Peeing Tips #1
Created on: May 4th, 2006
Peeing Tips #1
indeed

Add a comment

Please login or register to comment.
May 4th, 2006
(0)
SWEET.
(0)
and a big wtf to that? entertaining though.
May 4th, 2006
(0)
brilliant!
(0)
Interesting.
May 4th, 2006
(0)
WINNANR
May 4th, 2006
(0)
WTF A FIVE
May 4th, 2006
(0)
BRILLIANT!
May 4th, 2006
(0)
oh shi...
May 4th, 2006
(0)
lmao
May 4th, 2006
(0)
The music is perfect.
May 4th, 2006
(0)
piss control = win
(0)
hi
May 4th, 2006
(0)
amazing
May 4th, 2006
(0)
you sir, are the man now dog.
May 4th, 2006
(0)
aim small, miss small :)
May 4th, 2006
(0)
stfsaaiuuhgeiaokdivuinewdosuidhouneawiderhfduiffehuyifrehkgbyuiowdhfyuhidofkgrbuyhdijokesrngtudhiokrfd
May 4th, 2006
(0)
old old old
May 4th, 2006
(0)
I hate men peeing in my home. They think that my toilet is a urinal and pee standing up. There is not a way to pee standing up and not splash. WTF I WALK IN THERE
(0)
I like the music =]
(0)
I would piss there.
(0)
When I piss, I just stand in front of the urinal and go; pants be damned if they're in the way.
May 4th, 2006
(0)
5 for toilets and innovation
(0)
o_O
May 4th, 2006
(0)
thats crazy
May 4th, 2006
(0)
awesome
May 4th, 2006
(0)
my friend Lamont can piss 8 feet
May 4th, 2006
(0)
Also in the Kennedy airport in NYC.
May 4th, 2006
(0)
Unless you're very drunk or retarded, is it that difficult to aim into the urinal? These might be useful in the bathrooms of bars.
May 4th, 2006
(0)
:)
May 4th, 2006
(0)
Pretty old, but still interesting I suppose
May 4th, 2006
(0)
What if someone wants take the opportunity to sh*t on the fly?
May 4th, 2006
(0)
One time a real roach was in the urininal and I killed that thing. Was great fun.
May 4th, 2006
(0)
Must...Hit...Fly
May 4th, 2006
(0)
It's too bad the sound won't load for me. The image itself is 5-worthy, though. Edutainment FTW!
May 4th, 2006
(0)
SCIENCE!
(0)
learn something new everyday
May 5th, 2006
(0)
orly
May 5th, 2006
(0)
superbe
May 6th, 2006
(0)
"What if someone wants take the opportunity to sh*t on the fly?" -- sh*t in a urinal? it's tricky
(0)
"inDestra [no vote] I hate men peeing in my home. They think that my toilet is a urinal and pee standing up. " doesn't know how men pee in general. also, 5
June 1st, 2006
(0)
hah
(0)
omfg it's so damn true, too. I love target practice!
June 18th, 2006
(0)
lol
June 19th, 2006
(0)
the music makes it all the better...lol
June 25th, 2006
(0)
Wow, guys are so weird...
July 1st, 2006
(0)
lawl...I was in Amsterdam, wish I had time to check out the urinals.
July 10th, 2006
(0)
Instead of using painted flies to prevent missing, how about they use proper urinals, so that it won't be possible to miss? I hate those ones. Good YTMND, though.
July 12th, 2006
(0)
Makes sense.
July 14th, 2006
(0)
OMG secret mind control maneruver, lol
July 15th, 2006
(0)
SCIENCE!
July 15th, 2006
(0)
seen it before, but still funny
(0)
proof men never grow up.
July 17th, 2006
(0)
O_o
July 19th, 2006
(0)
I have also seen urinals like that with a little plastic soccer ball and goal inside.
July 20th, 2006
(0)
woudl work better if it was a naked chick, (keeps guy's attention for longer) 5'd for our distracatbility
(0)
it's true, we do aim at flies.
July 23rd, 2006
(0)
Lol, I no-scoped the fly!
July 25th, 2006
(0)
win
July 29th, 2006
(0)
Holy sh*t. My pissing just got 80% more accurate. Thank you, YTMND!
(0)
that is awesome lol
August 3rd, 2006
(0)
drunk people are owned
August 3rd, 2006
(0)
maybe they should etch your face into a urinal (guys are used to aiming at that)
August 3rd, 2006
(0)
Lol, 3 for music.
August 4th, 2006
(0)
brilliant
August 4th, 2006
(0)
Um, yea you can stand and pee and not splash. It's called normal.
August 6th, 2006
(0)
They should etch porn into the urinal so everyone has to pee standing on their head.
August 8th, 2006
(0)
I lol'd
August 9th, 2006
(0)
lol O RLY!!
August 9th, 2006
(0)
Lawl, I knew this would get femenazi comments. Anyways, if it was a toilet, I'd pee on it to get the thing off of it and out of people's way. If its on a urinal im just going to scare it away.
August 10th, 2006
(0)
That's so pathetic. How about the guys that know enough NOT to piss on the floor?
August 13th, 2006
(0)
★★★★★ Except that it is NOT process control.
August 13th, 2006
(0)
cool
August 14th, 2006
(0)
5'd for Amsterdam : D
August 17th, 2006
(0)
lol
August 24th, 2006
(0)
I've heard this before. That's pretty sweet.
August 26th, 2006
(0)
I was a part of the Fly-in-the-Urinal Research Team.
September 2nd, 2006
(0)
Makes me proud to be at least half Dutch. Dutch = Smart.
September 4th, 2006
(0)
So sad its true
September 5th, 2006
(0)
Wow... Mind Control, and it's almost artistic... how Dutch...
September 5th, 2006
(0)
hilarous... I've never seen them before though
September 5th, 2006
(0)
July 21st, 2007
(0)
holy f*cking crap