.
September 30th, 2006
On on the site ?Test
Cool imitation ROY4L
September 29th, 2006
I love feeling cosmically insignificant, because it's so humbling. I know I don't matter, and I embrace it.
September 29th, 2006
5'd. One of the greatest! (Even sexymofo liked it!) Oh yeah, I'm an atheist too.
September 25th, 2006
Yay ROY4L!
September 23rd, 2006
Just like ROY4L used to make...
September 8th, 2006
If a God created the universe from beyond space and time, then "he" should have no effect on our universe.
September 8th, 2006
The universe was created (an I use that term loosely, as it wasn't actually created by anybody/anything) by pure chance because quantum physics states that it would develop eventually.
September 8th, 2006
On on the site ?Fads Aren't Art
5 for Escher.
September 3rd, 2006
God's creation kid needs help.
September 1st, 2006
LOL MURFREESBORO (H*R FTW)
September 1st, 2006
Fawlty Towers FTW
August 25th, 2006
On on the site ?RIP PLUTO.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pluto http://en.wikipedia.org/wiki/New_Horizons http://en.wikipedia.org/wiki/Ganymede_%28moon%29