NEDM's Epic End
Created on: June 29th, 2006
NEDM's Epic End
I stabbed NEDM in the heart with chapstick!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.29) 161 6 27

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 7,332

Inbound links:

views url
6 http://unanything.wikia.com/wiki/Happycat
2 http://wiki.ytmnsfw.com/Brick_Killed
1 https://www.google.ca/

Add a comment

Please login or register to comment.
June 29th, 2006
(0)
No coburn? Come now, this only gets a 4 from me.
June 29th, 2006
(0)
Lawl, 5 for brick
August 21st, 2006
(0)
LOL!
September 12th, 2006
(0)
lawl brick
September 12th, 2006
(0)
You cannot kill NEDM. NEDM can kill NEDM
September 12th, 2006
(0)
-5 for something that couldnt happen +5 for anchorman
September 12th, 2006
(0)
Not even funny.
September 12th, 2006
(0)
the loop is amazingly annoying
September 12th, 2006
(0)
Fire is Happy Cat's only weakness....why would anyone want to kill Happy Cat? Hes so nice and happy.
September 12th, 2006
(0)
yeah, the loop needs work :/
September 12th, 2006
(0)
Ill five this when you make the music loop smoother.
September 12th, 2006
(0)
Random ? Funny
September 12th, 2006
(0)
Not cool, NEDM lives forever
September 12th, 2006
(0)
funny but NEDM will nevAr end. evAr.
September 12th, 2006
(0)
Bad....Bad...Bad...cut of epic. This should be coburn anyway.
September 12th, 2006
(0)
Christ, talk about mashing 2 fads together in a crappy way. Get rid of the "Epic" it has no place here.
September 12th, 2006
(0)
Sorry guys, this is a hoax. Nothing to see here.
September 12th, 2006
(0)
NEDM cannot be defeated by a mere mortal such as Steve Carell. That chapstick is deflected back at Carell, therefore no harm comes to Happycat, for it is too powerful.
September 12th, 2006
(0)
lol
September 12th, 2006
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NOT NEDM
September 12th, 2006
(0)
OMG!!!!!!!!!!!
September 12th, 2006
(0)
good stuff for 1 whole star plz share
September 12th, 2006
(0)
NEDM WILL NEVER DIE!
September 12th, 2006
(0)
You hit the crappy site in its 1 point for massive downvotes
September 12th, 2006
(0)
FYAD
September 12th, 2006
(0)
Nooooooooooooooooooooooooooooo! Bitch bitch, you bitch!! You can't kill NEDM!
July 27th, 2007
(0)
You dont kill NEDM, NEDM kill you!