Brandy, the 16 year old myspace whore
Created on: December 22nd, 2005
Brandy, the 16 year old myspace whore
Another Myspace ho... credit goes to the guy who did the one on veronica! Another one from Dallas... :(

Add a comment

Please login or register to comment.
December 22nd, 2005
(0)
OMG WHAT A SLUT LOL
December 22nd, 2005
(0)
Sucks. Also killed for abusing keywords.
December 22nd, 2005
(0)
It makes sense. If you aren't married by 18, you're over the hill in southern states.
December 22nd, 2005
(0)
you gotta check the others... Luigi sucks, I abused your mom... BTW she got a nice*ssahhaha!
December 22nd, 2005
(0)
OH SNAP!
December 22nd, 2005
(0)
http://joshballardalive.ytmnd.com
December 22nd, 2005
(0)
boring. a kid at 14, that would be special.
December 22nd, 2005
(0)
This would be funny if she found this site
December 22nd, 2005
(0)
Beautiful disaster? A Reference to her child maybe? Haha, slutwhore.
December 22nd, 2005
(0)
She had the kid at 15, moron. She turns 23 on the 8th of MARCH.
December 22nd, 2005
(0)
She sure likes to f*ck
December 22nd, 2005
(0)
AS of MARCH 8th... it's December now... dicknose
December 22nd, 2005
(0)
Ever think that maybe she met the guy a loooong time ago? She has a seven year old, and is married. . .hardly a "ho", you dumbass. You loose, you get NOTHING,. . .etc.
December 22nd, 2005
(0)
Ew. And she shares my birthday.
December 22nd, 2005
(0)
This may not be art, but I like it.
December 22nd, 2005
(0)
did she turn you down noob
December 22nd, 2005
(0)
myspace = instant white trash
December 22nd, 2005
(0)
turn me down? I dont even use myspace... unless I'm sending spam and harrassing people.
December 23rd, 2005
(0)
wtf is crunk juice?
December 23rd, 2005
(0)
i hate these women..
December 24th, 2005
(0)
It's these kinds of human zerox machine women who pump out non-stop kids that are ruining society, and of course they always blame it on men.
December 25th, 2005
(0)
Well, you don't know the full story of what happened when she was young and pregnant. Maybe she was brainwashed into thinking they would get married...
December 25th, 2005
(0)
...or was just infatuated and thinking that the relationship may have worked out. You don't know her story. I f*cking hate douchebags that throw the "whore" word around.
December 26th, 2005
(0)
hey, this is the first time anybody under 25 has had a kid no joke
December 26th, 2005
(0)
And another one on the way. If she aint a ho, she's pretty damn fertile.
December 26th, 2005
(0)
lol i pmed her on my space and shes like f*ck you you little kid nice job hayato
December 26th, 2005
(0)
and it kinda seems as if she's lesbo "~I aLReAdY hAvE ThE lOvE oF mY lIfE mY sEcOnD rEaSoN fOr LiViNg~In OtHeR wOrDs, If U pIsS sTaNdInG uP DoNt BoThEr WaStInG mY tImE oR yOuRs (UnLeSs I kNoW U) **TOOTLES**"
April 12th, 2006
(0)
pwnd
December 9th, 2008
(0)
fOshO