Do a barrel roll!(Real Animals)
Created on: September 15th, 2006
Do a barrel roll!(Real Animals)
Do a barrel roll! Scenes taken from Garfield 2.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.31) 870 99 112

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 1 1 71,169

Inbound links:

views url
185 http://tw.search.yahoo.com/search?p=do+a+barrel+roll&fr=yfp&ei=u
88 http://tw.search.yahoo.com/search?ei=UTF-8&fr=crmas&p=Do+a+barre
36 http://www.inthemix.com.au/forum/showthread.php?t=135397&page=4
21 http://www.google.com/search?hl=en&source=hp&btnG=Google+Search&
19 http://tw.search.yahoo.com/search?p=do+a+barrel+roll+&fr=yfp&ei=

Add a comment

Please login or register to comment.
September 15th, 2006
(-1)
:O
September 15th, 2006
(0)
LOLZ
September 15th, 2006
(0)
ROFL!
September 15th, 2006
(0)
you WIN, please try again ^_^
September 15th, 2006
(0)
lol
September 15th, 2006
(0)
doesnt get outta sync either
September 15th, 2006
(0)
Lol, pretty rediculous... Gets outta sync after a couple of loops on I.E., though, but good enough!
September 15th, 2006
(0)
HAHA
September 15th, 2006
(0)
lol awesome!@@#33
September 15th, 2006
(0)
WHAT, PEPPY LIVES.
September 15th, 2006
(0)
BAM!
September 15th, 2006
(0)
epic
September 15th, 2006
(0)
:D
September 15th, 2006
(0)
Hold A to charge your laser
September 15th, 2006
(0)
That is not bad at all. Oh, Garfield 2...no wonder I havn't seen it.
September 15th, 2006
(0)
The only thing I can really complain about is the sync, it can get off, but other than that, this is a really good YTMND, good job.
September 15th, 2006
(0)
O_O;
September 15th, 2006
(0)
Not only is there a barrel roll, but a rabbit (Peppy!) as well!
September 15th, 2006
(0)
Thank you for giving this movie a reason to exist.
September 15th, 2006
(0)
Would have been cool if you found a picture of a Fox doing the barrel roll.
September 15th, 2006
(0)
lo
September 15th, 2006
(0)
Needs a fox
September 15th, 2006
(0)
creepy
September 15th, 2006
(0)
aw! lol 5d, fav'd
September 15th, 2006
(0)
EHL OWE EHL
September 15th, 2006
(0)
Peppy is actually a hare, just like the one pictured in this short clip.
September 15th, 2006
(0)
Oh my god... 5'd on so many levels.
September 15th, 2006
(0)
LoL you are in fact, the man now dog
September 15th, 2006
(0)
A BARREL ROLL?
September 15th, 2006
(0)
LOLZ
September 15th, 2006
(0)
The fact that you'd actually sit through Garfield 2 speaks volumes in itself. You sir are braver than I
September 15th, 2006
(0)
wow cgi garfield is f*cking scary
September 15th, 2006
(0)
lmao, awesome
September 15th, 2006
(0)
Win.
September 15th, 2006
(0)
LMAO! WIN!
September 15th, 2006
(0)
add the little blue things that deflect the lazers for 5
September 15th, 2006
(0)
Do a barrel roll! To barrel roll press Z or R twice! Do a barrel roll! To barrel roll press Z or R twice! Do a barrel roll! To barrel roll press Z or R twice! Do a barrel roll! To barrel roll press Z or R twice!
September 15th, 2006
(0)
hilarious
September 15th, 2006
(-1)
That is so f3cking awesome!
September 15th, 2006
(-1)
sh*t
September 15th, 2006
(0)
XD
September 15th, 2006
(0)
nice dude
September 15th, 2006
(0)
Needs barrel roll graphics.
September 15th, 2006
(-2)
not good enough for the kandi man. MEGAWOOT@22@@@@22
September 15th, 2006
(0)
GOLD
September 15th, 2006
(0)
Well done, just wish it was longer
September 15th, 2006
(0)
There's a sequel to the Garfield movie? JESUS CHRIST!
September 15th, 2006
(0)
genious lol
September 16th, 2006
(-1)
Funniest thing I have ever seen in my life.
September 16th, 2006
(0)
I think "Milo & Otis" has a fox rolling around. If you have Garfield 2 in your collection, you must have that one lying around too.
September 16th, 2006
(0)
It's good, good new idea for an old fad.
September 16th, 2006
(0)
actually i dont XD i just watch any new movies that come up on a torrent site i go to, and garfield 2 was there, i watched it and i found the epic barrel roll
September 16th, 2006
(-1)
Nice downvoting accounts, reporting to max. Watched you on YTMND spy 1 my site and someone elses and 5 your own with several accounts. Doubt its anyone else who cares that much about you
September 16th, 2006
(0)
I want to have your babies
September 16th, 2006
(0)
actually goneja its not me, and i will have babies with you pootie
September 16th, 2006
(0)
excellent rabbit sync
September 16th, 2006
(0)
...Wow
September 16th, 2006
(1)
TO DOWNVOTE PRESS THE ONE STAR ONCE!
September 16th, 2006
(0)
champion league tier
September 16th, 2006
(0)
xD
September 16th, 2006
(0)
I lol'd.
September 16th, 2006
(0)
rofl
September 16th, 2006
(0)
5
September 16th, 2006
(0)
Ah, Star Fox 64 nostalgia.
September 16th, 2006
(0)
September 16th, 2006
(0)
i just gave myself a hernia from laughing
September 16th, 2006
(0)
=)
September 16th, 2006
(0)
English Bulldog ftw!
September 16th, 2006
(0)
its okay
September 16th, 2006
(0)
Do a barrel roll! XD
September 16th, 2006
(0)
Almost choked on my sooooda... hilarity...
September 16th, 2006
(0)
The rabbit is what really makes this one
September 16th, 2006
(0)
Not as funny or epic as I thought it would be
September 16th, 2006
(0)
solid
September 16th, 2006
(0)
lmao...
September 16th, 2006
(0)
Just didn't find it funny.
September 16th, 2006
(0)
lol
September 16th, 2006
(0)
WooooOOOOOOOOOOOOOOOOOT!
September 16th, 2006
(0)
lmfao, total 5 just for talking rabbit.
September 16th, 2006
(0)
September 16th, 2006
(0)
AHAHAHAHA
September 16th, 2006
(0)
How hasn't this been done already? Gave new life to barrel roll for me.
September 16th, 2006
(0)
omg so cute ^^
September 16th, 2006
(0)
LOL!! ZOMG
September 16th, 2006
(0)
YES YES!!
September 16th, 2006
(0)
LMAO! This YTMND is great. And So is Star Fox 64. Both are winnarific.
September 16th, 2006
(0)
zz rr zz rr zz rr zz
September 16th, 2006
(0)
this....is just...awesome.
September 16th, 2006
(0)
Garfield Advisor FTW
September 16th, 2006
(0)
its ok, but you surley could have added some catchy music
September 16th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
September 16th, 2006
(0)
you win, keep up the good work. ;D
September 16th, 2006
(0)
OMG SEXYMOFO!!!! YESS!!!!!! I WIN AT INTERNETS I GOT DOWNVOTED BY HIM -D
September 16th, 2006
(0)
=D*
September 16th, 2006
(0)
this ytmnd is going places.
September 16th, 2006
(0)
lame
September 17th, 2006
(0)
garfield is not a real animal, it is CGI and that means computer generated imagery.
September 18th, 2006
(0)
It's an OK fad but not my favorite.
September 21st, 2006
(0)
For some reason, the view counter says you have 0 views. Weird.
September 27th, 2006
(0)
Gahahaha, that was the funniest sh*t I've seen in a LONG time.
October 18th, 2006
(0)
BRILLIANT!
October 18th, 2006
(0)
Peppy is so helpful
November 12th, 2006
(0)
insta5
November 25th, 2006
(0)
The talking rabbit... omfg lol
(0)
Man...
March 3rd, 2007
(0)
im gonna barrel rofl now. say, wheres the z button?
(0)
In front of the R button
March 6th, 2007
(-4)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-4)
This is dumb. Really really dumb. And unfunny. Just. Awful.
March 13th, 2007
(0)
I love how one of the 'real' animals is CGI.
(0)
More barrel role fun: http://barrelroll311.ytmnd.com/
(1)
roll
November 11th, 2007
(-3)
f*ggot