Lindsay Lohan pushes it to the limit
Created on: February 12th, 2006
Lindsay Lohan pushes it to the limit
LIMIT NOT GUARANTEED!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.02) 922 14 201

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 67,716

Inbound links:

views url
12 http://www.tumblr.com/dashboard
7 https://www.google.com/
4 http://cytu.be/r/fullmoviesonyoutube
2 http://boards.ign.com/teh_vestibule/b5296/206448713/p1/?13
2 http://ostolero.tumblr.com/post/32840052836

Add a comment

Please login or register to comment.
February 12th, 2006
(2)
you retard lol
February 12th, 2006
(0)
That is awesome!
February 12th, 2006
(0)
Its So sweeeeeeeeeeeet! HOWS THAT FOR A COMMENT BITCH!
February 13th, 2006
(0)
LOL No way that slut could do that w/o a pencil/paper.
February 13th, 2006
(0)
[ comment (and 2 replies) is below rating threshold and has been hidden ]
(0)
First off, she is portayed as intelegent. Then, it's SNG. Finally, Mullet Man now has cleavage. You sir, have ruined what sleep I was going to get tonight.
February 13th, 2006
(0)
1 - cos^2 = sin^2 factor out a sin easy, no paper needed
February 13th, 2006
(0)
lol I'll five again
February 13th, 2006
(0)
WIN
February 13th, 2006
(0)
drewyates36, you still need to do L'Hospitals rule because it's an indeterminate form. The got -1/0 as the result. I said that ONCE but he reposted this for some retarded person.
February 13th, 2006
(0)
*then *reason Yay for lacking of typing ability.
February 13th, 2006
(1)
cosē(o) = 1, 1-1 = 0, anything / 0 = undefined. Easy.
May 29th, 2008
(0)
nerd
February 13th, 2006
(0)
actually anything /0 usually = infinite. However in this case the limit is 0/0 which does not necessarily mean it DNE. You'd have to apply further rules. And it's not an equation it's a function!!
February 13th, 2006
(0)
Lol, you people fail at math. Do the top and it has 0 as well. Thats called an indeterminite form and you can't do that till it isn't anymore.
February 13th, 2006
(0)
Something divided by 0 does not mean infinity in a limit. A limit can approach infinity, but not when divided by 0. Thats called an undefined limit.
February 13th, 2006
(0)
Yeah you can it's called l'Hospital's Rule Einstein.
February 13th, 2006
(1)
mech you forgot another spelling error he - she*
February 13th, 2006
(0)
ALSO, the limit is -1 / 0 NOT 0/0. As for reasons stated above.
February 13th, 2006
(0)
this was only funny because i managed to forget what this was supposed to be about while she was talking
February 13th, 2006
(0)
Bah, I knew you were a girl too, I just forgot to look at the user name the second time. :( Don't repost! :P
February 13th, 2006
(0)
perfect
February 13th, 2006
(0)
It IS 0/0 and you CAN solve it. Just face it you are wrong.
February 13th, 2006
(0)
"Yeah you can it's called l'Hospital's Rule Einstein." As I already stated along time ago. GG at reading.
February 13th, 2006
(0)
Prove it then dipsh*t and post it on the forums. The answer you get is -1/0. End of the story. Learn how to do math.
February 13th, 2006
(0)
go start a thread I will prove it right now
February 13th, 2006
(0)
I have to go to sleep. Post it yourself and link it in here, tomorrow I will come back and post in there how stupid you are.
February 13th, 2006
(0)
hehheh. cheap edit but funny.
February 13th, 2006
(0)
Uh Oh Internet math fight!
February 13th, 2006
(0)
I'll just do it right here. ln(1-0) = 0. sin(0) = 0. sin^2(0) = 0. This gives you 0-0/0 = 0/0 as x->0.
February 13th, 2006
(-2)
LOLOL. Haha. What did I just say above you idiot? INDETERMINATE FORM. You aren't allowed to do 0/0 dipsh*t. OTHERWISE the limit WOULD be 0. When it CLEARLY does not exist.
February 13th, 2006
(2)
this is hilarious because i don't know sh*t about math
February 13th, 2006
(1)
Pure awesome. P.S. arguing about high school math doesn't make you an internet tough guy
February 13th, 2006
(0)
Ya, it doesn't, it's just fun because people try to argue about something they have no clue about.
February 13th, 2006
(0)
was about to call you a f*g for searching mean girls for ytmnd material. but your screen name makes it ok. now if your a guy with that name.... big time f*g. lol
February 13th, 2006
(0)
-points for gif watermark and crappy photoshop skills
February 13th, 2006
(0)
It's funny because you seem to think Indeterminate form and Does not exist are the same thing. But I'll admit your not as retarded as I first thought. And I realize now what a nerd I look like :(
February 13th, 2006
(0)
Mulletman wheres womens clothes!
February 13th, 2006
(0)
crappy photoshop excellent idea..
February 13th, 2006
(0)
LOL MATH :(
February 13th, 2006
(0)
ah "le hospital" :)
February 13th, 2006
(0)
Lindsay Lohan doesn't change limit FTW1111!!
February 13th, 2006
(0)
Lindsay pushed me to my limit last night and I did the same to her... then we both reached the limit, so don't be lying about there not being a limit!
February 13th, 2006
(0)
rofl, wasn't expecting that
February 13th, 2006
(0)
um... you just take the dirivitive of the numerator and denominator and then decided...if it's still 0/0, then do it again. duh
February 13th, 2006
(0)
Mean Girls is by far the best movie ever created
February 13th, 2006
(0)
I hate this fad. And terrible photoshopping.
February 13th, 2006
(0)
it's not "le hospital" it's "l'hopital"
February 13th, 2006
(0)
Not bad for no photoshop.
February 13th, 2006
(0)
crack adgif, crack photoshop, and then you need to clean up the audio.
February 13th, 2006
(0)
??????
February 13th, 2006
(0)
sucked
February 13th, 2006
(0)
Err, no vote, I don't know if I love it for Lohan, or hate it for the mullet man cleavage. But either way... excellent effort!
February 13th, 2006
(0)
4 'tis for math. Physics Majors rule! Engineering majors can go to hell--I'm looking at YOU, civil engineering major.
February 13th, 2006
(0)
HOLY SH*T, THERE IS NO LIMIT NEO
February 13th, 2006
(0)
Very entertaining! Thanks!
February 13th, 2006
(0)
-2/0?
February 13th, 2006
(0)
this sucked
February 13th, 2006
(0)
lmao @ you failing at life
February 13th, 2006
(0)
-1 for gif watermark and bad photoshop chopping
February 13th, 2006
(0)
pretty dumb. doesn't really relate sensibly to the fad. you lose.
February 13th, 2006
(0)
That is the f*cking worst joke I have ever heard and the audio is also quite possibly the worst quality that has ever been posted on this site.
February 13th, 2006
(0)
agif + no gif timing = :( ... however, :) - :( = :|, therefore :| = 3 stars. i rock at math.
February 13th, 2006
(0)
Uh..
February 13th, 2006
(0)
I would i could have given this ytmnd a -5. GIF watermark, bad photoshoping, does not sync great, and finally, its stupid as hell.
February 13th, 2006
(0)
rofl that is f*cking awesome
February 13th, 2006
(0)
LMFAO!!!!!! You win.
February 13th, 2006
(0)
Good.
February 13th, 2006
(0)
Man, you guys laugh at stupid sh*t.
February 13th, 2006
(0)
ok best ytmnd for this fad yet
February 13th, 2006
(0)
It made me laugh. >_> I'll give you that.
February 13th, 2006
(0)
1 - cos^2 = sin^2 factor out a sin easy, no paper needed Exactly. then sinx/sin^2x = cosecX*sinx etc.
February 13th, 2006
(0)
amazing at how many 5s you get for having your user name end with girl.
February 13th, 2006
(0)
Well, that wasn't great. 2 stars for an effort?
February 13th, 2006
(0)
+5 for Mean Girls. lol. 5/0 stars :O!!!1
February 13th, 2006
(0)
My roflcopter goes SOI SOI SOI SOI SOI SOI for this YTMND.
February 13th, 2006
(0)
lolz
February 13th, 2006
(0)
worst photoshop EVE! Funny though.
February 13th, 2006
(0)
Agif = 4
February 13th, 2006
(0)
this is disturbing.
February 13th, 2006
(0)
Needs smaller gif for faster loaderies. Also to the maths g33ks on this comment page, you phail @ teh english!11! You're*
February 13th, 2006
(0)
Good find. lol
February 13th, 2006
(0)
1 for agif. Nice work on the limit tho.
February 13th, 2006
(0)
Allow me to calculate this. It is is indeterminate form, so we have to apply L'Hopital's rule. lim X->0 ((-1/(1-x))-cos x)/2cos(x)sin(x) = -2/0 = DNE Lohan was right...lucky guess.
February 13th, 2006
(0)
okay, yes, we get it, many of you can do very basic calculus, now shut up and enjoy the ytmnd.
February 13th, 2006
(0)
Mullet man w/ boobs???? I got a chuckle out of ths though
February 13th, 2006
(0)
it's disturbing how much lohan looks like frankie muniz (the kid from malcolm in the middle)..
February 13th, 2006
(0)
Well, at that time, she was cute, at least...
February 13th, 2006
(0)
Dudecar is the winner! Also -1/0 if you divide the two out before multiplying by the 0.
February 13th, 2006
(0)
Peter Pan has abducted me. Please Send help.
February 13th, 2006
(0)
wowza
February 13th, 2006
(0)
HA AAAAAAAHHHHHHHHHH HAHAH HAHAAHAH HAH HAH HA HHA HAH HAHHAHHHAHHHAHHHAHHA! That is Greeeeaat!
February 13th, 2006
(0)
Nice try
February 13th, 2006
(0)
stupid
February 13th, 2006
(0)
phail. is that the limit?
February 13th, 2006
(0)
this is so retarded i give it a 5
February 13th, 2006
(0)
oh, my bad, it is ln(1-x) - sinx, not *... sorry for above comment
February 13th, 2006
(0)
you left out the funny.
February 13th, 2006
(0)
Buy the f*cking program "agif", sh*theels.
February 13th, 2006
(0)
lol mullet man is mullet WOMAN
February 13th, 2006
(0)
This has to go into the hall of fame... or else.
February 13th, 2006
(0)
i like it
February 13th, 2006
(0)
Well done.
February 13th, 2006
(0)
so f*cking gay, why am i even commenting
February 13th, 2006
(0)
5, for you give hope to all of us who suck at Photoshop/MS Paint and who can't be bothered to buy a fancy animation program.
February 13th, 2006
(0)
Well done for so effortlessly copying off a crap movie.
February 13th, 2006
(0)
I'd hit it.
February 13th, 2006
(0)
f*ggy short film. i wish i could give it a negative score
February 13th, 2006
(0)
funniest mullet man appearance yet
February 13th, 2006
(0)
The limit is different from the right (negative infinity) and the left (positive infinity) and is therefore undefined.
February 13th, 2006
(0)
haha XD
February 13th, 2006
(0)
haha
February 13th, 2006
(0)
OMG ITS SO PERFECT HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH TODAY IS THE GREATEST SET OF YTMNDS EVER LOLOOOLOLOOoLOLOLLOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOL
February 13th, 2006
(0)
funny, but audio blows.
February 13th, 2006
(0)
hilarious
February 13th, 2006
(0)
lohan you dumbass
February 13th, 2006
(0)
lol @ intarwebs math fight!!!
February 13th, 2006
(0)
this is the only funny parody of PITTL ever
February 13th, 2006
(0)
how can you f*ggots not laugh? the clapping mullet at the end makes it a winner.
February 13th, 2006
(0)
i doubt you got that sound clip from mean girls, but it's fine because it's good to see lindsey back @ ytmnd, and changing facial expressions.
February 13th, 2006
(0)
+3 for "push it to the limit" -3 for not making any sense +3 because I was just studying limits.
February 13th, 2006
(0)
As long people can keep the fad original I don't have a problem with it.
February 13th, 2006
(0)
5 for finding this, it's perfect.
February 13th, 2006
(0)
Kinda fufnny, I guess.
February 13th, 2006
(0)
lol, great
February 13th, 2006
(0)
i hate this fad..
February 13th, 2006
(0)
5++++!!!
February 13th, 2006
(0)
I now officially hate lindsay lohan
February 13th, 2006
(0)
However, the limit does exist, it is just that it inifinitely approached but never reached.
February 13th, 2006
(0)
lol, calculus
February 13th, 2006
(0)
Absolutely beautiful
February 13th, 2006
(0)
the mullet man clapping gave it a 5
February 13th, 2006
(0)
Crap.
February 13th, 2006
(0)
Improved image quality highlights the fact that this is a crap YTMND.
February 13th, 2006
(0)
"However, the limit does exist, it is just that it inifinitely approached but never reached." WRONG! It approaches both positive AND negative infinity, so it does not exist.
February 13th, 2006
(0)
Photoshop of safety at the end is pretty lousy.
February 13th, 2006
(0)
This was my idea -.- http://limitsafety.ytmnd.com/
February 13th, 2006
(0)
Great movie.
February 13th, 2006
(0)
holy sh*t this is awesome. gg dude
February 13th, 2006
(0)
uh there has to be a limit, or else where could you puch it to??
February 13th, 2006
(0)
5'd for a snap of fat lindsay
February 13th, 2006
(0)
LOL @ Mullet Cleavage.
February 13th, 2006
(0)
No, no no... Clearly pi/r^2=your mom. So the limit is differentiable to 0. Check my math, yo.
February 13th, 2006
(0)
haha
February 13th, 2006
(0)
Dammit, Mech beat me to it. I spent a good 2 minutes solving that before checking comments. When you apply l'Hopital's, it becomes (-ln(1-x)-cos(x))/-sin(2x) = -1/0. The ho's right! Mostly. Technically, limits become infinite, not undefined. Else, what co
February 13th, 2006
(0)
could you push it to?
February 13th, 2006
(0)
the g is silent when i sneak in your door
February 13th, 2006
(0)
Infinity is undefined. In any case L'Hopital's rule is something anyone with basic math skills should be able to do in their heads.
February 13th, 2006
(0)
eh...
February 13th, 2006
(0)
This pisses me off as I'm in calculus and that she says, "The limit never approaches anything." Yeah it does, it approaches zero. -3 for dumb math
February 13th, 2006
(0)
sucked hard balls
February 13th, 2006
(0)
Paulie you're wrong lOL
February 13th, 2006
(0)
sorta funny...but you were not the first to think of calculus!!! http://limitdefined.ytmnd.com >___
February 13th, 2006
(0)
Improve the sound quality and the image quality and you've got a winner.
February 13th, 2006
(0)
THERE IS NO LIMIT!
February 14th, 2006
(0)
genius!! you win! [=
February 14th, 2006
(0)
LOL MATH NERDS
February 14th, 2006
(0)
push it to no limit! lol
February 14th, 2006
(0)
Is that Dick Cheney?
February 15th, 2006
(0)
Hahaha. =D And why in the hell did this comment thread turn into a math geek showdown?
February 17th, 2006
(0)
lol
February 18th, 2006
(0)
Ha.
February 19th, 2006
(0)
good work broseph
February 19th, 2006
(0)
This sucks. 5'd.
February 21st, 2006
(0)
"mullet cleavage" hahaha this is so funny, awesome edit
February 22nd, 2006
(0)
you are shoutout 9 in http://ytmnddub.ytmnd.com/
March 6th, 2006
(0)
if peeing your pants is cool, then consider me Miles Davis
March 8th, 2006
(0)
March 11th, 2006
(0)
no, the limit does exist, if you have Ln(1-x)-sinx/1-cos^2x, you would get 0/0, thats when you use a rule by taking the y prime of top and bottom, and you would get (-1/1-x)-cosx/sin^2x, and that would be -2/0, which would be negative infinity, because
March 12th, 2006
(0)
For the last time, the limit does NOT exist. Infinity from the left, negative infinity from the right. Graph it and see.
March 13th, 2006
(0)
i did this pun
March 13th, 2006
(0)
Brilliant.
March 20th, 2006
(0)
I didn't know that the time traveler had cleavage...
March 25th, 2006
(0)
One minus one squared equals zero! You can't divide by zero so there is no limit! Yay! Thank you calculus.
March 27th, 2006
(0)
i found it quite amusing
March 29th, 2006
(0)
that was amazing
April 4th, 2006
(0)
I laffed. Multiple times. Good.
May 1st, 2006
(0)
hahahaha
May 10th, 2006
(0)
http://newlohandsideboob.ytmnd.com/
(0)
mean girls is based of my school...no joke. i f*cking hate my school
June 3rd, 2006
(0)
Somehow I missed this one, but it's fabulous. :)
(0)
Push it to the nonexistant limit!
June 20th, 2006
(0)
once again this is gay...you are gay...your name is gay...this push it to the limit thing is gay...go root in the volcano with xenu and have a very long sex with him cause he hasn't been pleasured for 75,000,000 years...you blow
July 3rd, 2006
(0)
very funny
July 17th, 2006
(0)
...lol.
July 23rd, 2006
(0)
Wow...that needed to be favd!
July 23rd, 2006
(0)
Chick flicks suck.
July 23rd, 2006
(0)
high school chick flicks = the epitome of suckage.
August 12th, 2006
(0)
In[1]:= Limit[(Log[1-x]-Sin x)/(1-(Cos x)^2),x->0] Out[1]= 0
August 23rd, 2006
(0)
:D
August 24th, 2006
(0)
lol, 5'd for pushing it to the nonexistant limit. Also because I actually loved that movie... I'm so ashamed...
August 25th, 2006
(0)
October 9th, 2006
(0)
lol pretty funny
October 17th, 2006
(0)
We must find this man who travels through time and arrest him. He has pushed it far to far past the limit this time.
October 22nd, 2006
(0)
I smell a new fad.
November 14th, 2006
(0)
awsome job. audoi could use some work, but doesnt deterr from the originality of the ytmnd. kudos to you! you math nerds are so much fun, not realizing your proving each others points..
December 9th, 2006
(0)
Awsome...
January 2nd, 2007
(0)
weird but cool
September 27th, 2007
(0)
Mullet Man/Timeguy/SNG claps sort of like Shang Tsung in the first Mortal Kombat game when he was sitting in throne room in the background. You know, after one of the fighters defeats another.
October 17th, 2008
(0)
1 - cos^2 = sin^2 ~ lim