touchmytralala's recent comments:

April 7th, 2007
On on the site ?Chrono Trigger- You Died
(-4)
what the f*ck is that sh*t? no f*cking reason to upvote that piece of crap. Sorry dude, you failed in creativity
February 20th, 2007
OMG o_0
February 5th, 2007
On on the site ?McFly Is Mesmerized!
nice!
December 23rd, 2006
On on the site ?vader sings a-ha
good
November 27th, 2006
Hah wtf? startrek duel combat music = 5
November 27th, 2006
just because its NIN, I'll give it 5 (and maybe fav.)
November 20th, 2006
On on the site ?(nsfw) PSP Hacked
what the f*ck? Thanks to you, I'm now 2% more gay
November 19th, 2006
Hahah nice. Reminds me of my father and me
November 5th, 2006
On on the site ?
lol
November 5th, 2006
On on the site ?
Lol
November 4th, 2006
On on the site ?
Holyf*ck FAV
November 4th, 2006
Err... Ok I'm not gonna vote
November 3rd, 2006
please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please
November 3rd, 2006
^Please do another one.......... please please please please please please please please please please
November 3rd, 2006
OMFFFFFFFFFFFFFFG TOP 5 YTMND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
October 30th, 2006
On on the site ?Dear Cyberman...
GOOD
October 30th, 2006
where I can buy the album? looks cool
October 30th, 2006
asdfasdfasdf
October 29th, 2006
ITS NOT F*CKING SYSTEM OF A DOWN YOU F*CKBAG
October 29th, 2006
On on the site ?Halo 3 screenshots
Hey look! teletubies!
October 29th, 2006
hahaha violent
October 28th, 2006
OMG I hate SO MUCH that f*cking song. I'm not gonna rate your site
October 27th, 2006
Allready made, its your responsibility to find out before posting if your YTMND is already made
October 26th, 2006
that piece of crap sucks big time (I'm talking about evangelion)
October 26th, 2006
On on the site ?Stewie Griffon
HAHAHA GREAT JOB MAN! VERY FINE!!!
October 24th, 2006
On on the site ?ßrÏäñ
I'll fap to it
October 22nd, 2006
because they have sense of humour
October 22nd, 2006
:..(
October 22nd, 2006
On on the site ?chopper cat
HAHAHAHAHA????