Missile Balloons! Tie these balloons to your car then drive fast down the road!!!
:3

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.08) 413 43 69

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 23,013

Inbound links:

views url
105 https://www.google.com/
51 http://www.bing.com/search?q=missle+ballons+for+a+car&src=IE-Sea
50 http://www.google.com/search?hl=en&client=ms-android-verizon&gl=
42 http://www.google.com/search?q=missile+balloons&ie=UTF-8&oe=UTF-
38 http://www.digyourowngrave.com/category/pics/page/7/

Add a comment

Please login or register to comment.
June 7th, 2006
(0)
Hahahah. Brilliant. :B
June 7th, 2006
(0)
lol...I want some!
June 7th, 2006
(0)
My friend told me about this! First time I actually saw it! MAN ITS SO GREAT!
(0)
yes....YES!!!
June 7th, 2006
(0)
NICE I WANT ONE!!!!!
June 7th, 2006
(0)
Pretty creative thinking there.
June 7th, 2006
(0)
gotta have it
June 7th, 2006
(0)
America
June 7th, 2006
(0)
This is great.
(0)
Where can i get this product?! ITS BRILLIANT!
June 7th, 2006
(0)
iduno good questing, does anyone know?
June 7th, 2006
(0)
question*
June 7th, 2006
(0)
OMG, I need to get these!
June 7th, 2006
(0)
I would've used the missile-error speech instead. (missileerror.ytmnd.com by vitehite)
June 7th, 2006
(0)
tank you
June 7th, 2006
(0)
OMG IM DOING THIS NOW
June 7th, 2006
(0)
This is the best idea I've ever seen.
June 7th, 2006
(0)
Legal only in Texas and Montana. ;-)
June 7th, 2006
(0)
innovative
June 7th, 2006
(0)
http://www.missileballoon.com/ Currently sold out. :-(
(0)
neat! I want those!
June 7th, 2006
(0)
sold out?!? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.......
(0)
Then your car will know where it is at all times by subtracting where it is from where it isn't.
June 7th, 2006
(0)
None currently on Ebay, but apparently they have been on there in the past. Someone on another board had a link to a now expired ebay auction that had them.
June 7th, 2006
(0)
funniest comment so far ^
June 7th, 2006
(0)
I want.
(0)
I rember seeing those before :D
June 7th, 2006
(0)
State troopers will enjoy this one.
June 7th, 2006
(0)
Holy sh*t I want those!!
June 7th, 2006
(0)
I could make my own action movies!
June 7th, 2006
(0)
lmao i want some.
June 7th, 2006
(0)
made me lol
June 7th, 2006
(-1)
welcome to the internet, this sh*t is as old as time.
June 7th, 2006
(0)
I'm looking on eBay to see if I can find some...you think it's legal?
June 7th, 2006
(0)
Non-Stop Action decal FTW!
June 7th, 2006
(0)
WHERE CAN I BUY THIS PRODUCT?!
June 7th, 2006
(0)
I WANT SOME!!!
June 7th, 2006
(0)
dude I must get those
June 7th, 2006
(0)
I want them.... XD I'd put them on my bike tho.
June 7th, 2006
(1)
bigdamntruckballoons.ytmnd.com
June 7th, 2006
(0)
Hilarious!
June 9th, 2006
(0)
!!! IM MAKING THIS A FAV! JUST LIKE THE 15 OTHERS! Review of your last 4 sites.. all ok, BUT THIS IS AWESOME!!
July 26th, 2006
(0)
Heat seeking suppositories!
August 10th, 2006
(0)
I'll try that! ,,`,,`,,`,,`,,`,,`,,`
August 12th, 2006
(0)
oh sh*t this was funny as hell when i was high
August 15th, 2006
(0)
WTB PLEASE
August 18th, 2006
(0)
I NEED THEM!
August 19th, 2006
(0)
Haha! I want to give that a try!
September 2nd, 2006
(0)
BWAHAHAHA!! Hilarious. Wait, is this an ad?
September 2nd, 2006
(0)
Would be 10x's funnier driving real fast and honking while making large side-scopping motions with your arms and hands!
September 6th, 2006
(0)
where can I purchase these balloons
September 7th, 2006
(0)
FREAKING AWESOME!!
September 10th, 2006
(0)
thats a good idea for a prank.
September 15th, 2006
(0)
That is truely brilliant.
September 24th, 2006
(0)
omg nice, PUT BENNY HILL MUSIC ON!
September 24th, 2006
(0)
wow thats sick lol
December 11th, 2006
(0)
That is the most f*cking incredible thing I've ever seen!! I am so going out and buying some missile balloons this weekend.
January 9th, 2007
(0)
This is pure win.
January 9th, 2007
(0)
sound = naruto
January 11th, 2007
(0)
Oh god. I want some of those!
January 11th, 2007
(0)
Derka Derka Mohammed Jihad
January 12th, 2007
(0)
Holy f*cking old.
January 12th, 2007
(0)
lol i would think that would be quite illegal
January 12th, 2007
(0)
LOL
January 13th, 2007
(0)
dude!!! where can you get those?!?!?!
January 13th, 2007
(0)
5'd for american brilliance
January 14th, 2007
(0)
i want
January 14th, 2007
(0)
The things people think of these days. I love it.
January 14th, 2007
(0)
excellent.